`quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou, ik ben toch meer van Summer. Taylor is een karakter wat me niet boeide toen ze bloedirritant was en nu ze zogenaamd bij de Fab Five hoort ook niet..
Summer is ook een stuk leuker. Ik vind Taylor niet eens zo heel grappig, maar ik vind haar verder geen vervelend personage ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Summer heeft wat mij betreft ook een wat leukere humor. Gewoon die uitspraken die ze doet enzo. En ze is wel een stoer wijf die durft te zeggen wat ze denkt
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:32 schreef Marble het volgende:
Er is trouwens geweldig season 4 nieuws:
*juicht*.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Miguel het volgende:
Schwartz won't guarantee that the core four — Seth, Summer, Ryan and Marissa — will all be back, but he did share this most welcome scoopbit: Autumn Reeser (Taylor) will be made a series regular. "You can anticipate a more fully evolved, romantically evolved version of Taylor in Season 4."
bronquote:FOX has renewed its freshman comedies "The Loop" and "The War at Home" as well as given "The O.C." the thumbs-up for a fourth go-around, several network sources confirmed this afternoon
Dan ga ik toch voor een lekkere chick.quote:Op maandag 15 mei 2006 05:18 schreef NAF_NAF het volgende:
Er mag best wel een lekkere, nieuwe college dude in voorkomen.
Dat lijkt mij ook echt een leuke serie, ik vond Bret Harrison al ergquote:
I hear ya..quote:
Het is erg studentikoos, maar oa de secretaresse is ergquote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt een leuke serie, ik vond Bret Harrison al ergin That 70's show. Dus ik ga deze serie zeker eens uitchecken binnenkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Iedereen in de serie gaat gewoon dood in deze afleveringquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
Maar waar is het hartaanval van sandy en eddie en theresa enzo
We zijn gefoptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
Josh Schwartz heeft weer prima een bult foilers uitgezet dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef Miguel het volgende:
.....Marissa.....Mag lijen dat ze .. kapot gaat en dat we HAAR begrafenis krijgen aan het einde van 't seizoen...
En ook Ogala heeft z'n zin gekregenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Miguel het volgende:
![]()
Marissa onder de stoomwals kamp: 2
Marissa-moet-blijven: 1
Marissa moet blijven onder de stoomwals: 1
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:07 schreef Ogala het volgende:
Marissa mag trouwens blijven of wisselen met haar zusje
Ze had idd ook gewoon kunnen gaan zeilen.. dat had iets meer respect geuit nadat ze 3 seizoenen lang toch een van de grootste verhaallijnen in de serie was.. veel draaide toch wel om haar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:47 schreef NAF_NAF het volgende:
OHW MJN GOD.
Ze hoefde toch niet dood te gaan!
Dat bedoelde die ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef truStie het volgende:
Ryan ging/gaat naar Berkeley..niet naar Brown.
------------quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:07 schreef s0k het volgende:
Lijkt me stug dat de schrijvers hem daar in zn uppie neerzetten.
Dus dat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef truStie het volgende:
[..]
Ze had idd ook gewoon kunnen gaan zeilen.. dat had iets meer respect geuit nadat ze 3 seizoenen lang toch een van de grootste verhaallijnen in de serie was.. veel draaide toch wel om haar.
Domme dood ook, Ryan had gewoon op ze remmen kunnen gaan staan, of heeft die oude grafbak dat nog niet?
Zoals ik al zei.. zwak einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |