Mooie foto's in de header van die site.quote:Op zondag 23 april 2006 15:14 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Hoe vies? zo vies?.
btw. het is Mischa Barton in the sixth sense![]()
Het is een serie, ze zullen echt niet 4ever bij elkaar blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 00:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach ja, zolang Seth en Summer bij elkaar komen is alles goed.
Inderdaad, stond een beetje raar..quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef somegirl het volgende:
Ik vond dat haar van Anna er echt niet uitzien zeg! Ik dacht dat die mensen wel wat meer geld hadden voor extensions, zag er echt goedkoop uit.
Moet je letten op die nepnagels, die zagen er nog goedkoper uit!quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef somegirl het volgende:
Ik vond dat haar van Anna er echt niet uitzien zeg! Ik dacht dat die mensen wel wat meer geld hadden voor extensions, zag er echt goedkoop uit.
Verder begrijp ik uit dat stukje dat we de wereld van de 20ers te zien krijgen, door de ogen van de core-4 dus het leven van de college mensen enzo. Zou het wel heeeeeeel raar vinden als ze in de tijd vooruit zouden springen.
Bronquote:" The "older" set, meanwhile, will segue into a "twentysomething world beyond just the bait shop. There's a whole young-adult world in Newport for our kids to get in trouble in."
Joh!quote:Op maandag 24 april 2006 00:44 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Het is een serie, ze zullen echt niet 4ever bij elkaar blijven.
Er gaat altijd wel een keer iets mis.
Nee ze gaan alleen Harbor door de ogen van Kaitlin laten zien. Het staat zelf in dat stukje. Eerst een stukje over Kaitlin en daarna gaan ze verder met uitleggen wat er met de core-4 gaat gebeuren. dat zijn 2 hele verschillende dingen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:22 schreef Miguel het volgende:
[..]
Zit net te bedenken, dat kan zowieso niet, want ze gingen Orange County laten zien door de ogen van Kaitlin, en dat zou haar high school zijn (Harbor neem ik dan ook maar aan). Ze gaan college echt niet overslaan, wat wat mij betreft zowieso een erg interessante periode is in het leven van onze vier calikids.
Dat is precies wat ik zeg...quote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Komakie het volgende:
Nee ze gaan alleen Harbor door de ogen van Kaitlin laten zien.
OC voor Kaitlin is dus voornamelijk Harbor dan, maar er zullen echt wel scènes buiten de school zijn...quote:ze gingen Orange County laten zien door de ogen van Kaitlin, en dat zou haar high school zijn
Het gaat niet alleen om Kaitlin. De core4 komen ook terug naar Orange County en krijgen naast Kaitlin nog een hele wereld.quote:Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg...
[..]
OC voor Kaitlin is dus voornamelijk Harbor dan, maar er zullen echt wel scènes buiten de school zijn...
quote:Op maandag 24 april 2006 15:09 schreef Komakie het volgende:
Het gaat niet alleen om Kaitlin. De core4 komen ook terug naar Orange County en krijgen naast Kaitlin nog een hele wereld.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef Miguel het volgende:
Ze bedoelen volgens mij dat we dus Harbor (en de rest van Orange Country) te zien zullen krijgen door de ogen van Kaitlin.
De oude garde zullen we dan wel met name met feestdagen te zien krijgen ofzo (al zitten Seth en Summer wel erg ver weg om zomaar langs te komen) en die krijgen we dan te zien in de sociale wereld na de tienerjaren (dus niet persé dat ze dan al 20 zijn). Flashbacks over hun avonturen 'in college' zouden dan misschien juist wel heel cool kunnen zijn (maar dat idee heb ik nog niet aan Josh gegeven)
Dus dat.quote:Op maandag 24 april 2006 15:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Laten we nu eerst maar de nieuwe episode afwachten!
inderdaad! Dat was ik alweer bijna vergeten!quote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Dus dat.
We weten in ieder geval dat er een seizoen 4 komt.
De preview van deze week ziet er in ieder geval veelbelovend uit!
Zou je opmerkingen over trailers/promo's/e.d. voor komende afleveringen tussen spoilertags willen zetten in het vervolg. Gaarne dan boven de spoiler ook te zetten waar hij over gaat. Zodra een aflevering in de states is uitgezonden mag er buiten spoilertags over worden gediscussieerd, op deze manier houden we de topics gezellig voor iedereen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:13 schreef Doezelhaar het volgende:
*iets over de nieuwe ep*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Miguel op 24-04-2006 18:33:46 (wel juiste ep nummer erbij dan :P) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op maandag 24 april 2006 18:43 schreef Daemon19 het volgende:ep23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne verder moet je maar afwachten hoor, anders is er ook misschien niet veel meer aan voor je
ohw ja en de bron van de spoiler
[ Bericht 4% gewijzigd door NAF_NAF op 25-04-2006 00:48:30 ]Ik ben een meisje!
Hee wat gaaf zeg, wist niet dat zij dat wasquote:Op zondag 23 april 2006 15:14 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Hoe vies? zo vies?.
btw. het is Mischa Barton in the sixth sense![]()
Sorry foutjequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:59 schreef Miguel het volgende:
Je hebt moeite met m'n OP?
25quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef Komakie het volgende:
btw hoeveel episodes zitten er nou in season 3???
24 toch
Ik hoop echt *heel* erg dat epguides.com er met die 2 weken tussen aflevering 24 en 25 naast zitquote:3-24 04 May 06 The Man of The Year
3-25 18 May 06 The Graduates
zelfde geval hier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Whoho het volgende:
volchock is dus degene die overlijdt in de serie.. lijkt me
wel leuke aflevering, maar krijg altijd het gevoel als ryan begint te vechten
'doe nou niet!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |