Roderick gaat mij rijk makenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:22 schreef pekel het volgende:
Roderick is het. Ik weet het nu wel 99% zeker..
Toine zat gewoon nog op Frédérique lijkt me.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:27 schreef NiNi het volgende:
Kut man dat elke keer degene er uitgaat waarbij je niet hoort wie de molverdenking is..jammer van Toine. Ik blijf bij mol Roderick. Wat Frederique al zei, hij heeft een mollenzonnebril.
ja maar als Fred de mol is dan was ie er echt niet uitgegaan... Dan waren Roderick of Milouska exit gegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef Freezor het volgende:
Toine zei aan het begin dat hij voor 95% op Fréd zat, en voor de rest op Peggy.
Dat zal eeuwig een raadsel blijvenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef Douwe het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe ze het hadden gedaan als iemand alle vragen goed had gehad
Het zou me niks verbazen als vraag 5 een vraag was geweest die vrijwel onmogelijk te beantwoorden was danquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef Douwe het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe ze het hadden gedaan als iemand alle vragen goed had gehad
Terwijl vrijwel de gehele rest op iemand anders zit? Lijkt me niet.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:31 schreef Bravebart het volgende:
Of Fred is het wel, maar had Toine gewoon heel slcht zijn huiswerk gedaan; zoals hij al zei
Owkee, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl vrijwel de gehele rest op iemand anders zit? Lijkt me niet.....
dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:31 schreef DaMart het volgende:
Het zou me niks verbazen als vraag 5 een vraag was geweest die vrijwel onmogelijk te beantwoorden was dan
Peggy zat volgens mij ook op Fred, toch? Maar Peggy had een joker... en als mol kun je die heel goed nutteloos inzettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl vrijwel de gehele rest op iemand anders zit? Lijkt me niet.....
Peggy ook ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Peggy zat volgens mij ook op Fred, toch? Maar Peggy had een joker... en als mol kun je die heel goed nutteloos inzetten
Ja, inderdaad. Daarom ben ik er nu ook van overtuigd dat frederique het niet is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Peggy ook ja.
Maar bedoel dat als bijvoorbeeld Frédérique op Roderick zit, zij door die keuze waarschijnlijk meer fouten maken zal dan Toine door het slecht maken van z'n huiswerk als hij de Mol wel weet.
Het zou een aanwijzing kunnen zijn dat zij de Mol is maar zoals al eerder gemeld kan dat bijna niet omdat Toine nu exit isquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
en ze gaan éindelijk fietsen, dus theoretisch gezien kan Frédérique er dan ook 's uitvliegen
die leader is zo raar, alle spellen al geweest, behalve die van haar... exit van Toine was nu dus ook nul spannend
Oh ja, die zin die Milouska voorlasquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
volgende week wordt leuk trouwens: mogen ze uit elkaars boekjes lezen.... leuk voor Milouska![]()
en ze gaan éindelijk fietsen, dus theoretisch gezien kan Frédérique er dan ook 's uitvliegen
die leader is zo raar, alle spellen al geweest, behalve die van haar... exit van Toine was nu dus ook nul spannend
Als de site van WIDM.nl het weer doet, zal ik de aflevering met die kooi nog eens terugkijken... het stukje van Peggy in de leader zou uit die aflevering moeten komen, maar volgens mij is dat specifieke stukje uit de leader juist helemaal niet in de aflevering geweest! De leaderstukjes van de overige kandidaten wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
volgende week wordt leuk trouwens: mogen ze uit elkaars boekjes lezen.... leuk voor Milouska![]()
Kan ook een verwijzing zijn naar Yvon vorig jaar, die was opvallend in het spel met een soortgelijke helm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de site van WIDM.nl het weer doet, zal ik de aflevering met die kooi nog eens terugkijken... het stukje van Peggy in de leader zou uit die aflevering moeten komen, maar volgens mij is dat specifieke stukje uit de leader juist helemaal niet in de aflevering geweest! De leaderstukjes van de overige kandidaten wel.
Daarom dacht ik dat er niemand uit zou gaan, aangezien van Toine duidelijk is dat 'ie op Frédérique zat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer trouwens dat je bij het vragen maken al kan zien wie eruit gaat..
Steeds vertelt alleen degene die eruit gaat niet op wie hij gestemd heeft....
Ik bedoel dat je daaraan dus elke keer al kan opmerken wie er uitvliegt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Toine zat gewoon nog op Frédérique lijkt me.
Milouska zei ook niet op wie ze stemde, ze zei alleen dat ze niet op Peggy of Fréd zatquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je daaraan dus elke keer al kan opmerken wie er uitvliegt...
Ja, inderdaad maar dat was tenminste nog iets. Ik dacht zij Toine al een tijd verdacht maar mss inmiddels Roderick.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef Douwe het volgende:
[..]
Milouska zei ook niet op wie ze stemde, ze zei alleen dat ze niet op Peggy of Fréd zat
Het silhouet was bij Milouska anders dan bij de restquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
En over het zien van de Mol:
Ze maken het waarschijnlijk zo moeilijk dat niemand de Mol echt te zien krijgt. Ze krijgen alleen een silhouet te zien zodat ze lekker kunnen speculeren. Heeft iemand kunnen zien bij wie het silhouet verschilde? Want dat is dan de Mol zelf
Misschien hadden ze wel een oude mol daar zitten, en was het dus steeds gewoon dezelfde. Of inderdaad Richard weerquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Even mijn posts uit het gesloten topic erbij gehaald:
Peggy is mijn Mol. Al vanaf het beginZe heeft niets gepresteerd deze aflevering, maar doet dat erg onopvallend. Dat Frédérique erin zou blijven deze keer was duidelijk: het fietsen uit het voorfilmpje was nog niet geweest. Dat komt dus volgende week.
En over het zien van de Mol:
Ze maken het waarschijnlijk zo moeilijk dat niemand de Mol echt te zien krijgt. Ze krijgen alleen een silhouet te zien zodat ze lekker kunnen speculeren. Heeft iemand kunnen zien bij wie het silhouet verschilde? Want dat is dan de Mol zelf
~quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand kunnen zien bij wie het silhouet verschilde? Want dat is dan de Mol zelf
Theoretisch kan dat natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Theoretisch, kunnen ze allemaal nog de ''mol'' zijn?
Was een leuke aflevering.![]()
Jaja, dat had Milouscka, idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:46 schreef Rewimo het volgende:
O enne, Milouska dom? Die had de meeste vragen goed bij die kapel
Was dat silhouet niet gewoon Karel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:46 schreef NiNi het volgende:
Het leek wel een "groot" silhouet.
Maar ik dacht dat ze zaten? Hoe kan Milouska er dan zo van overtuigd zijn dat de Mol lang is?
ja, Milouska leek te schrikken van de stem van Karel, dus hij stond waarschijnlijk niet buiten bij ze.quote:
Karel stelde de vragen en stond zo te horen vlak bij de kandidaten. Het was natuurlijk leuker geweest als de Mol zelf de vragen had gesteldquote:
Of Karel praatte gewoon via een flinke speakerset. Ik zie niet in waarom de mol daar zou zitten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Karel stelde de vragen en stond zo te horen vlak bij de kandidaten. Het was natuurlijk leuker geweest als de Mol zelf de vragen had gesteld
Als de mol geen vragen maakt, weten we gelijk wie de mol is. Das nie grappigquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
Ik heb "Wie is de mol" net voor de eerste keer gezien, maar ik begrijp het niet. Als één van hun vijf de mol was, hoe kwam het dan dat ze allevijf die vragen moesten beantwoorden zodat ze kans maakten om de mol te zien?? Weet de mol zelf wel dat hij de mol is? Wat is de hele bedoeling ervan?![]()
Help me.
Niemand mag weten wie de mol is, ook de kijker niet. Dus moeten ze wel de mol mee laten doen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
Ik heb "Wie is de mol" net voor de eerste keer gezien, maar ik begrijp het niet. Als één van hun vijf de mol was, hoe kwam het dan dat ze allevijf die vragen moesten beantwoorden zodat ze kans maakten om de mol te zien?? Weet de mol zelf wel dat hij de mol is? Wat is de hele bedoeling ervan?![]()
Help me.
Slim van je ,zelf heb ik er niet opgelet zou betekenen dat Milouska de mol isquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef BVO het volgende:
Leuke aflevering trouwens.
Silhouet van de Mol was trouwens bij Milouska anders dan bij de rest geloof ik.
uiteraard weet de Mol dat ie de Mol is, anders kan ie niet sabborteren:quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
Help me.
Ja, maar wat moet de mol doen? Hoe kom je erachter of iemand de mol is? Wat is de mol? Wat is zijn functie en moet die mol zichzelf verdacht maken. En nogmaals: Weet de mol zelf dat hij/zij de mol is????quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niemand mag weten wie de mol is, ook de kijker niet. Dus moeten ze wel de mol mee laten doen.
De mol moet de opdrachten laten mislukken, en zo min mogelijk geld in de pot krijgen. De anderen moeten raden wie de mol is. De mol moet dus ook zorgen dat hij niet ontdekt wordt. Uiteraard weet de mol dat hij de mol is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet de mol doen? Hoe kom je erachter of iemand de mol is? Wat is de mol? Wat is zijn functie en moet die mol zichzelf verdacht maken. En nogmaals: Weet de mol zelf dat hij/zij de mol is????
De mol is een deelnemer van het spel ingehuurd door de producers van het tv programma. De mol probeert ervoor ze zorgen dat de andere kandidaten op het eind van het spel niet weten dat hij of zij de mol is. Daarnaast probeert hij/zij opdrachten te saboteren zodat de andere kandidaten minder geld in de pot spelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
Help me.
Ja, dat weet de Mol. Zijn/haar taak is om de boel onopvallend te verzieken. Dat kan zijn door iets te doen of soms juist door helemaal niets te doen. De anderen mogen het niet in de gaten krijgen. Die lopen dus helemaal paranoïde rond omdat in principe iedereen verdacht isquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef Mirri het volgende:
Ja, maar wat moet de mol doen? Hoe kom je erachter of iemand de mol is? Wat is de mol? Wat is zijn functie en moet die mol zichzelf verdacht maken. En nogmaals: Weet de mol zelf dat hij/zij de mol is????
Ok, dankje, ik snap het al wat meer...Dus als één van die deelenemers voor de camera staat de vertellen wie hij/zij allemaal verdenkt, zoals Toine Frederique verdacht, dat zou net zo goed toneel kunnen zijn, om ons, de kijkers te misleiden??quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard weet de Mol dat ie de Mol is, anders kan ie niet sabborteren:
zijn/haar taak is nl zo onopvallend mogelijk alle opdrachten verpesten...
en de rest wil ook verdacht overkomen, dus gaat ook raar doen
De Mol is één grote mind-fucking game![]()
je komt er met meer vragen uit dan dat je erin gaat, zeg maar
En check!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de site van WIDM.nl het weer doet, zal ik de aflevering met die kooi nog eens terugkijken... het stukje van Peggy in de leader zou uit die aflevering moeten komen, maar volgens mij is dat specifieke stukje uit de leader juist helemaal niet in de aflevering geweest! De leaderstukjes van de overige kandidaten wel.
Dat wint de uiteindelijke winnaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
En waar dient dat geld voor, dat ze verdienen?
Ok, ik snap het bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat wint de uiteindelijke winnaar.
Het geld wint de winnende deelnemer. Degene die weet wie de mol is op het eind van het spel. En het kan inderdaad toneel zijn om de kijkers en de medekandidaten op het verkeerde spoor te zetten. Ook kunnen ze juist suggereren dat ze de mol zijn, terwijl dit niet het geval is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dankje, ik snap het al wat meer...Dus als één van die deelenemers voor de camera staat de vertellen wie hij/zij allemaal verdenkt, zoals Toine Frederique verdacht, dat zou net zo goed toneel kunnen zijn, om ons, de kijkers te misleiden??
En waar dient dat geld voor, dat ze verdienen?
yep... bij álles wat ze zeggen en álles wat ze doen, kun je je afvragen: is dit echt of is dit nep??quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
dat zou net zo goed toneel kunnen zijn, om ons, de kijkers te misleiden??
Met andere woorden: de mol had dus ook geen een vraag goed? Dan kan het in ieder geval niet Milouska zijn, en ook niet Frederique!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ik heb behoorlijk in spanning gezeten dit keer. Niet alleen doordat ook ik op de hielen achtervolgd werd door die imposante gaucho’s. Dat was spannend en inspannend, maar bij lange na niet zo spannend als de vragenronde in de kapel.
Ik zat daar maar te wachten. Het was donker, een tot de verbeelding sprekende omgeving enkel verlicht door wat kaarslicht en iedere keer ging die piepende deur tergend langzaam open en zag ik wie ik voor mij had. Mij zagen ze niet. Of beter gezegd, mij herkènden ze niet. Maar dat zou wel kunnen gebeuren! Ik was benieuwd wie genoeg vragen zou beantwoorden, zodat ik mijn gezicht moest onthullen.
Dat is dus niet gebeurd en ik kan nu wel iets anders bekend maken: wat een stelletje slaapkoppen! De vragen waren zeker niet moeilijk. Jij wist de juiste antwoorden toch wel? Mijn eigen optreden daar voor die deur valt nu in ieder geval niet op. Slechter presteren dan de rest is een bijna onmogelijke taak. Jammer. Het had me wel uitdagend geleken om eens te kijken wat er zou gebeuren als ik mijn ware gezicht had laten zien aan één van de anderen. Wat jij?
He Mirriquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, ik snap het bedankt allemaal.![]()
He Maril!![]()
He Mirri, ze moeten jou ook alles uitleggen hequote:Op vrijdag 21 april 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, ik snap het bedankt allemaal.![]()
He Maril!![]()
quote:Slechter presteren dan de rest is een bijna onmogelijke taak
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Mirri, ze moeten jou ook alles uitleggen he
Dat klopt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:01 schreef Mirri het volgende:
Ik denk dat Milouska de mol is.
Ssshtt, dat hoeven ze hier niet te weten!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Mirri, ze moeten jou ook alles uitleggen he
Ik gun het haar niet. Irritant mensquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat klopt.
Zie, het is overduidelijk, zelfs iemand die pas 1 aflevering gezien heeft heeft haar al door.
nog steeds gevuldquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ssshtt, dat hoeven ze hier niet te weten!![]()
Hoe is het met je mysterieuze eieren?
Heb het alquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Frederick?
De mix tussen Frédérique en Roderickquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Frederick?
Dat moet de verklaring zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De mix tussen Frédérique en Roderick![]()
Milouscka.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die negerin. Die is dus duidelijk de mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |