Nee, maar wil je hem echt weten danquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kent iemand trouwens, nu we het over grapjes hebben, de volledige mop die Milouska vertelde?.
Ow.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:55 schreef Genverbrander het volgende:
roderick is de mol, frederique wint het spelletje en toine vliegt er vanavond uit.
genverbrander heeft volkomen gelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef Ayaxola het volgende:
Ow.
Nee, Peggy is de Mol, Toine wint en Milouskut vliegt er vanavond uit!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:55 schreef Genverbrander het volgende:
roderick is de mol, frederique wint het spelletje en toine vliegt er vanavond uit.
Die Milloseka is idd irritant, maar toch wel grappig, met al dat (gespeelde?) domme gedrag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Peggy is de Mol, Toine wint en Milouskut vliegt er vanavond uit!
Als Peggy de Mol is, waarom denk jij dan dat Toine gaat winnen?? Toine denkt dat Frédérique de Mol is. Als Peggy de Mol is, dan maakt Roderick eerder grote kans om te winnen, die verdenkt Peggy al heel lang.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:08 schreef DaMart het volgende:
Nee, Peggy is de Mol, Toine wint en Milouskut vliegt er vanavond uit!
Omdat Toine het ook nog wel gaat inzien... hij is al vaker van mol gewisseld deze serie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Als Peggy de Mol is, waarom denk jij dan dat Toine gaat winnen?? Toine denkt dat Frédérique de Mol is. Als Peggy de Mol is, dan maakt Roderick eerder grote kans om te winnen, die verdenkt Peggy al heel lang.
Vinnik niet Rodrigo zonder o is toch Roderick.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:50 schreef Gitanki het volgende:
Nu weet ik het zeker Roderick is de mol.. zorgen dat ze je naam niet goed uitspreken
leuke theoriequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Gekommen om zu bleiben was toch een paar weken geleden de muzikale aanwijzing... degene die komt en 5 vragen goed heeft is de Mol gok ik...
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:59 schreef pekel het volgende:
Roderick is dus de mol?Of heb ik iets gemist?
Als ik me niet vergis had Frederique ook zo'n zelfde bril opquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
maar ik blijf bij Roderick...
dat van die bril was me trouwens ook al opgevallen naast dat het een lelijk ding is
volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Als ik me niet vergis had Frederique ook zo'n zelfde bril op
Doe eens niet zo gek.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg ineens medelijden met Milouska, zo zielig dat Peggy haar Shackle heeft gestolen (wie verzint trouwens die naam, het is toch gewoon een joker)
Helaas welquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Toine noemt geen naam. Hij zal toch niet exit gaan he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |