Ze hadden afgesproken dat Milouska op zoek zou naar een televisie, vervolgens komt ze terug met 3 poppen, dan is het toch logisch dat Frederique daar wat van zegt? Net zoals het nogal dom is om een boekenkast te zoeken in een badkamerzaak.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp echt zo die ergernis rondom Milouska niet!![]()
Ik vind die Frederique echt geen sympathiek persoon. Wat is er nou dom of naief aan dat ze drie poppen koopt in plaats van 'n televisie??Das toch geen reden voor Frederique om echt 3 blikken in de camera te werpen die zeggen "oh.. my... god.." .. Ik zie 't totaal niet.
Als ze dat elk jaar zouden doen, zou iedereen nu al weten wie de mol is. Het leuke aan de hints is juist dat je er toch niet achter komt wie de Mol is, anders zou het een stuk minder leuk zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Zijn er dit jaar nou nog helemaal geen muzikale hints geweest die je achterstevoren moest afspelen of versnellen ofso om achter 'de identiteit van de mol te komen' ? Dat was vorige jaren veel meer volgens mij...
Morgen alweer hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
door: Vriendlief bron: www.wieisdemol.com
over 2 daagjes alweer een nieuwe mol
Geniaal weer, vooral Peggy en het diner!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Dan neem je het vast opquote:Op donderdag 20 april 2006 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken hoogstwaarschijnlijk
![]()
Even off topic: die man gaat steeds meer op Arjan Ederveen lijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dus in elk geval niet Milouska
Edit: en ook niet Roderick!
[afbeelding]
Bij mevr. Diez staat 'there' wat natuurlijk 'they're' moet zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Wat bedoelje ?!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:48 schreef Here2Stay het volgende:
Gelukkig is Haaibaaike niet de Milouska van dit topic..![]()
Verbied jij mij dat ik hier kom in dit topic..?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je niet de mol van dit topic bent....
nou moe.... het blijft me een raadsel hoe jij sommige verbanden legt?!!?!?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Verbied jij mij dat ik hier kom in dit topic..?
't wordt dan ook speciaal voor wieisdemol.com gemaaktquote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Grappige stripMaar alleen grappig voor mol-kijkers
Ach, er staat ook 'douched'quote:Op donderdag 20 april 2006 14:10 schreef Eveli het volgende:
Bij mevr. Diez staat 'there' wat natuurlijk 'they're' moet zijn.Maar leuke tekening.
Of ze is de Mol natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Milouska verdenkt Toine, maar Liz deed dat ook, Liz vloog er uit, en dan zou Toine dus niet de mol zijn, en Milouska er dus uitvliegen binnenkort.
Als de rest niet allemaal op de Mol zit zegt het natuurlijk geen fluit.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Milouska verdenkt Toine, maar Liz deed dat ook, Liz vloog er uit, en dan zou Toine dus niet de mol zijn, en Milouska er dus uitvliegen binnenkort.
De Mol vliegt er niet uitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook niet over Frédérique, maar over Milouskaquote:
whoehoeoeoeh!! gaan we weerquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verbied jij mij dat ik hier kom in dit topic..?
Loop dan niet iedere keer zo te huilen, dat doe je maar in R&P ofzo.quote:
Beter schrijvenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dit is een openbaar topic ik bemoei ga mij overal mee bemoeien
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Pest Haaibaaike niet zo hé!
moet je t zelf ook niet doen hè?quote:
Ik probeerde gewoon een grapje proberen te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
moet je t zelf ook niet doen hè?
Nee, maar wil je hem echt weten danquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kent iemand trouwens, nu we het over grapjes hebben, de volledige mop die Milouska vertelde?.
Ow.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:55 schreef Genverbrander het volgende:
roderick is de mol, frederique wint het spelletje en toine vliegt er vanavond uit.
genverbrander heeft volkomen gelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef Ayaxola het volgende:
Ow.
Nee, Peggy is de Mol, Toine wint en Milouskut vliegt er vanavond uit!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:55 schreef Genverbrander het volgende:
roderick is de mol, frederique wint het spelletje en toine vliegt er vanavond uit.
Die Milloseka is idd irritant, maar toch wel grappig, met al dat (gespeelde?) domme gedrag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Peggy is de Mol, Toine wint en Milouskut vliegt er vanavond uit!
Als Peggy de Mol is, waarom denk jij dan dat Toine gaat winnen?? Toine denkt dat Frédérique de Mol is. Als Peggy de Mol is, dan maakt Roderick eerder grote kans om te winnen, die verdenkt Peggy al heel lang.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:08 schreef DaMart het volgende:
Nee, Peggy is de Mol, Toine wint en Milouskut vliegt er vanavond uit!
Omdat Toine het ook nog wel gaat inzien... hij is al vaker van mol gewisseld deze serie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Als Peggy de Mol is, waarom denk jij dan dat Toine gaat winnen?? Toine denkt dat Frédérique de Mol is. Als Peggy de Mol is, dan maakt Roderick eerder grote kans om te winnen, die verdenkt Peggy al heel lang.
Vinnik niet Rodrigo zonder o is toch Roderick.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:50 schreef Gitanki het volgende:
Nu weet ik het zeker Roderick is de mol.. zorgen dat ze je naam niet goed uitspreken
leuke theoriequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Gekommen om zu bleiben was toch een paar weken geleden de muzikale aanwijzing... degene die komt en 5 vragen goed heeft is de Mol gok ik...
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:59 schreef pekel het volgende:
Roderick is dus de mol?Of heb ik iets gemist?
Als ik me niet vergis had Frederique ook zo'n zelfde bril opquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
maar ik blijf bij Roderick...
dat van die bril was me trouwens ook al opgevallen naast dat het een lelijk ding is
volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Als ik me niet vergis had Frederique ook zo'n zelfde bril op
Doe eens niet zo gek.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg ineens medelijden met Milouska, zo zielig dat Peggy haar Shackle heeft gestolen (wie verzint trouwens die naam, het is toch gewoon een joker)
Helaas welquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Toine noemt geen naam. Hij zal toch niet exit gaan he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |