't wordt dan ook speciaal voor wieisdemol.com gemaaktquote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Grappige stripMaar alleen grappig voor mol-kijkers
Ach, er staat ook 'douched'quote:Op donderdag 20 april 2006 14:10 schreef Eveli het volgende:
Bij mevr. Diez staat 'there' wat natuurlijk 'they're' moet zijn.Maar leuke tekening.
Of ze is de Mol natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Milouska verdenkt Toine, maar Liz deed dat ook, Liz vloog er uit, en dan zou Toine dus niet de mol zijn, en Milouska er dus uitvliegen binnenkort.
Als de rest niet allemaal op de Mol zit zegt het natuurlijk geen fluit.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Milouska verdenkt Toine, maar Liz deed dat ook, Liz vloog er uit, en dan zou Toine dus niet de mol zijn, en Milouska er dus uitvliegen binnenkort.
De Mol vliegt er niet uitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook niet over Frédérique, maar over Milouskaquote:
whoehoeoeoeh!! gaan we weerquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verbied jij mij dat ik hier kom in dit topic..?
Loop dan niet iedere keer zo te huilen, dat doe je maar in R&P ofzo.quote:
Beter schrijvenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dit is een openbaar topic ik bemoei ga mij overal mee bemoeien
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Pest Haaibaaike niet zo hé!
moet je t zelf ook niet doen hè?quote:
Ik probeerde gewoon een grapje proberen te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
moet je t zelf ook niet doen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |