Peggy ook ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Peggy zat volgens mij ook op Fred, toch? Maar Peggy had een joker... en als mol kun je die heel goed nutteloos inzetten
Ja, inderdaad. Daarom ben ik er nu ook van overtuigd dat frederique het niet is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Peggy ook ja.
Maar bedoel dat als bijvoorbeeld Frédérique op Roderick zit, zij door die keuze waarschijnlijk meer fouten maken zal dan Toine door het slecht maken van z'n huiswerk als hij de Mol wel weet.
Het zou een aanwijzing kunnen zijn dat zij de Mol is maar zoals al eerder gemeld kan dat bijna niet omdat Toine nu exit isquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
en ze gaan éindelijk fietsen, dus theoretisch gezien kan Frédérique er dan ook 's uitvliegen
die leader is zo raar, alle spellen al geweest, behalve die van haar... exit van Toine was nu dus ook nul spannend
Oh ja, die zin die Milouska voorlasquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
volgende week wordt leuk trouwens: mogen ze uit elkaars boekjes lezen.... leuk voor Milouska![]()
en ze gaan éindelijk fietsen, dus theoretisch gezien kan Frédérique er dan ook 's uitvliegen
die leader is zo raar, alle spellen al geweest, behalve die van haar... exit van Toine was nu dus ook nul spannend
Als de site van WIDM.nl het weer doet, zal ik de aflevering met die kooi nog eens terugkijken... het stukje van Peggy in de leader zou uit die aflevering moeten komen, maar volgens mij is dat specifieke stukje uit de leader juist helemaal niet in de aflevering geweest! De leaderstukjes van de overige kandidaten wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
volgende week wordt leuk trouwens: mogen ze uit elkaars boekjes lezen.... leuk voor Milouska![]()
Kan ook een verwijzing zijn naar Yvon vorig jaar, die was opvallend in het spel met een soortgelijke helm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de site van WIDM.nl het weer doet, zal ik de aflevering met die kooi nog eens terugkijken... het stukje van Peggy in de leader zou uit die aflevering moeten komen, maar volgens mij is dat specifieke stukje uit de leader juist helemaal niet in de aflevering geweest! De leaderstukjes van de overige kandidaten wel.
Daarom dacht ik dat er niemand uit zou gaan, aangezien van Toine duidelijk is dat 'ie op Frédérique zat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer trouwens dat je bij het vragen maken al kan zien wie eruit gaat..
Steeds vertelt alleen degene die eruit gaat niet op wie hij gestemd heeft....
Ik bedoel dat je daaraan dus elke keer al kan opmerken wie er uitvliegt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Toine zat gewoon nog op Frédérique lijkt me.
Milouska zei ook niet op wie ze stemde, ze zei alleen dat ze niet op Peggy of Fréd zatquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je daaraan dus elke keer al kan opmerken wie er uitvliegt...
Ja, inderdaad maar dat was tenminste nog iets. Ik dacht zij Toine al een tijd verdacht maar mss inmiddels Roderick.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef Douwe het volgende:
[..]
Milouska zei ook niet op wie ze stemde, ze zei alleen dat ze niet op Peggy of Fréd zat
Het silhouet was bij Milouska anders dan bij de restquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
En over het zien van de Mol:
Ze maken het waarschijnlijk zo moeilijk dat niemand de Mol echt te zien krijgt. Ze krijgen alleen een silhouet te zien zodat ze lekker kunnen speculeren. Heeft iemand kunnen zien bij wie het silhouet verschilde? Want dat is dan de Mol zelf
Misschien hadden ze wel een oude mol daar zitten, en was het dus steeds gewoon dezelfde. Of inderdaad Richard weerquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Even mijn posts uit het gesloten topic erbij gehaald:
Peggy is mijn Mol. Al vanaf het beginZe heeft niets gepresteerd deze aflevering, maar doet dat erg onopvallend. Dat Frédérique erin zou blijven deze keer was duidelijk: het fietsen uit het voorfilmpje was nog niet geweest. Dat komt dus volgende week.
En over het zien van de Mol:
Ze maken het waarschijnlijk zo moeilijk dat niemand de Mol echt te zien krijgt. Ze krijgen alleen een silhouet te zien zodat ze lekker kunnen speculeren. Heeft iemand kunnen zien bij wie het silhouet verschilde? Want dat is dan de Mol zelf
~quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand kunnen zien bij wie het silhouet verschilde? Want dat is dan de Mol zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |