Tis meerstal gewoon optisch bedrog. Komt uit Californie daar roest door het weer eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef MikeyMan het volgende:
Zeg, die ratlook auto's... Roesten die op den duur niet onder je hol vandaan...?
Lees de laatste zin van de OP nog evenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:27 schreef robert-dirksen het volgende:
je wilt auto's die met smaak en liefde zijn getuned en geen sjonnie bakkies.![]()
wat doen al die golfjes dan, zie nooit een golf rijden die niet getuned/pimped is
mja,quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lees de laatste zin van de OP nog even
PTA - [PICS]NOB's Nissan Silvia S15 Vertex Langquote:Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef jacco het volgende:
Dit is de persoonlijke auto van Nobuteru Taniguchi oftwel NOB (No One Better). Het is een S15 met een T&E Vertex Lang bodykit en binnenkort worden er gull-wing deuren gemonteerd. De auto is helemaal compleet met een motor getuned door HKS met een respectabele 380pk. De velgen komen uit de schappen van AVS en meten rondom 19". De remkracht wordt vergroot door Project µ remmen. Binnen de auto kan je rondom genieten van een volledig in Bride motief gemaakt interieur. Het custom made middenconsole heeft een geintergreerde LCD navigatie systeem. Het stuur komt uit een speciale collectie van NOB zelf.
Dat had je allemaal in 1 post kunnen plaatsen, dus doe dat volgende keer maar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:50 schreef Sander170 het volgende:
Zoals jullie vast al gemerkt hebben,
ik ben een echte Toyota Supra fan, kleur blauw !
Nu jullie weer![]()
Manta's zijn normaal gesproken mooi, maar ik heb hier toch een andere mening over.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef GSi het volgende:
In de "breedste" zin?
Dat moet deze zijn,
[afbeelding]
Sorry was ik even vergeten !quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:18 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dat had je allemaal in 1 post kunnen plaatsen, dus doe dat volgende keer maar.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef GSi het volgende:
In de "breedste" zin?
Dat moet deze zijn,
[afbeelding]
I'm with stupid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
KHeb eigenlijk nog geen een mooie wagen gezien in dit topic over mooie wagens
Komt omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
KHeb eigenlijk nog geen een mooie wagen gezien in dit topic over mooie wagens
Post jij eens wat moois dan...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef 2cv het volgende:
Als er al een mooie wagen op die foto staat, dan staat die lelijke rooie bak er voor.
Een goede tunebare auto ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CRX coupe ( Del Sol )![]()
Plaats er dan zelf 1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
KHeb eigenlijk nog geen een mooie wagen gezien in dit topic over mooie wagens
die staan in de eerste 3 postsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef GizartFRL het volgende:
Okay, dit waren gestyled auto's.
Wanneer komen de getunede auto's in dit topic?
mergen is tegenwoordig helemaal inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:38 schreef jacco het volgende:
Zullen we dit topic dan weer sluiten? dit heeft absoluut geen zin hier.....
dit hoort hier dus helemaal niet thuis...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CRX coupe ( Del Sol )![]()
En Je HeBt OoK Al ZoVeEl RiJ ErVarInG, Ik ZoU MeTeEn VoOr Een GTI GaAn DiE HeEfT MeT eEn TsJiP MiNsTeNs ZoVeEl Pk. KaN Je zO EeN M5 ErUiT TrEkKeNquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
dus jullie willen een dodelijke auto zien??? Vol met techniek en alle andere shit???
maak dan kennis met de auto met het meeste PK en minste prijs![]()
Dames en Heren, ik stel u met trots voor aan:
Honda Prelude 2.2i Vtec 4WS
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
I
Honda
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar de Skyline is owk de shit hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Damn wat een lkkr ding
![]()
![]()
![]()
hopelijk eind van het jaar een Civicwel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16
![]()
zo eentje maar dan inhet rood[afbeelding]![]()
![]()
En of die gestyled zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef Youp het volgende:
[..]
dit hoort hier dus helemaal niet thuis...
ik vind het een leuk idee dit topic maar ben ook bang dat het niet lang goed gaat... probeer daarom ook nog maar even een positieve bijdrage te leveren
ik weet niet precies of deze 2 wel onder het stylen vallen aangezien het gewoon straatlegale E30 M3 circuit auto (replica's?) zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
en deze Turbo uitbouw op een 02 vind ik stiekem ook wel erg gaaf uit zien ookal is het nier origineel enzo
[afbeelding]
witte knippers en andere velgen is ook styling
[afbeelding]
nog een beetje dieper leggen en hij is klaar
[afbeelding]
de sick fishquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:47 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.radrides.com/photogallery.php?sub=cadattack&ci=8
Alles wat die gasten maken is geweldig
ik had het over die crx del solquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En of die gestyled zijn![]()
Trouwens ik heb ze hier niet geplaatst dus neem me niet kwalijk jah !
1 of andere moderator heeft dit geflikt![]()
Ja over die CRX Del Sol had ik het ook !quote:
yeah! be proud on your 102 hp!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
hopelijk eind van het jaar een Civicwel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16
![]()
zo eentje maar dan inhet rood[afbeelding]![]()
![]()
Wat een geile bak is ditquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef Youp het volgende:
[..]
de sick fish
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Die zijn het allermooist helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef OG-Loco het volgende:
Die Amerikanen... Dat is echt het mooiste wat er is.
Gelukkig maar, want het is namelijk geen van beide zowel 1 als 2 nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, het topic even flink opgeschoond....
Sander170, er zijn twee mogelijkheden:
1) Je bent doelbewust dit topic aan het verkloten
2) je hebt geen smaak
Als optie 1 het geval is, mag je wegblijven uit dit topic... Als optie twee het geval is ook.
Het blok van een GTO is volgens mij gewoon een Corvette blok, ik kan me eigen vergissen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Jimmeh het volgende:
Wat voor blok ligt er in die Jaegermeister kar? (Corvette zit 5.7 Hemi in toch, niet iets met GTO er op)
EDIT: Pontiac GTO, geeft een vrij identiek plaatje qua motor, dus zal dat dan wel zijn
Vind het alleen een raar idee om een Amerikaanse rumble uit een E30 te horen
En bij die laatste gele cabrio bijv. booskijkers, e46 M grilletjes aan de zijkant, bling bling velgen, 1 en al sjonnie.....![]()
die gele is echt lelijk jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Jimmeh het volgende:
En bij die laatste gele cabrio bijv. booskijkers, e46 M grilletjes aan de zijkant, bling bling velgen, 1 en al sjonnie.....![]()
Valt tog wel mee, hij is iig lekker stilquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:37 schreef OG-Loco het volgende:
Alleen wat hangt er voor beestenpijp onder.
dat is toch geen coole car styling...quote:
ik zeg toch: Ik KRIJG van mn oom. Anders zou ik allang voor een GTItje gaan of Preludequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef zBus het volgende:
[..]
En Je HeBt OoK Al ZoVeEl RiJ ErVarInG, Ik ZoU MeTeEn VoOr Een GTI GaAn DiE HeEfT MeT eEn TsJiP MiNsTeNs ZoVeEl Pk. KaN Je zO EeN M5 ErUiT TrEkKeN![]()
is dat sarcastisch bedoeld??quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
yeah! be proud on your 102 hp!
kerel, niemand wil het wetenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zeg toch: Ik KRIJG van mn oom. Anders zou ik allang voor een GTItje gaan of Prelude![]()
...
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:38 schreef Scalle-- het volgende:
Can't help it maar ik vind de nieuwe Ferrari's echt lelijk...
Nee, nog ouder: Ferrari 288 GTOquote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef da_rippah het volgende:
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossa
Dit:quote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossa
geweldig mooie wagenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:45 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Nee, nog ouder: Ferrari 288 GTO
[afbeelding]
mee eensquote:Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef da_rippah het volgende:
vind jij. ik vind de f50 een van de lelijkste ferrari's ooit.
Nee, een kennerquote:
quote:Daytona Spyder
Detective Sonny Crockett was granted a number of undercover props to augment his identity as a high rolling, fast dealing drug runner. At the start of the series, he drove a midnight black Ferrari Daytona Spyder, Florida license plate ZAQ178, on loan to him by the Metro Dade County Vice Department. The Daytona was Crockett's prized "possession" and served as the perfect complement to his low key, yet high living identity. While more exotic cars such as the Lamborghini Countach could have been selected, the Daytona proved to be a wise choice by the producers.
Crockett's Daytona was an important visual part of the show. The sleek, mysterious Ferrari was integral to the undercover role of ultra cool Sonny "Burnett". A more exotic car would have been too conspicuous for his underworld drug running role, although many of his nefarious contacts preferred the flashy cars. The Daytona also provided a large dose of V-12 muscle in the high speed pursuits through the streets of Miami.
More formally known by Ferrari aficionados as the 365GTB/4[1], the Daytona was not well known to the general public. In fact, when the pilot episode aired, viewers were confused by the relatively obscure Daytona[2], and mistakenly identified it as a custom Corvette (although ironically, they were correct -- read on).
The original Daytona was introduced as a Berlinetta (coupe) model in Paris by Enzo Ferrari in 1968. Production continued in the U.S. for ten years until it was discontinued in 1978. The 4.4-liter V-12 (60o slant) was one of the last front-engined production models in the Ferrari stable. A 1971 road test review proclaimed the Daytona as the "fastest production car of all time."[3] The 352 bhp[4] engine was housed under the shapely front hood and provided spectacular performance in both the standing 1/4 mile (13.7s @ 104 mph) and 0-100 mph (12.6s).[5] For comparison with other sports cars, the Daytona reached 0-60 mph in 5.4s. The Aston Martin Vantage and the Porsche 911 were contemporary cars with similar performance.
The Spyder was a convertible version which was originally made by the Scaglietti house in Modena, Italy prior to the alliance of Ferrari, Pininfarina and Scaglietti. Original Scaglietti Spyders are quite rare, especially in the U.S., and most conversions are performed by custom car companies specializing in exoticar restorations. Berlinetta models were transformed into Spyders by sawing off the roof and remanufacturing the entire rear end. European Auto Restorations in Costa Mesa, California reworked Berlinetta models in 1979 for $15k and delivered a Daytona in three months.
Car design genius Pininfarina was responsible for the sharp, angular lines of the Daytona which was in marked contrast to the rounded shape of vintage Ferraris. The clean aerodynamic lines of the long-nosed Daytona allowed Group 4 racing[6] without major modifications. Spoilers were not used at all. Early models were manufactured with unique Plexiglas fairings which spanned the entire length across the headlights. Later models, designed for the U.S. market, had retractable headlights.
Crockett's Daytona Spyder was actually a look-alike replica, built using a 1980 Corvette chassis with Ferrari-designed body panels and real Ferrari hardware inside. According to Popular Mechanics, the original replica was "spotted on a lot in Newport Beach by the show's producer."[7] Motor Trend magazine, however, claims the two show cars were bought at an auction. Al Mardikian, an auto importer had the two replicas built by Tom McBurnie, but he found himself in legal trouble and the two cars were confiscated by the Feds.[8] The producers in turn purchased the cars from the government.
In 1986, McBurnie Coachcraft and California Custom Coach both offered Daytona Spyder kits for building replicas, and turn-key models built on a Corvette chassis were available for $45k.
By the start of the third season, Ferrari executives were getting miffed that the ersatz Daytona was gathering so much attention. The television audience was unaware that the show cars were fake. The producers intended for the car to be treated as a genuine Ferrari and Crockett never hints that the Daytona is a replica. Given the constructed reality of television, it is no wonder that the fake car was treated as real. In any event, Ferrari North America offered to provide two bona-fide Ferraris for Miami Vice, and they chose their flagship model, the 12-cylinder muscle machine, the Testarossa.
Je hebt het stuk hierboven gelezenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En ik zei dat het toch een Ferrari was en is nog steeds zo![]()
ow, jij bent er zoeenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker, maar toch is het een Ferrari !
Kijk maar naar het merk-teken![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
Al is het verhaal van D.Rose met een borrel op nog wel carstyling te noemen
Onzin man weet je bestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, jij bent er zoeen
je hebt zeker een GTI sticker op je Golfje
Ja kloptquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:55 schreef da_rippah het volgende:
Dr zit gewoon een Ferrari motor in toch. Heb zon motor op de testbank zien liggen voor m'n profielwerkstukMaakt een best geluid!
wat heeft dit alles met car-styling te maken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:08 schreef Go0s het volgende:
Ik heb ook een rat-Kever! Wordt wel volledige gerestaureerd
[afbeelding]
Verder heb ik nog een Jetta. Bij deze auto heb ik al zoveel plekken bij gewerkt dat ik hem binnenkort misschien helemaal ga rollen.
[afbeelding]
Verder heb ik nu deze sloep als dagelijkse auto. Ook heb ik hem gekocht omdat we komende zomer gaan kamperen en er dus het een en ander mee moet
[afbeelding]
Hoop niet dat mijn "wagenpark" sjonnie is
Nette Swiffer hoor! Maar je auto komt me bekend voor; zit jij ook op het STC-forum ?quote:
Niet zo zeuren, het topic wordt net leuk. Anders wordt het zon "post hier coole auto's" opsomtopic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat heeft dit alles met car-styling te maken?
Op zich niet veel, ging om de rat lookquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat heeft dit alles met car-styling te maken?
Hij is mooi verlaagd hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:10 schreef Go0s het volgende:
[..]
Op zich niet veel, ging om de rat look
maargoed, wat ook een erg vette kever is, is deze:
[afbeelding]
Dat is de enige Ferrari met enigszins een greintje coolheid. De rest zijn wijvenbakken en met oldtimers heb ik niksquote:
DAT is een toyota MR2quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Dat is de enige Ferrari met enigszins een greintje coolheid. De rest zijn wijvenbakken en met oldtimers heb ik niks.
wil je zeggen dat DIT er uit ziet?quote:
ja, dat is tenminste speciaal en absoluut niet "wannabe, not gonna be"quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wil je zeggen dat DIT er uit ziet?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/61608/61608_DSC00138klein.JPG
wat is er speciaal aan dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef Youp het volgende:
[..]
ja, dat is tenminste speciaal en absoluut niet "wannabe, not gonna be"
stukje auto geschiedenisquote:Op zondag 18 juni 2006 12:48 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat is er speciaal aan dan?
ik zie een witte oude roestbak staan?
Tja erg leuk en aardig, daarbij blijft het een BMW, en tweede sta je op een kamp dus zegt in mijn ogen wel weer genoegquote:Op zondag 18 juni 2006 12:53 schreef Youp het volgende:
[..]
stukje auto geschiedenis![]()
een van de eerste productie auto's met injectie, even veel vermogen als een moderne 2.0 8v, de eerste echte hot hatch etc.
maargoed ik hoor al dat je geen autoliefhebber benteen beetje een ferrari faken, ga je schamen...
mooi kampquote:Op zondag 18 juni 2006 12:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Tja erg leuk en aardig, daarbij blijft het een BMW, en tweede sta je op een kamp dus zegt in mijn ogen wel weer genoeg
ten derde, ben ik wel een auto liefhebber.. alleen ik hou van mooi.. mooi kwa uiterlijk,
en als dat een MR2 is met dat kitje vind ik het prima.
Beter dan rijden in zoiets
Is dat ding volbeplakt met M3 badges, M3 bumpers en M3 velgen? Nee, dus wanna-be kun je het totaal niet noemen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wil je zeggen dat DIT er uit ziet?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/61608/61608_DSC00138klein.JPG
tjah, krijg je als je zo'n foto maakt en op je profiel zet hequote:Op zondag 18 juni 2006 13:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi kamp
[afbeelding]
achterlijke dwaas....
krijg je als mensen er naar kijken die iets aan hun ogen hebbenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah, krijg je als je zo'n foto maakt en op je profiel zet he
ik heb niks aan mn ogen.. tis heel simpel..quote:Op zondag 18 juni 2006 13:03 schreef Youp het volgende:
[..]
krijg je als mensen er naar kijken die iets aan hun ogen hebben
jep precies, als het nou zo simpel was... maar jij wil gewoon een ferrari gaan imiterenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:05 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik heb niks aan mn ogen.. tis heel simpel..
ik vind jou auto niet mooi, alle 2 niet trouwens.. fijn mijn mening.
jij vind mijn auto niet mooi, prima ook jou mening.
ik vind het de mooiste bodykit voor de MR2quote:Op zondag 18 juni 2006 13:07 schreef Youp het volgende:
[..]
jep precies, als het nou zo simpel was... maar jij wil gewoon een ferrari gaan imiterenen DAT is kansloos
en ik ben echt niet de enige die dat vind
overigens is die andere auto nieteens van mij
Lekker faken, als je geen echte kan betalen laat het dan toch zo want dit is echt zo not donequote:Op zondag 18 juni 2006 13:09 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vind het de mooiste bodykit voor de MR2dus tjah
omdat vanaf zo'n 10 jaar geleden autodesign in een diep dal is geraaktquote:Op zondag 18 juni 2006 13:48 schreef vigier het volgende:
Waarom zie ik bijna alleen maar barrels van 10 jaar en ouder?
Omdat ze toén nog mooi waren en orgineel, nu is het allemaal namaak.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:48 schreef vigier het volgende:
Waarom zie ik bijna alleen maar barrels van 10 jaar en ouder?
Nee hoeft niet, het bevalt me wel zo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:42 schreef Daantke het volgende:
Ga een smaak kopen![]()
Of ga gewoon weg uit dit topic.
De enige goede styling-stijlen zijn clean, JDM en ratlook![]()
Weet ik, daarom poste ik ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is het topic voor mooie auto's![]()
Wat een afgrijselijk hok zegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen plaatje maar een filmpje.
Dit zou ik wel met mijn eigen XM willen doen...
Ik vind het niet zo heel geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen plaatje maar een filmpje.
Dit zou ik wel met mijn eigen XM willen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |