Dat kun je blijven uitleggen maar daar ben ik al een tijdje mee gestoptquote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef Ger-E het volgende:
om even duidelijkheid te krijgen, vaak zijn de stickers de mensen die er aan mee betaald hebben... oftewel sponsors, meestal zo'n afspraak: Als jij die sticker daar plakt, regelen wij "dit en dat" voor je.....
(ondanks dat dit een persoonlijke wagen is, is dit nog vaak van toepassing)
Erg gelikte S15, lekker soepel....
haha, ow ik had het eerlijk gezegt nog niet voorbij zien komen, maar ik ben hier niet ZO actief als jou ofcoursequote:Op woensdag 12 april 2006 12:24 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat kun je blijven uitleggen maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt
Daar krijg je meer dan één keer de gelegenheid voorquote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef Ger-E het volgende:
[..]
haha, ow ik had het eerlijk gezegt nog niet voorbij zien komen, maar ik ben hier niet ZO actief als jou ofcourse![]()
(btw, als die blitse "blitz" van je in nl is, sta ik in de rij om hem te bewonderen......)
Dat weet ik ook wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het mooi vindquote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef Ger-E het volgende:
om even duidelijkheid te krijgen, vaak zijn de stickers de mensen die er aan mee betaald hebben... oftewel sponsors, meestal zo'n afspraak: Als jij die sticker daar plakt, regelen wij "dit en dat" voor je.....
(ondanks dat dit een persoonlijke wagen is, is dit nog vaak van toepassing)
Erg gelikte S15, lekker soepel....
Truequote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het mooi vind![]()
Enigste BMW lichten die hier in de buurt komen zijn die van de 8-Serie en dan nog zijn die van de BMW veel breder en hogerquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Tjabbo het volgende:
Erg mooie en strakke auto. Helemaal af.
Persoonlijk ben ik minder te spreken over de achterlichten aangezien me die een beetje een 'BMW' gevoel geven, maar dat mag de pret niet drukken
Volgens mij is deze alweer vervangen, of niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef bietelboer het volgende:
Godver wat een lekkere bak!![]()
![]()
wanneer brenge ze die bak nou is in europa uit?![]()
Nee geen vervanging, wordt gewoon niet meer gemaaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Volgens mij is deze alweer vervangen, of niet?
voor 20.000euro heb je een S15 ( met wat kleine mods ) op NL kenteken ( met koplampen omgebouwd enz )quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
en z'n S15 is gewoon niet de moeite om te importeren zeker?
Voordat dat eenmaal op NL kenteken staat en alle overige kosten zijn gemaakt dan heb je voor dat geld veel leuker spul of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |