Tis meerstal gewoon optisch bedrog. Komt uit Californie daar roest door het weer eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef MikeyMan het volgende:
Zeg, die ratlook auto's... Roesten die op den duur niet onder je hol vandaan...?
Lees de laatste zin van de OP nog evenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:27 schreef robert-dirksen het volgende:
je wilt auto's die met smaak en liefde zijn getuned en geen sjonnie bakkies.![]()
wat doen al die golfjes dan, zie nooit een golf rijden die niet getuned/pimped is
mja,quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lees de laatste zin van de OP nog even
PTA - [PICS]NOB's Nissan Silvia S15 Vertex Langquote:Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef jacco het volgende:
Dit is de persoonlijke auto van Nobuteru Taniguchi oftwel NOB (No One Better). Het is een S15 met een T&E Vertex Lang bodykit en binnenkort worden er gull-wing deuren gemonteerd. De auto is helemaal compleet met een motor getuned door HKS met een respectabele 380pk. De velgen komen uit de schappen van AVS en meten rondom 19". De remkracht wordt vergroot door Project µ remmen. Binnen de auto kan je rondom genieten van een volledig in Bride motief gemaakt interieur. Het custom made middenconsole heeft een geintergreerde LCD navigatie systeem. Het stuur komt uit een speciale collectie van NOB zelf.
Dat had je allemaal in 1 post kunnen plaatsen, dus doe dat volgende keer maar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:50 schreef Sander170 het volgende:
Zoals jullie vast al gemerkt hebben,
ik ben een echte Toyota Supra fan, kleur blauw !
Nu jullie weer![]()
Manta's zijn normaal gesproken mooi, maar ik heb hier toch een andere mening over.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef GSi het volgende:
In de "breedste" zin?
Dat moet deze zijn,
[afbeelding]
Sorry was ik even vergeten !quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:18 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dat had je allemaal in 1 post kunnen plaatsen, dus doe dat volgende keer maar.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef GSi het volgende:
In de "breedste" zin?
Dat moet deze zijn,
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |