En of die gestyled zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef Youp het volgende:
[..]
dit hoort hier dus helemaal niet thuis...
ik vind het een leuk idee dit topic maar ben ook bang dat het niet lang goed gaat... probeer daarom ook nog maar even een positieve bijdrage te leveren
ik weet niet precies of deze 2 wel onder het stylen vallen aangezien het gewoon straatlegale E30 M3 circuit auto (replica's?) zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
en deze Turbo uitbouw op een 02 vind ik stiekem ook wel erg gaaf uit zien ookal is het nier origineel enzo
[afbeelding]
witte knippers en andere velgen is ook styling
[afbeelding]
nog een beetje dieper leggen en hij is klaar
[afbeelding]
de sick fishquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:47 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.radrides.com/photogallery.php?sub=cadattack&ci=8
Alles wat die gasten maken is geweldig
ik had het over die crx del solquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En of die gestyled zijn![]()
Trouwens ik heb ze hier niet geplaatst dus neem me niet kwalijk jah !
1 of andere moderator heeft dit geflikt![]()
Ja over die CRX Del Sol had ik het ook !quote:
yeah! be proud on your 102 hp!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
hopelijk eind van het jaar een Civicwel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16
![]()
zo eentje maar dan inhet rood[afbeelding]![]()
![]()
Wat een geile bak is ditquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef Youp het volgende:
[..]
de sick fish
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Die zijn het allermooist helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef OG-Loco het volgende:
Die Amerikanen... Dat is echt het mooiste wat er is.
Gelukkig maar, want het is namelijk geen van beide zowel 1 als 2 nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, het topic even flink opgeschoond....
Sander170, er zijn twee mogelijkheden:
1) Je bent doelbewust dit topic aan het verkloten
2) je hebt geen smaak
Als optie 1 het geval is, mag je wegblijven uit dit topic... Als optie twee het geval is ook.
Het blok van een GTO is volgens mij gewoon een Corvette blok, ik kan me eigen vergissen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Jimmeh het volgende:
Wat voor blok ligt er in die Jaegermeister kar? (Corvette zit 5.7 Hemi in toch, niet iets met GTO er op)
EDIT: Pontiac GTO, geeft een vrij identiek plaatje qua motor, dus zal dat dan wel zijn
Vind het alleen een raar idee om een Amerikaanse rumble uit een E30 te horen
En bij die laatste gele cabrio bijv. booskijkers, e46 M grilletjes aan de zijkant, bling bling velgen, 1 en al sjonnie.....![]()
die gele is echt lelijk jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Jimmeh het volgende:
En bij die laatste gele cabrio bijv. booskijkers, e46 M grilletjes aan de zijkant, bling bling velgen, 1 en al sjonnie.....![]()
Valt tog wel mee, hij is iig lekker stilquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:37 schreef OG-Loco het volgende:
Alleen wat hangt er voor beestenpijp onder.
dat is toch geen coole car styling...quote:
ik zeg toch: Ik KRIJG van mn oom. Anders zou ik allang voor een GTItje gaan of Preludequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef zBus het volgende:
[..]
En Je HeBt OoK Al ZoVeEl RiJ ErVarInG, Ik ZoU MeTeEn VoOr Een GTI GaAn DiE HeEfT MeT eEn TsJiP MiNsTeNs ZoVeEl Pk. KaN Je zO EeN M5 ErUiT TrEkKeN![]()
is dat sarcastisch bedoeld??quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
yeah! be proud on your 102 hp!
kerel, niemand wil het wetenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zeg toch: Ik KRIJG van mn oom. Anders zou ik allang voor een GTItje gaan of Prelude![]()
...
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:38 schreef Scalle-- het volgende:
Can't help it maar ik vind de nieuwe Ferrari's echt lelijk...
Nee, nog ouder: Ferrari 288 GTOquote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef da_rippah het volgende:
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |