I'm with stupid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
KHeb eigenlijk nog geen een mooie wagen gezien in dit topic over mooie wagensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is zó 2005 hè...quote:
Komt omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
KHeb eigenlijk nog geen een mooie wagen gezien in dit topic over mooie wagensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Post jij eens wat moois dan...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef 2cv het volgende:
Als er al een mooie wagen op die foto staat, dan staat die lelijke rooie bak er voor.
Een goede tunebare auto ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CRX coupe ( Del Sol )om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe.. Voorspelbaar..quote:
whahahaquote:
Plaats er dan zelf 1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik benoem je bij deze Farao2quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik benoem je bij deze Farao2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die staan in de eerste 3 postsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef GizartFRL het volgende:
Okay, dit waren gestyled auto's.
Wanneer komen de getunede auto's in dit topic?
mergen is tegenwoordig helemaal inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:38 schreef jacco het volgende:
Zullen we dit topic dan weer sluiten? dit heeft absoluut geen zin hier.....
dit hoort hier dus helemaal niet thuis...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CRX coupe ( Del Sol )om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wanneer leer je nou eens nederlands?quote:
En Je HeBt OoK Al ZoVeEl RiJ ErVarInG, Ik ZoU MeTeEn VoOr Een GTI GaAn DiE HeEfT MeT eEn TsJiP MiNsTeNs ZoVeEl Pk. KaN Je zO EeN M5 ErUiT TrEkKeNquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
dus jullie willen een dodelijke auto zien??? Vol met techniek en alle andere shit???
maak dan kennis met de auto met het meeste PK en minste prijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dames en Heren, ik stel u met trots voor aan:
Honda Prelude 2.2i Vtec 4WS
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HondaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar de Skyline is owk de shit hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Damn wat een lkkr dingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hopelijk eind van het jaar een Civicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo eentje maar dan inhet rood[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop