I'm with stupid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
KHeb eigenlijk nog geen een mooie wagen gezien in dit topic over mooie wagens
Komt omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
Post jij eens wat moois dan...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef 2cv het volgende:
Als er al een mooie wagen op die foto staat, dan staat die lelijke rooie bak er voor.
Een goede tunebare auto ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CRX coupe ( Del Sol )![]()
Plaats er dan zelf 1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:05 schreef osmo het volgende:
die staan in de eerste 3 postsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef GizartFRL het volgende:
Okay, dit waren gestyled auto's.
Wanneer komen de getunede auto's in dit topic?
mergen is tegenwoordig helemaal inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:38 schreef jacco het volgende:
Zullen we dit topic dan weer sluiten? dit heeft absoluut geen zin hier.....
dit hoort hier dus helemaal niet thuis...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CRX coupe ( Del Sol )![]()
En Je HeBt OoK Al ZoVeEl RiJ ErVarInG, Ik ZoU MeTeEn VoOr Een GTI GaAn DiE HeEfT MeT eEn TsJiP MiNsTeNs ZoVeEl Pk. KaN Je zO EeN M5 ErUiT TrEkKeNquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
dus jullie willen een dodelijke auto zien??? Vol met techniek en alle andere shit???
maak dan kennis met de auto met het meeste PK en minste prijs![]()
Dames en Heren, ik stel u met trots voor aan:
Honda Prelude 2.2i Vtec 4WS
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
I
Honda
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar de Skyline is owk de shit hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Damn wat een lkkr ding
![]()
![]()
![]()
hopelijk eind van het jaar een Civicwel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16
![]()
zo eentje maar dan inhet rood[afbeelding]![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |