wat heeft dit alles met car-styling te maken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:08 schreef Go0s het volgende:
Ik heb ook een rat-Kever! Wordt wel volledige gerestaureerd
[afbeelding]
Verder heb ik nog een Jetta. Bij deze auto heb ik al zoveel plekken bij gewerkt dat ik hem binnenkort misschien helemaal ga rollen.
[afbeelding]
Verder heb ik nu deze sloep als dagelijkse auto. Ook heb ik hem gekocht omdat we komende zomer gaan kamperen en er dus het een en ander mee moet
[afbeelding]
Hoop niet dat mijn "wagenpark" sjonnie is
Nette Swiffer hoor! Maar je auto komt me bekend voor; zit jij ook op het STC-forum ?quote:
Niet zo zeuren, het topic wordt net leuk. Anders wordt het zon "post hier coole auto's" opsomtopic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat heeft dit alles met car-styling te maken?
Op zich niet veel, ging om de rat lookquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat heeft dit alles met car-styling te maken?
Hij is mooi verlaagd hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:10 schreef Go0s het volgende:
[..]
Op zich niet veel, ging om de rat look
maargoed, wat ook een erg vette kever is, is deze:
[afbeelding]
Dat is de enige Ferrari met enigszins een greintje coolheid. De rest zijn wijvenbakken en met oldtimers heb ik niksquote:
DAT is een toyota MR2quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Dat is de enige Ferrari met enigszins een greintje coolheid. De rest zijn wijvenbakken en met oldtimers heb ik niks.
wil je zeggen dat DIT er uit ziet?quote:
ja, dat is tenminste speciaal en absoluut niet "wannabe, not gonna be"quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wil je zeggen dat DIT er uit ziet?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/61608/61608_DSC00138klein.JPG
wat is er speciaal aan dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef Youp het volgende:
[..]
ja, dat is tenminste speciaal en absoluut niet "wannabe, not gonna be"
stukje auto geschiedenisquote:Op zondag 18 juni 2006 12:48 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat is er speciaal aan dan?
ik zie een witte oude roestbak staan?
Tja erg leuk en aardig, daarbij blijft het een BMW, en tweede sta je op een kamp dus zegt in mijn ogen wel weer genoegquote:Op zondag 18 juni 2006 12:53 schreef Youp het volgende:
[..]
stukje auto geschiedenis![]()
een van de eerste productie auto's met injectie, even veel vermogen als een moderne 2.0 8v, de eerste echte hot hatch etc.
maargoed ik hoor al dat je geen autoliefhebber benteen beetje een ferrari faken, ga je schamen...
mooi kampquote:Op zondag 18 juni 2006 12:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Tja erg leuk en aardig, daarbij blijft het een BMW, en tweede sta je op een kamp dus zegt in mijn ogen wel weer genoeg
ten derde, ben ik wel een auto liefhebber.. alleen ik hou van mooi.. mooi kwa uiterlijk,
en als dat een MR2 is met dat kitje vind ik het prima.
Beter dan rijden in zoiets
Is dat ding volbeplakt met M3 badges, M3 bumpers en M3 velgen? Nee, dus wanna-be kun je het totaal niet noemen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wil je zeggen dat DIT er uit ziet?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/61608/61608_DSC00138klein.JPG
tjah, krijg je als je zo'n foto maakt en op je profiel zet hequote:Op zondag 18 juni 2006 13:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi kamp
[afbeelding]
achterlijke dwaas....
krijg je als mensen er naar kijken die iets aan hun ogen hebbenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah, krijg je als je zo'n foto maakt en op je profiel zet he
ik heb niks aan mn ogen.. tis heel simpel..quote:Op zondag 18 juni 2006 13:03 schreef Youp het volgende:
[..]
krijg je als mensen er naar kijken die iets aan hun ogen hebben
jep precies, als het nou zo simpel was... maar jij wil gewoon een ferrari gaan imiterenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:05 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik heb niks aan mn ogen.. tis heel simpel..
ik vind jou auto niet mooi, alle 2 niet trouwens.. fijn mijn mening.
jij vind mijn auto niet mooi, prima ook jou mening.
ik vind het de mooiste bodykit voor de MR2quote:Op zondag 18 juni 2006 13:07 schreef Youp het volgende:
[..]
jep precies, als het nou zo simpel was... maar jij wil gewoon een ferrari gaan imiterenen DAT is kansloos
en ik ben echt niet de enige die dat vind
overigens is die andere auto nieteens van mij
Lekker faken, als je geen echte kan betalen laat het dan toch zo want dit is echt zo not donequote:Op zondag 18 juni 2006 13:09 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vind het de mooiste bodykit voor de MR2dus tjah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |