Geen idee.. open er een topic overquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef remlof het volgende:
Hoeveel delen zouden er komen voordat de eerste bom valt?
Het is toch nu wel duidelijk hoe de verhoudingen zijn in de regio ?quote:Iraq war empowers Iran
Apr 18, 2006
Australian Associated Press AAP
Misjudgements over the war in Iraq have handed enormous political power to Iran, Aussie federal Opposition Leader Kim Beazley said
"The one thing that we know definitely has come out of the Iraq war so far is a massive increase in Iranian power," Mr Beazley said in Perth.
"They've got enormous political power as a result of our misjudgements in the war in Iraq.
"At the same time as that has occurred, we have got an argument with the Iranians about whether or not they should have nuclear weapons.
"Frankly they should not have nuclear weapons," he said.
Interresant! Die RNEPs lijken inderdaad vrij nutteloos te zijn... Maar ja eenzelfde soort animatie van de fabrikant zou waarschijnlijk het tegenovergestelde bewerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef zakjapannertje het volgende:
gevolgen van gebruik van tactische nucleaire wapens op Iran uitgelegd dmv. een animatie
"de raket gaat maar een paar meter de grond in"quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef zakjapannertje het volgende:
gevolgen van gebruik van tactische nucleaire wapens op Iran uitgelegd dmv. een animatie
Leuke animatie, maar geloof er geen snars van, zoiets kan ik ook nog wel maken en dan ook nog een versie waarin het wel werkt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef zakjapannertje het volgende:
Komt door de speciale klei-grond in Iranquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef alsem het volgende:
[..]
"de raket gaat maar een paar meter de grond in"
![]()
zo'n ding vliegt door 5 meter gewapend beton heen
conventionele zouden nu iets van 30m halen maar in welk grondtype dat is weet ik niet en als iran slim is hebben ze de bunkers in een berg zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef alsem het volgende:
[..]
"de raket gaat maar een paar meter de grond in"
![]()
zo'n ding vliegt door 5 meter gewapend beton heen
Die animatie schept een zeer scheef beeld bovendien verwoest 1 megaton nuke haast elke bunker wel zeker die van die Iranezen. een nucleare bunker buster de (b61-11) die ze mischien zouden gebruiken heeft maximaal 350 kiloton tnt en ook al zouden ze een bunker buster gebruiken dan zou me dit verbazen dat ze zo een zware gelijk in zullen zetten. mits het bunker complex midden in de stad staat vallen er absoluut geen miljoenen burger slachtoffers. al zou die bunker midden in de stad staan dan zetten de Amerikanen natuurlijk geen nucleare bunker buster in... die animatie is propoganda van de ergste soortquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef zakjapannertje het volgende:
Als je Bush bedoelt dan lijkt me dat ook voldoendequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:42 schreef TC03 het volgende:
Waarom precies zou een oorlog aanstaande zijn? Iran doet gek, maar meer ook niet. Eén iemand in de media roept dat er misschien wel eens een aanval komt en iedereen hitst elkaar weer op.
Een RNEP gaat afaik. door 60meter grond en vervolgens nog door een paar meter beton.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Interresant! Die RNEPs lijken inderdaad vrij nutteloos te zijn... Maar ja eenzelfde soort animatie van de fabrikant zou waarschijnlijk het tegenovergestelde beweren
Laten we iig hopen dat ze die dingen nooit gaan gebruiken.
Volgens mij gaat het hier om de huilie RTL verslaggever die beweert dat de aanval vandaag of morgen wel zal komen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je Bush bedoelt dan lijkt me dat ook voldoende![]()
De EU (UK, Fr, DE) is ook al jaren aan het onderhandelen. Misschien lukt het diplomatiek nog.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:18 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier om de huilie RTL verslaggever die beweert dat de aanval vandaag of morgen wel zal komen.
En alles wat Bush zegt is om druk uit te oefenen op Iran...
Paul Wolfowitz is volgens mij de grootste havik in Amerikaquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:45 schreef 6833-228 het volgende:
Het gaat helemaal niet om de bom. Net zoals Irak niet over WMD's ging. Het gaat over Olie. Peak-Oil om precies te zijn. Als je dat na de oorlog in Irak nou nog niet gezien hebt........
Paul Wolfowitz: "Let's look at it simply. The most important difference between North Korea and Iraq is that economically, we just had no choice in Iraq. The country swims on a sea of oil."
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:06 schreef 6833-228 het volgende:
Olie (en in mindere mate drugs) is alles. Heel de economie is gebaseerd op olie. De War on Terror wordt gevoerd om Peak Oil nog wat te vertragen. Uitstel van executie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |