Ik kon me niet inhouden had hem al gezien...quote:
Ja gelukkig wel...moet er niet aan denken dat de serie afgelopen zou zijnquote:
Hoop wel dat het seizoen enigzins fatsoenlijk wordt afgesloten. Al heb ik daar weinig hoop inquote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel...moet er niet aan denken dat de serie afgelopen zou zijn![]()
Nope, de andere is veel populairder. Komt vast door de pakkende titelquote:Op donderdag 20 april 2006 18:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Er zijn 2 topic's..
Is dit de officiele?
euhh, dan gaan we switchenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:50 schreef CySt het volgende:
[..]
Nope, de andere is veel populairder. Komt vast door de pakkende titel.
Het is sowieso een aanrader om bij ELKE serie bij het eerste seizoen te beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
Lost en 24 nog nooit gezien....wordt maar eens tijd dat ik daarmee begin...je moet zeker bij deze series echt bij seizoen 1 beginnen om het te snappen?
Ik gelukkig nog wel, en gelukkig heb ik het weekend geen tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 18:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik kon me niet inhouden had hem al gezien...![]()
Moet je maar geen gelekte afleveringen kijken.quote:
Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik weet niet of dit mag maar heb hier een link naar een mp3 met een remix van de theme song van Prison Break door Ferry Corsten!!. En hij is heel goed ...![]()
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=2AFXA9AMLQAT22DS7MYM80GDHX
tevens tvp![]()
Ja idd, beetje jammer. Niet echt de pb-sfeer uit de seriequote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.
Ik vind het wel tofquote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.
Waarom die zal je toch nit meer zien nu michael terug isquote:Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef Gremen het volgende:
Haywire hoort ook wel in de OP...
jawel.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef MUUS het volgende:
Ik zit nu ep 6 (eerste deel Riot) weer eens half te kijken op tv, maar er klopt toch iets niet.
Michael staat uit te leggen dat ze door die muur (tekening duivel) moeten hakken, want dan komen ze via die buis in de ziekenboeg.
Maar die buis hebben ze later toch helemaal nooit gebruikt?. Ze zijn via het bewakershuisje de buizen in gegaan en toen kwamen ze uit in die opslagruimte waar ze via een andere buis de ziekenboeg in wilde klimmen.
Staan ze eigenlijk twee afleveringen te hakken voor de kat z'n kut toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
[ Bericht 7% gewijzigd door Crane. op 20-04-2006 22:49:49 ]It's my law..
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef MUUS het volgende:
Ooooooooooooh ja!.
Maar dan is het toch eigenlijk voor het ontsnappen zelf niet nodig geweest? Het is dan toch meer een back-up gat?
Ik doe niet aan spoilers in dit topic hoor. Eigen risico enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Crane. het volgende:
[..]Okay, dan doe ik ook spannend mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik ook spannend mee.oke ik leg het uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Crane. het volgende:
[..]Uhm die route door het hokje van Sara was al de hele tijd de geplande route naar de vrijheid dacht ik. Hij was al de hele tijd bezig om een gat te maken in dat kapotte rooster in dat hokje. Lincoln was op het juiste tijdstip op de juiste tijd in het hokje, zodat ze hem konden oppikken en over het draad zo over de muur heen konden jumpen. Dat tunnelcomplex was wel essentieel om bij dat hokje te komen, wat ik mij herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die mij steunt in mijn redenering of zit ik er compleet naast?
Weisst
Heb je voorbeelden toevallig?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:57 schreef MUUS het volgende:
Als je afleveringen vaker kijkt, zie je ook af en toe een foutje zitten. Hebben jullie dat ook of ben ik zo'n mierenneuker die overal op let?
Vb1. Michael zit buiten aan Westmoreland te vertellen hoe W. zijn 'misdaad' heeft begaan. Vrouw aangereden en daarvoor zou hij 20 jaar krijgen, maar omdat hij een auto heeft gestolen is dat 'cubed' naar 60 jaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden toevallig?
Ik had het gister namelijk ook (keek de riot ook nog een keer en vond het weer spannend!) maar ik ben weer vergeten wat ik had bedacht.
euh, ik spreek je toch ook niet tegenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef MUUS het volgende:
Euh, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
Neeh, maar je let teveel op details, en dat doet afbreuk aan een geniale serie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef MUUS het volgende:
Euh, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
Dat soort dingen vallen me altijd op, da's bij elke film of serie zo, want overal zitten foutjes in. Ik kan er ook niks aan doen dat ik zulke dingen zie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Neeh, maar je let teveel op details, en dat doet afbreuk aan een geniale serie.
Ik vind de sfeer en spanning veel belangrijker dan dat ik weet of in een bepaalde staat de doodstraf wel of niet bestaat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Genialiteit zit 'm net in de details.
Niet genoeg fouten om het niet te volgen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat soort dingen vallen me altijd op, da's bij elke film of serie zo, want overal zitten foutjes in. Ik kan er ook niks aan doen dat ik zulke dingen zie.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds een toffe serie vind en voor mijn doen zegt dat heel wat, want ik heb nog nooit een serie helemaal gevolgd..
Ik zou deze opmerking net zo lang kunnen draaien tot eruit komt dat ík geniaal ben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Genialiteit zit 'm net in de details.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Uhm die route door het hokje van Sara was al de hele tijd de geplande route naar de vrijheid dacht ik. Hij was al de hele tijd bezig om een gat te maken in dat kapotte rooster in dat hokje. Lincoln was op het juiste tijdstip op de juiste tijd in het hokje, zodat ze hem konden oppikken en over het draad zo over de muur heen konden jumpen. Dat tunnelcomplex was wel essentieel om bij dat hokje te komen, wat ik mij herinner.
Iemand die mij steunt in mijn redenering of zit ik er compleet naast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. PRRRISON BREAAKKK
It's my law..
Juist.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Niet genoeg fouten om het niet te volgen?
Wat kijk jij dan heel erg graag? Is 24 goed? Wat vind je van Lost?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist.. Als er enorm veel onlogische dingen of fuck ups in een serie of film/serie zitten, zet ik de tv gewoon uit. Anders ga ik me toch alleen maar zitten ergeren.
CSI is ook zo onlogisch als de pest en meer dan twee afleveringen kijk ik nooit. Dan moet ik altijd even een tijdje rust voor ik me weer aan een aflevering waag..
Holy crap. Dan doe je dat toch lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist.. Als er enorm veel onlogische dingen of fuck ups in een serie of film/serie zitten, zet ik de tv gewoon uit. Anders ga ik me toch alleen maar zitten ergeren.
CSI is ook zo onlogisch als de pest en meer dan twee afleveringen kijk ik nooit. Dan moet ik altijd even een tijdje rust voor ik me weer aan een aflevering waag..
fffffffffijn om te horenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb CSI nog nooit gekeken trouwens. Het trekt me niet aan.
24 heb ik nooit gezien. Lost ooit eens in het begin een paar afleveringen en pas geleden nog een aflevering (ik kreeg erg het idee dat ze het aan het rekken zijn) en the 4400 heb ik een paar afleveringen van gezien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan heel erg graag? Is 24 goed? Wat vind je van Lost?
Er wordt me een vraag gesteld en ik geef antwoord. Lees het dan niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Holy crap. Dan doe je dat toch lekker...boeie..
Kijk even op de eerste pagina. Naast 'joepie, nog een uurtje' of 'boehoe, nu weer een week wachten' staat er ook veel gelul over Lost en 24.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Crane. het volgende:
D.I.T I.S E.E.N P.R.I.S.O.N. B.R.E.A.K T.O.P.I.C![]()
Ach, enkel posts die inhoudelijk over Prison Break gaan we toch nooit krijgen. Dan prefereer ik inhoudelijke vergelijkingen met andere series toch over posts van het genre:quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Crane. het volgende:
D.I.T I.S E.E.N P.R.I.S.O.N. B.R.E.A.K T.O.P.I.C![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef Crane. het volgende:
[..]Die route zal wel elders op zn lichaam staan, zn arm ofzo. Dat weggebrande stuk is volgens mij van the psych ward naar the infirmary.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. PRRRISON BREAAKKK
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Micheal is bikkelquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:33 schreef Lief-visje het volgende:
Trouwens er zit volgens mij een fout in aflevering 1 ( ja ik weet het een beetje laat opgemerkt ) maar als je een tatoe laat zetten moet er toch meteen vasaline overheen ? Michael doet meteen zijn shirt dicht. .....
Lincoln zit ook helemaal niet bij de PI groep hoor, hij zit gewoon de hele dag in z'n cel en heel af en toe mag hij ook eens luchten (dan zat hij achter een apart hek)...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:45 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, en natuurlijk het feit dat iemand die op Death Row zit normaal totaal geen contact mag hebben met andere gevangen. Elke dag maakt hij een babbeltje met Michael buiten en ook P.I. is heel normaal, maar IRL is dat toch anders.. Zeker een dag voor ze op de stoel komen te zitten, staan ze niet nog in een bewakershuisje ff wat te klussen.
Oh, en in de staat waar het zich afspeelt, doen ze niet aan de doodslag.
Doodslag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Lincoln zit ook helemaal niet bij de PI groep hoor, hij zit gewoon de hele dag in z'n cel en heel af en toe mag hij ook eens luchten (dan zat hij achter een apart hek)...
Ennuh, ze zullen vast wel aan doodslag doen, maar de doodstraf wellicht niet
Dan moet je hier niet lezen, muts!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:28 schreef Sanne het volgende:
Vanmorgen eerste aflevering gezien. Zag er veelbelovend uit!
Nog 18 te gaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:28 schreef Sanne het volgende:
Vanmorgen eerste aflevering gezien. Zag er veelbelovend uit!
Dat heb ik zooo ingehaald.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet lezen, muts!. Dan lees je dadelijk vanalles wat je helemaal nog niet wilt weten.
.
Klopt als een bus!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar Lincoln klust toch mee in het bewakershuisje met de PI groep..
Komt ook omdat die Bellick daar de baas isquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Klopt als een bus!
Hele verhaal over dat iemand met de dead penalty niks mag enzo..... Ja tuurlijk, maar dat is het nou juist. Dat hele Fox River is zo corrupt als maar kan. Regel je geld of andere middelen dan kan je dat bijvoorbeeld inruilen voor een frietje met Bellick, of een kwartiertje buiten schommelen.
Aflevering 1 gezien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Scofield heeft hopelijk weer een geniale oplossing voor het verlies van het gat in de 'rec-room'.
Hoe zou hij het voorelkaar gekregen hebben om een goede tekening te krijgen zodat de hele plattegrond erin verstopt zit?
Eh? De hele reden waarom Michael bij PI wilde is omdat Linc er al in zat. Wáárom Linc er in zat is me een raadsel overigens, of was het om de deathrowers nog wat afleiding te gunnen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Lincoln zit ook helemaal niet bij de PI groep hoor, hij zit gewoon de hele dag in z'n cel en heel af en toe mag hij ook eens luchten (dan zat hij achter een apart hek)...
Daarom snap ik ook niet dat mensen dit nog gewoon hier op tv volgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:03 schreef Minotarumon het volgende:
bij aflevering 9 nu. Echt zo'n serie waar je alle 18 19 afleveringen achter elkaar gaat kijken![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef MUUS het volgende:
Maar Lincoln klust toch mee in het bewakershuisje met de PI groep..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:03 schreef Minotarumon het volgende:
Echt zo'n serie waar je alle 18 afleveringen achter elkaar gaat kijken![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:07 schreef crossover het volgende:
Daarom snap ik ook niet dat mensen dit nog gewoon op tv volgen
Hij kluste mee, en toen hij een bewaker aan viel, om het gat te beschermen, moest weer terug naar zn hokquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dan zal ik wel helemaal gek zijn, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem daar ooit heb zien werken? Dat moet dan vorig jaar geweest zijn ofzo
![]()
Toen was er geen mogelijkheid om het te kijken, nu zou je er de rest van de avond mee kunnen vullen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:16 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
Die luxe hadden wij in augustus vorig jaar ook niet hoor! En met een break van 4 maanden tussendoor heeft deze serie een veelste lange 'wachttijd'...
19 moet toch nog komenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat mensen dit nog gewoon hier op tv volgen
Daar is het veel te verslavend voor!
Screeners...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:03 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
19 moet toch nog komen, heb iig de eerste 18
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef Crane. het volgende:
[..]Kweet niet waarom je het allemaal in spoilers neer zet, maar ik ga gewoon vrolijk verder met normale tekst (gaat tenslotte over eerdere afleveringen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. PRRRISON BREAAKKK![]()
Die touw route is nu van de baan, door die vervanging van dat rooster in dat hokkie van Sarah. Maar Scofield zou Scofield niet zijn als ie geen andere ontsnappingsroute zou verzinnen. Toen was het plan via de personeelskantine daar naast het veld te ontsnappen en later weer via het gekkenhuis. Ben eerlijk gezegd de draad ook een beetje kwijt
Weisst
Bedankt, dan wacht ik even.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crane. het volgende:
ik raad je niet aan om de screener van 19 te zien (die ik overigens wel heb gekeken..) maandag komt hij op tv in amerika en daarna zal hij snel als goede kwaliteits episode verschijnen opt internet.
Het is gecomponeerd door Ramin Djawadi, all I knowquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef Nevje het volgende:
Weet iemand of dat deuntje in het begin van de serie een naam heeft?![]()
beterquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef dddour het volgende:
ja
Gaan ze nu niet via het bewakershok naar de buizen onder de wack shack? Is inderdaad beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Kweet niet waarom je het allemaal in spoilers neer zet, maar ik ga gewoon vrolijk verder met normale tekst (gaat tenslotte over eerdere afleveringen)
Die touw route is nu van de baan, door die vervanging van dat rooster in dat hokkie van Sarah. Maar Scofield zou Scofield niet zijn als ie geen andere ontsnappingsroute zou verzinnen. Toen was het plan via de personeelskantine daar naast het veld te ontsnappen en later weer via het gekkenhuis. Ben eerlijk gezegd de draad ook een beetje kwijt![]()
Hier een link naar een mp3 met een remix van de theme song van Prison Break door Ferry Corsten!!. En hij is heel goed ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef Nevje het volgende:
Weet iemand of dat deuntje in het begin van de serie een naam heeft?![]()
Dat is idd ook tof. En de negermuziek die ze gebruiken ook..quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:14 schreef NiNi het volgende:
Je hebt ook nog dat deuntje wat je elke keer hoort als er iets spannends gaat gebeuren, tututututuddu.
Jaja, lekker duidelijk.
Dat vind ik eigenlijk toffer.
Jupquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
klopt het dat een aflevering 42 minuten duurt, zonder reclame
HJet klinkt niet slecht, amar ik mis het echte Prison Break gevoel, heb je ook een linkje naar de echte versie van die Ramin Djawadi?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hier een link naar een mp3 met een remix van de theme song van Prison Break door Ferry Corsten!!. En hij is heel goed ...![]()
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=2AFXA9AMLQAT22DS7MYM80GDHX
Overigens, ik heb voor die liefhebbers wel het stukje wan de theme die je in Prison Break zelf hoort... Voor de liefhebber wil ik heb best wel even uploaden, 500kb ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef kibber het volgende:
[..]
HJet klinkt niet slecht, amar ik mis het echte Prison Break gevoel, heb je ook een linkje naar de echte versie van die Ramin Djawadi?
Die vind ik helaas toch mooier!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:46 schreef kibber het volgende:
[..]
Overigens, ik heb voor die liefhebbers wel het stukje wan de theme die je in Prison Break zelf hoort... Voor de liefhebber wil ik heb best wel even uploaden, 500kb ofzo
uploaden of mailen, kan het ook in de OP opnemen voor de liefhebbers wellichtquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:46 schreef kibber het volgende:
Overigens, ik heb voor die liefhebbers wel het stukje wan de theme die je in Prison Break zelf hoort... Voor de liefhebber wil ik heb best wel even uploaden, 500kb ofzo
Ik ben ook heel erg benieuwd naar zijn reactie. Met hem kan t alle kanten op maar gezien de lijn vh verhaal en het aantal resterende episodes zal t op een 'flauwe' manier afgehandeld worden door omkoperij ofzo ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef suicide1 het volgende:
K kan niet wachten op afl 20
ik wil die reactie van bellick weleens zien
iemand enig idee of afl 20 al te downloaden is ?
Ja, maar dan weet je dus zeker dat het ze in het 2e seizoen niet lukt om te ontsnappenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:00 schreef Lief-visje het volgende:
en misschien ook nog een derder seizoen maar das nog niet zeker !
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef suicide1 het volgende:
K kan niet wachten op afl 20
ik wil die reactie van bellick weleens zien
iemand enig idee of afl 20 al te downloaden is ?
8 dagen wachtenquote:1-20 01 May 06 Go
Hij staat dan ook al 2 maanden op mijn telefoon als ringtonequote:Op zondag 23 april 2006 10:48 schreef Lief-visje het volgende:
Dat muziekje blijft spannend
Oude txt-file is nog gebruikt voor deze OP, de namen van de eps kloppen dan ook niet...quote:
quote:1-19 24 Apr 06 The Key
1-20 01 May 06 Tonight
1-21 08 May 06 Go
1-22 15 May 06 ? (Season finale!)
ja volume is een beetje aan de lage kant maar daar kon ik verder niks aan doen. aangezien ik geen eigen website of wat heb, heb ik mij PB theme geupload.. wat je dus moet doen is naar de site gaan en hem daar vanaf downloaden. het werkt prima.. tis alleen geen directe download,.. sorry ik heb mn best gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 19:03 schreef Miguel het volgende:
kwaliteit misschien HOOG, maar volume nogal LAAG...
Wat is er mis met deze versie? Click and 'Save as' (MP3)
Heb nu alleen me laptopspeakers, dus kan niet veel verschil in kwaliteit waarnemen...
Episode 20 is nog niet uitgelektquote:Op zondag 23 april 2006 19:16 schreef suicide1 het volgende:
K ben nu ff ep 20 aan het dowloaden![]()
heb er weinig vertrouwen in dat het de goeie is
![]()
Komt nog een seizoen hierna...quote:Op zondag 23 april 2006 20:44 schreef Ballebek het volgende:
Kutzooi, zie net pas dat het maar 22 afleveringen is
Maar ja dan maar extra genieten van de komende afleveringen!
1 weet ik in elk geval zeker :quote:
O ja, verkeerd gelezen...quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
1 weet ik in elk geval zeker :
Those of you who've been afraid to see either Prison Break's season get cur short of have it not be renewed for a new season, you can breathe a sigh of relief. Fox has already decided to order up a second season of the show, along with American Dad. Meanwhile, NBC has quickly renewed The Office for a new season as well, no doubt hoping to keep Steve Carell around a bit more. And over at the USA Network, a deal for a third season of The 4400 has been finalized.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
over beginstuk van alf 16
kan iemand me helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat snap je niet?
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
over beginstuk van alf 16
kan iemand me helpenAflevering 16 is een flashback aflevering waarin ze de geschiedenis van alle personages laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het wel raar dat ze midden in een seizoen laten zien hoe de personen in de gevangenis terecht zijn gekomen...quote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Aflevering 16 is een flashback aflevering waarin ze de geschiedenis van alle personages laten zien
vind het juist wel mooi gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik vind het wel raar dat ze midden in een seizoen laten zien hoe de personen in de gevangenis terecht zijn gekomen...
op deze manier rekken ze alleen maar weer tijd......
Vond ik nou net een van de leukste episodes.quote:Op maandag 24 april 2006 01:19 schreef MMaRsu het volgende:
Tis wel cool om te zien episode 16, maar beetje overbodig.
cker niet de leukstequote:Op maandag 24 april 2006 07:31 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vond ik nou net een van de leukste episodes.
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef TiepJoop het volgende:
Episode 19 spoiler:Hierover hebben we al aardig wat gezegd... lees eens een stukje terug in de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de gelekte 19 is tevinden (onder de naam 18) als je goed zoekt is een redelijk screener. Vanavond wordt 19 uitgezonden in AMerika dus volgende week pas 20.quote:Op maandag 24 april 2006 12:01 schreef djked het volgende:
heb nu 1 t/m 18 gezien, zijn er nog meer of? is het wachten op het nwe seizoen?
pff ben blij dat de Sopranos 6 th season ook van start is gegaan.. anders had ik me tv verkocht :-)
Wel een beetje raar einde danquote:Op maandag 24 april 2006 13:39 schreef djked het volgende:
dit doet mij erg goed ... damn kan niet wachten...dacht echt dat 18 the season finale was...
quote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel een beetje raar einde dan
14 was eerst de laatste, maar is wegens succes verlengt.
13 bedoel jequote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel een beetje raar einde dan
14 was eerst de laatste, maar is wegens succes verlengt.
Ik vond het wel een mooie aflevering. Bovendien is het ook belangrijk voor het verhaal omdat je ziet dat die broer van de VP nog leeft en een kunstgebit heeftquote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik vind het wel raar dat ze midden in een seizoen laten zien hoe de personen in de gevangenis terecht zijn gekomen...
op deze manier rekken ze alleen maar weer tijd......
Nee, Prison Break stopte in november bij aflevering 13.quote:Op maandag 24 april 2006 17:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
14 was dat toch, met de executie...
hahaha en een kunstgebit heeft haah.quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie aflevering. Bovendien is het ook belangrijk voor het verhaal omdat je ziet dat die broer van de VP nog leeft en een kunstgebit heeft.
Dat is ook belangrijk! Want ze hebben het lijk geïdentificeerd m.b.v. zijn tanden..quote:Op maandag 24 april 2006 17:41 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
hahaha en een kunstgebit heeft haah.
Trouwens wat deed michael nou bij het graf ?
Oke. Raar einde dan. Ik hoop dat het einde van 22 beter isquote:Op maandag 24 april 2006 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Prison Break stopte in november bij aflevering 13.
Einde is herschreven he, duhquote:Op maandag 24 april 2006 18:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke. Raar einde dan. Ik hoop dat het einde van 22 beter is.
Zouden ze ook hun eigen Scofield hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 18:08 schreef Lief-visje het volgende:
In venezuela hebben een 24 gevangenen een tunnel van een paar km gegraven en zo zijn ze ontsnapt.
Zouden ze naar PB hebben gekeken ?
HAHAHAHAquote:Op maandag 24 april 2006 18:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zouden ze ook hun eigen Scofield hebben![]()
[afbeelding]
vlnr: T-Bag, Scofield, Abruzzi![]()
Just have a liitle faith..![]()
24 (!!!) gevangenen. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 18:08 schreef Lief-visje het volgende:
In venezuela hebben een 24 gevangenen een tunnel van een paar km gegraven en zo zijn ze ontsnapt.
Zouden ze naar PB hebben gekeken ?
quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Wist je dat...
Acteur Stacy Keach een aantal maanden in een Britse gevangenis heeft doorgebracht wegens de smokkel van cocaïne?
ja
De serie Prison Break in 13 gevangenissen is verboden om rellen te voorkomen?
ja
Op een spraakmakende locatie is gefilmd; namelijk de cel van de beruchte seriemoordenaar John Wayne Gacy?
nee
De serie in de Verenigde Staten al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama heeft ontvangen?
ja
![]()
dat vind ik nu precies het mindere van deze serie, het is wel leuk om te kijken maar meer ook niet imo. Teveel dingen zijn gewoon erin gedaan om maar weer een aflevering erbij te krijgen, eerst is er een 'gigantisch' probleem maar dat is natuurlijk in no time opgelost waarna je er niets meer over hoort en het leven gewoon doorgaat en er weer een nieuw probleempje zich voordoet, dit zal wel zo doorgaan tot aflevering 21 en dan de ontsnapping in aflevering 22 of (wie weet) ze plakken er nog 10 afleveringen aan vastquote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
maar is wegens succes verlengd.
Ah vandaarquote:Op maandag 24 april 2006 18:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Einde is herschreven he, duh. Het was na 6 afleveringen al besloten dat PB verlengd werd.
De gevangenisdirecteur.quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef Steve-O het volgende:
Wie is STacy Keach ?
Pope.quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef Steve-O het volgende:
Wie is STacy Keach ?
Zeer zeker, morgenochtend/middag/avond kijken. Wanneer ik tijd hebquote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef Darklight het volgende:
Vanavond is 19 toch?
Dit is echt te ziek voor woorden.. brrrrquote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Wist je dat...
Op een spraakmakende locatie is gefilmd; namelijk de cel van de beruchte seriemoordenaar John Wayne Gacy?
welke verslaving heeft bellick gehad eigelijk ??quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me af hoe ze nu verder gaan.
Bellick zal de PI-groep nu constant in de gaten houden (als hij ze niet meteen al in de SHU gooit).
Als Michael hem weet te chanteren met z'n (vroegere?) verslaving oid, zou het wel heel ongeloofwaardig worden.
Nog niet bekend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef suicide1 het volgende:
[..]
welke verslaving heeft bellick gehad eigelijk ??
Zie flashback aflevering.... (16?)quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef suicide1 het volgende:
[..]
welke verslaving heeft bellick gehad eigelijk ??
Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:40 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie flashback aflevering.... (16?)
Zo'n praatgroep gebeuren waar Sara zit.... daar is Bellick ook bij
Tuurlijk gaan ze wel ontsnappenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Timmai het volgende:
bah, dat wordt dus niet meer ontsnappen dit seizoen..
Dat is de vraag, het laatste...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze wel ontsnappen![]()
.. Scofield heeft dat gat in dat kamertje toch niet meer nodig, dus volgens mij wilt hij Bellick gewoon op het verkeerde been zetten
![]()
En Scofield heeft natuurlijk een plannetje gesmeden met Tweener![]()
Mike Hammer!quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef Steve-O het volgende:
Wie is STacy Keach ?
Ik snap je punt.... Maar in die praatgroepen komt toch iedereen altijd met ongeveer hetzelfde probleem? Dus lijkt me dat Bellick ook gewoon flink aan de drugs is geweest.quote:
Idd, ik denk het ook niet. Er komt ook niet voor niets een 2e seizoen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Timmai het volgende:
bah, dat wordt dus niet meer ontsnappen dit seizoen..
Dat vragen naar torrents is wel zielig ja. Sommige mensen zijn echt te lui om zelf te gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:46 schreef Mike het volgende:
Zoveel mogelijk, ja. Dit topic gaat over de serie en dat gezeik over de zoektocht naar torrents wordt gedelete.
Dit lijkt me ook de enige mogelijkheid. Sowieso passen ze die truc nogal eens toe bij Prison Break: net doen of iets faliekant misloopt en vervolgens laten zien dat het bij een plan hoort.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
.. Scofield heeft dat gat in dat kamertje toch niet meer nodig, dus volgens mij wilt hij Bellick gewoon op het verkeerde been zetten
![]()
Waarom is het gat in de recroom niet meer nodig? Dat is toch de enige weg, samen met het gat in de cel van Scofield dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ging dit over het gat in the infirmary...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waarom is het gat in de recroom niet meer nodig? Dat is toch de enige weg, samen met het gat in de cel van Scofield dan?
Dat het gat nu ontdekt is lijkt mij vrij onoverkomelijk.. Des te leuker om te zien wat Scofield bedacht heeft![]()
en als dat dan toch zo belangrijk is voor alle partijen dat ie dood moet dan stuur je toch niet maar 1 mannetje eropaf. Maarja tis 'maar' prison breakquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef erkel het volgende:
Nog ff minpuntje: Een echte killer had de trekker overgehaald zodra hij de kans krijgt, dus niet eerst Lincoln roepen en in slomotion naar hem toe lopen![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Door wie was dat ongelukt nou opgezet? Door the compagny of door de papa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het nieuws
Volgen jullie uberhaupt wel de ontwikkelingen rond Prison Breakquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Idd, ik denk het ook niet. Er komt ook niet voor niets een 2e seizoen...![]()
Dus jij denkt dat Micheal zomaar even zijn plannen aan Tweener verteldquote:
Best kansloos dat je dit nu post, zijn toch gewoon dikke spoilers. Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgen jullie uberhaupt wel de ontwikkelingen rond Prison Break![]()
Seizoen 2 gaat mogelijk Prison Break: Manhunt heetten. Aflevering 22 heet 'the flight'!
Nog meer argumenten noemen waardoor het blijkt dat ze WEL ontsnappen![]()
Als we het verhaal moeten geloven wat hij vertelde is hij aartsvijand nr. 1 voor de company, dus dat lijkt me wel heeeeel sterk...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:42 schreef L.Mo het volgende:
Paps lijkt ook samen te werken met de company. Of in iedergeval doet hij wat hun willen. Want hij is vlak na het ongeluk al bij Lincoln, maar laat 'm min of meer toch weer oppakken
Niet kansloos, al vaker voorkomen in onze topics, ook buiten spoilertags...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef Un4 het volgende:
Best kansloos dat je dit nu post, zijn toch gewoon dikke spoilers. Bedankt in ieder geval!![]()
![]()
Heeft Scofield dan nóg een backup plan? Het zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus jij denkt dat Micheal zomaar even zijn plannen aan Tweener verteld
Natuurlijk zit daar een achterliggende gedachte van Micheal in. Dat gat hebben niet meer nodig, want ze ontsnappen niet meer via dat gat.
Ja, dat was voor die kansloze mensen die geloven dat niet ontsnappen en dat ze in seizoen 2 nog steeds vastzittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef Un4 het volgende:
[..]
Best kansloos dat je dit nu post, zijn toch gewoon dikke spoilers. Bedankt in ieder geval!![]()
![]()
Hij ging toch niet zomaar naar Haywire voor dat deel achterop zijn rug. Dat is de 'nieuwe' plan. Daarom moest hij dat gedeelte ook hebben. Dat gat die Bellick nu ontdekt heeft, hebben ze niet meer nodig. Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heeft Scofield dan nóg een backup plan? Het zal mij benieuwen![]()
Dus nog steeds erg kansloos. Wil je zeggen dat het geen spoiler is dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niet kansloos, al vaker voorkomen in onze topics, ook buiten spoilertags...
Laat iedereen lekker denken wat ze willen, daar zijn deze topics toch voor?? Om te speculeren over de gang van zaken in een serie?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, dat was voor die kansloze mensen die geloven dat niet ontsnappen en dat ze in seizoen 2 nog steeds vastzitten![]()
En voor de mensen die denken dat Tweener, Michael aan het dissen is![]()
Niet via die oude route nee, maar de infirmary is ook via het buizenstelsel onder de whack shack nog steeds de (eind)bestemming van het planquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.
Hmm. PI werkt een paar weken in infirmary en Bellick ontdekt daar een gat. Bellick denkt dat ze willen ontsnappen zet extra bewaking op hen. Dag ontsnappingsplanquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij ging toch niet zomaar naar Haywire voor dat deel achterop zijn rug. Dat is de 'nieuwe' plan. Daarom moest hij dat gedeelte ook hebben. Dat gat die Bellick nu ontdekt heeft, hebben ze niet meer nodig. Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.
Inderdaad, hij wil de kaart hebben van het buizenstelsen, zodat ze ook zonder dat gat in de ziekenboeg kunnen komen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij ging toch niet zomaar naar Haywire voor dat deel achterop zijn rug.
Dat gat was nodig om iedereen weg te krijgen. Nu is er alleen nog maar het gat in Scofields cel. Dat gecombineerd met het feit dat Bellick weet dat er een ontsnappingspoging op handen was doet mij denken dat het nog weleens lastig kan wordenquote:Dat is de 'nieuwe' plan. Daarom moest hij dat gedeelte ook hebben. Dat gat die Bellick nu ontdekt heeft, hebben ze niet meer nodig. Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.
Het is maar een serie johquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm. PI werkt een paar weken in infirmary en Bellick ontdekt daar een gat. Bellick denkt dat ze willen ontsnappen zet extra bewaking op hen. Dag ontsnappingsplan.
Daar zat ik ook te denken, vorige keer moest hij zo'n pil slikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me af hoe ze met Lincoln willen ontsnappen, als hij 24 uurs bewaking heeft:
Hoe weet je zo zeker dat aflevering 20 deze week uitlekt? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:19 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Het is maar een serie joh![]()
Deze week lekt 20 uit dus we zullen zien hoe het afloopt![]()
Ik ga niet kijken, en als er echt foto's te zien zijn, hoe kom jer aanquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor al die kansloze mensen post ik hieronder een link met foto's. Dit zijn foto's van ep 20,21,22. Bekijk ze maar. Ik zeg alleen 1 woord: ESCAPE!
Et zijn geweldige spoiler foto's...
KLIK
Nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen![]()
![]()
Kijk nou maarquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, en als er echt foto's te zien zijn, hoe kom jer aan![]()
En het gewoon nog niet snappen..quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor al die kansloze mensen post ik hieronder een link met foto's. Dit zijn foto's van ep 20,21,22. Bekijk ze maar. Ik zeg alleen 1 woord: ESCAPE!
Et zijn geweldige spoiler foto's...
KLIK
Nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen![]()
![]()
Damn, nu verlang ik nog meer naar de komend episodes!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Kijk nou maar...Als je echt prison break-fan bent, ga je die foto's gewoon checken. You do the math
..
LET OP IN DE SPOILER STAAT INFO OVER DE PLAATJESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Michael vertrouwt m blijkbaar genoeg![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef Juha het volgende:
Kijk allemaal eens goed naar het 9e (grote) plaatje van de promo caps. Rara, wie zit daar helemaal links in die buis???
Juist ja, dat is onze vriendJazeker, don't mess with MichealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Michael vertrouwt m blijkbaar genoeg![]()
hi
PI in de infirmary?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef Merkie het volgende:
Hmm. PI werkt een paar weken in infirmary en Bellick ontdekt daar een gat. Bellick denkt dat ze willen ontsnappen zet extra bewaking op hen. Dag ontsnappingsplan.
Eh, ik bedoelde dat hok waarin dat gat in de grond zitquote:
Geen dank! Ik heb allleen de link gegeven van die foto's, volgens mij heb ik niet inhoudelijk lopen praten over ep 20quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:45 schreef Merkie het volgende:
Heel erg bedankt Linc_The_Sink, het is wel te merken dat je nog een redelijk newbie bent op Fok!. Over het algemeen wordt informatie uit komende afleveringen op Fok! in spoilertags geplaatst.
Tof dat je een gedeelte van aflevering 20 al verklapt hebt zeg.
"Ik zeg maar één woord: escape" en "nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen ". Je verklapt gewoon de afloop van het seizoen manquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geen dank! Ik heb allleen de link gegeven van die foto's, volgens mij heb ik niet inhoudelijk lopen praten over ep 20...
![]()
Ik heb niet op de link geklikt, zijn tekst eromheen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef Juha het volgende:
Je klikt toch zelf op die link, Merkie?
Duhh, dat ze ontsnappen...dat was in aflevering 1 al bekendquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
"Ik zeg maar één woord: escape" en "nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen ". Je verklapt gewoon de afloop van het seizoen man.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Duhh, dat ze ontsnappen...dat was in aflevering 1 al bekend![]()
Dude, speculeren is echt geheel iets anders dan wat jij doet, namelijk gewoon vertellen wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Duhh, dat ze ontsnappen...dat was in aflevering 1 al bekend... Als er mensen zijn die denken dat ze (nog) niet ontsnappen, be my guess..
Ik laat alleen duidelijk merken, dat ik denk dat ze wél ontsnappen, mijn inziens..
![]()
Haha, grappenmaker. Ben je nu blij? Whoee, ik ben onder de indruk..quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef Merkie het volgende:
Toen aflevering 1 werd uitgezonden wist jij nog niet eens van Prison Break af. Ik wel, en toen was er nog helemaal niks bekend over het einde van het eerste seizoen.
Dan praat ik iig geen onzin..quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dude, speculeren is echt geheel iets anders dan wat jij doet, namelijk gewoon vertellen wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.![]()
Ik wist niet of het ging lukken en ik wist zeker niet wanneer. Jij verklapt de afloop van het seizoen, dus speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is op Fok! de regel om informatie uit komende afleveringen in spoilertags te plaatsen, had dat dan ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ben je nu blij? Whoee, ik ben onder de indruk..![]()
Volgens mij kwam Micheal in Fox River met 1 doel: samen met z'n broer ontsnappen. Hij kwam daar niet voor vakantie![]()
Het was dus wel gelijk duidelijk dat ze gingen ontsnappen, you've seen the blueprint....enzovoortss...![]()
Nu hebben jullie wel stof tot nadenken, succes ermeequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wist niet of het ging lukken en ik wist zeker niet wanneer. Jij verklapt de afloop van het seizoen, dus speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is op Fok! de regel om informatie uit komende afleveringen in spoilertags te plaatsen, had dat dan ook gedaan.
Valt weinig meer na te denken nadat jij al hebt verteld hoe het gaat aflopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nu hebben jullie wel stof tot nadenken, succes ermee![]()
Inderdaad.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt weinig meer na te denken nadat jij al hebt verteld hoe het gaat aflopen.
Geweldig hé. Geloof me, er gaat nog veel meer gebeuren...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt weinig meer na te denken nadat jij al hebt verteld hoe het gaat aflopen.
Vertel eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geweldig hé. Geloof me, er gaat nog veel meer gebeuren...
Ik heb nog veeeeel meer spoilers in petto, maar ik zal je die besparen. Je hebt je portie voor vandaag al gehad, morgen weer een dag![]()
![]()
Je doet je best maar. Die spoilertags zijn er niet voor niets hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat zullen onze 24-vriendjes vast niet op prijs stellen![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef Juha het volgende:
Ik ben best benieuwd wat je nog meer in petto hebt, ennuh, zet ze maar in tags!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]Mja zoiets leek me ook al wel logisch ^^.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
De subtitel 'Escape is just the beginning' is al bekend sinds ep1 ja...quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef Merkie het volgende:
Toen aflevering 1 werd uitgezonden wist jij nog niet eens van Prison Break af. Ik wel, en toen was er nog helemaal niks bekend over het einde van het eerste seizoen.
Nee!!! Dat mag nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef Agiath het volgende:
Wat! Komt 20 pas over 2 weken?
Dat is ook geen spoiler, dat is gewoon gespeculeer. De hints zijn trouwens wel heel duidelijk, toen Abruzzi Nick belde zoomde de camera even in op zo'n klein beeldje van een vliegtuigje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja zoiets leek me ook al wel logisch ^^.
Ik heb de eerst 3 plaatjes bekekenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Kijk nou maar...Als je echt prison break-fan bent, ga je die foto's gewoon checken. You do the math
..
Goed van jequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja zoiets leek me ook al wel logisch ^^.
Punt gemaaktquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:57 schreef Miguel het volgende:
[..]
De subtitel 'Escape is just the beginning' is al bekend sinds ep1 ja...
daarna komt die final, 21 + 22quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef Steve-O het volgende:
Die trailer impliceert dat 20 de laatste ep is of niet?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef Agiath het volgende:
Wat! Komt 20 pas over 2 weken?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef Miguel het volgende:
![]()
Lees m'n OP, ik maak die dingen niet voor niks
http://www.epguides.com/prisonbreak/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |