Lul er nu maar niet over heen ik was eerder : Prison Break USA #8 We can't get enough...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:32 schreef CySt het volgende:
Prison Break USA #7 lincoln oh noes!!! was vol.
Maar, genoeg screenerpraat. Iemand nog gekeken voor de "tv-tjes"?
Ik zei precies hetzelfde in jouw topic Prison Break USA #8 We can't get enough...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Prison Break USA #8 We can't get enough...![]()
Bewijs het maar eens, hij checkt niet op seconden.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lul er nu maar niet over heen ik was eerder : Prison Break USA #8 We can't get enough...![]()
En trouwens ik ben 8 jaar ouderquote:Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef CySt het volgende:
[..]
Bewijs het maar eens, hij checkt niet op seconden.
Dus iemand van 8 jaar jonger bedenkt een betere titel en gebruikt een mooie post-icon. Wat venederend voor jequote:
We zullen zien welke er open blijft...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef CySt het volgende:
[..]
Dus iemand van 8 jaar jonger bedenkt een betere titel en gebruikt een mooie post-icon. Wat venederend voor je.
Ontopic maar weer..
Ja, ik denk wel dat het erbij hoort, het lijkt me heel sterk dat ze die per ongeluk in de cellen hadden staan. Ik zie niet in wat figuranten met monitoren moeten?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:34 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik heb de tv-tjes gezien en ik vond het maar raar![]()
Maar Scofield had die aflevering geen tv in zijn cel... Ik vind het maar gek :pquote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat het erbij hoort, het lijkt me heel sterk dat ze die per ongeluk in de cellen hadden staan. Ik zie niet in wat figuranten met monitoren moeten?
Ja, dat is dan weer heel vaag, maarja, zoals als gezegd werd, misschien zijn het deluxe cellen. Bewakers omgekocht voor tv?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:38 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Maar Scofield had die aflevering geen tv in zijn cel... Ik vind het maar gek :p
Puik punt. Aangezien deze open blijft, vanwege de masterlijke titel en PI, is het handig om het ook hier even te vermeldenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:43 schreef Razor21 het volgende:
Nog even een punt als je iets vermeld in spoilers zet er dan boven om welke episode het gaat.
Veel Fokkers hebben E19 nog niet gezien namelijk![]()
Hehe, idd. Heb je al wat opgemaakt van de "tv-tjes"? Ik heb geen professionele zoom-in software, wie wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |