Volgens mij ging dit over het gat in the infirmary...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waarom is het gat in de recroom niet meer nodig? Dat is toch de enige weg, samen met het gat in de cel van Scofield dan?
Dat het gat nu ontdekt is lijkt mij vrij onoverkomelijk.. Des te leuker om te zien wat Scofield bedacht heeft![]()
en als dat dan toch zo belangrijk is voor alle partijen dat ie dood moet dan stuur je toch niet maar 1 mannetje eropaf. Maarja tis 'maar' prison breakquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef erkel het volgende:
Nog ff minpuntje: Een echte killer had de trekker overgehaald zodra hij de kans krijgt, dus niet eerst Lincoln roepen en in slomotion naar hem toe lopen![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Door wie was dat ongelukt nou opgezet? Door the compagny of door de papa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het nieuws
Volgen jullie uberhaupt wel de ontwikkelingen rond Prison Breakquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Idd, ik denk het ook niet. Er komt ook niet voor niets een 2e seizoen...![]()
Dus jij denkt dat Micheal zomaar even zijn plannen aan Tweener verteldquote:
Best kansloos dat je dit nu post, zijn toch gewoon dikke spoilers. Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgen jullie uberhaupt wel de ontwikkelingen rond Prison Break![]()
Seizoen 2 gaat mogelijk Prison Break: Manhunt heetten. Aflevering 22 heet 'the flight'!
Nog meer argumenten noemen waardoor het blijkt dat ze WEL ontsnappen![]()
Als we het verhaal moeten geloven wat hij vertelde is hij aartsvijand nr. 1 voor de company, dus dat lijkt me wel heeeeel sterk...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:42 schreef L.Mo het volgende:
Paps lijkt ook samen te werken met de company. Of in iedergeval doet hij wat hun willen. Want hij is vlak na het ongeluk al bij Lincoln, maar laat 'm min of meer toch weer oppakken
Niet kansloos, al vaker voorkomen in onze topics, ook buiten spoilertags...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef Un4 het volgende:
Best kansloos dat je dit nu post, zijn toch gewoon dikke spoilers. Bedankt in ieder geval!![]()
![]()
Heeft Scofield dan nóg een backup plan? Het zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus jij denkt dat Micheal zomaar even zijn plannen aan Tweener verteld
Natuurlijk zit daar een achterliggende gedachte van Micheal in. Dat gat hebben niet meer nodig, want ze ontsnappen niet meer via dat gat.
Ja, dat was voor die kansloze mensen die geloven dat niet ontsnappen en dat ze in seizoen 2 nog steeds vastzittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef Un4 het volgende:
[..]
Best kansloos dat je dit nu post, zijn toch gewoon dikke spoilers. Bedankt in ieder geval!![]()
![]()
Hij ging toch niet zomaar naar Haywire voor dat deel achterop zijn rug. Dat is de 'nieuwe' plan. Daarom moest hij dat gedeelte ook hebben. Dat gat die Bellick nu ontdekt heeft, hebben ze niet meer nodig. Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heeft Scofield dan nóg een backup plan? Het zal mij benieuwen![]()
Dus nog steeds erg kansloos. Wil je zeggen dat het geen spoiler is dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niet kansloos, al vaker voorkomen in onze topics, ook buiten spoilertags...
Laat iedereen lekker denken wat ze willen, daar zijn deze topics toch voor?? Om te speculeren over de gang van zaken in een serie?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, dat was voor die kansloze mensen die geloven dat niet ontsnappen en dat ze in seizoen 2 nog steeds vastzitten![]()
En voor de mensen die denken dat Tweener, Michael aan het dissen is![]()
Niet via die oude route nee, maar de infirmary is ook via het buizenstelsel onder de whack shack nog steeds de (eind)bestemming van het planquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.
Hmm. PI werkt een paar weken in infirmary en Bellick ontdekt daar een gat. Bellick denkt dat ze willen ontsnappen zet extra bewaking op hen. Dag ontsnappingsplanquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij ging toch niet zomaar naar Haywire voor dat deel achterop zijn rug. Dat is de 'nieuwe' plan. Daarom moest hij dat gedeelte ook hebben. Dat gat die Bellick nu ontdekt heeft, hebben ze niet meer nodig. Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.
Inderdaad, hij wil de kaart hebben van het buizenstelsen, zodat ze ook zonder dat gat in de ziekenboeg kunnen komen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij ging toch niet zomaar naar Haywire voor dat deel achterop zijn rug.
Dat gat was nodig om iedereen weg te krijgen. Nu is er alleen nog maar het gat in Scofields cel. Dat gecombineerd met het feit dat Bellick weet dat er een ontsnappingspoging op handen was doet mij denken dat het nog weleens lastig kan wordenquote:Dat is de 'nieuwe' plan. Daarom moest hij dat gedeelte ook hebben. Dat gat die Bellick nu ontdekt heeft, hebben ze niet meer nodig. Ze hadden dat grote buis immers vervangen, waardoor ze niet naar de infirmary konden.
Het is maar een serie johquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm. PI werkt een paar weken in infirmary en Bellick ontdekt daar een gat. Bellick denkt dat ze willen ontsnappen zet extra bewaking op hen. Dag ontsnappingsplan.
Daar zat ik ook te denken, vorige keer moest hij zo'n pil slikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me af hoe ze met Lincoln willen ontsnappen, als hij 24 uurs bewaking heeft:
Hoe weet je zo zeker dat aflevering 20 deze week uitlekt? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:19 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Het is maar een serie joh![]()
Deze week lekt 20 uit dus we zullen zien hoe het afloopt![]()
Ik ga niet kijken, en als er echt foto's te zien zijn, hoe kom jer aanquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor al die kansloze mensen post ik hieronder een link met foto's. Dit zijn foto's van ep 20,21,22. Bekijk ze maar. Ik zeg alleen 1 woord: ESCAPE!
Et zijn geweldige spoiler foto's...
KLIK
Nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen![]()
![]()
Kijk nou maarquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, en als er echt foto's te zien zijn, hoe kom jer aan![]()
En het gewoon nog niet snappen..quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor al die kansloze mensen post ik hieronder een link met foto's. Dit zijn foto's van ep 20,21,22. Bekijk ze maar. Ik zeg alleen 1 woord: ESCAPE!
Et zijn geweldige spoiler foto's...
KLIK
Nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |