kan nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:05 schreef ChopperMick het volgende:
downloaden? Volgens mij heb ik de complete serie zien staan.![]()
Als in Amerika nog 3 afleveringen uitgezonden moeten worden heb jij de hele serie al zien staan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:05 schreef ChopperMick het volgende:
downloaden? Volgens mij heb ik de complete serie zien staan.![]()
Ik hoop jij ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:59 schreef Sputnik het volgende:
Ze gaan op het eind dood.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik moet zo langzamerhand toch maar eens gaan kijken. iedereen heeft het erover en ik heb nog geen aflevering gekeken. tssss straks hoor ik er niet bij
Dat haal je niet meer in, denk ik. Ik heb hetzelfde probleem met series, had graag 24, the 4400, Lost, etc. willen volgen maar vaak geen tijd en het bekijken van opgenomen tv-programma's komt er ook niet meer zo vaak van.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik moet zo langzamerhand toch maar eens gaan kijken. iedereen heeft het erover en ik heb nog geen aflevering gekeken. tssss straks hoor ik er niet bij
opgenomen tv-programma'squote:Op dinsdag 25 april 2006 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat haal je niet meer in, denk ik. Ik heb hetzelfde probleem met series, had graag 24, the 4400, Lost, etc. willen volgen maar vaak geen tijd en het bekijken van opgenomen tv-programma's komt er ook niet meer zo vaak van.
Gebeurt toch met alles. Concept. Concept is goed. Concept wordt overgenomen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Het is zeker weten niet de beste tv serie ooit. Hij is erg spannend en erg leuk maar ik vind een serie als lost wel beter.
Prisonbreak komt vaak wat amateuristisch over, en bovendien heb ik het idee dat ze met het huidige succes de serie proberen te rekken. Daarnaast beginnen ze elementen van lost (achtergrond van de gevangenen laten zien) en elementen van bijvoorbeeld 24 (vette schiet partijen en complotten van regering en criminelen) erin te stoppen.
Nogmaals, het is een puike serie en ik kan ook elke week niet wachten tot de nieuwe ep maar ik vind em niet de beste serie van de laatste jaren
Die zit op school knechtquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:01 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Waar blijft salsagirl! dit topic is al bijna een uur open!
mja dat ben ik wel met je eens. in het begin van de serie waren er veel beelden kennismakingen met de verschillende gevangen, John, T-Bag.. enz enz.. spanningen tussen de rassen in het complex. Maar nu.. tis teveel van de buitenwereld. dat ben ik wel met je eens.. en dat skip ik soms ook wel ffquote:[b]Op dinsdag 25 april 2006 10:36 -knip-
Heldere gestructureerde mening, maar hoezo komt het amateuristisch over? Het toeval speelt wel een enorme rol evenals het geluk, maar echt amateuristisch vind ik het niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Het is zeker weten niet de beste tv serie ooit. Hij is erg spannend en erg leuk maar ik vind een serie als lost wel beter.
Prisonbreak komt vaak wat amateuristisch over, en bovendien heb ik het idee dat ze met het huidige succes de serie proberen te rekken. Daarnaast beginnen ze elementen van lost (achtergrond van de gevangenen laten zien) en elementen van bijvoorbeeld 24 (vette schiet partijen en complotten van regering en criminelen) erin te stoppen.
Nogmaals, het is een puike serie en ik kan ook elke week niet wachten tot de nieuwe ep maar ik vind em niet de beste serie van de laatste jaren
Mja amateuristisch, dat was in het begin een beetje zo, maar dat zal ook aan het budget gelegen hebben. In het begin moeten ze met weinig geld laten zien dat ze een mooie serie kunnen maken. Daarna komt het geld voor de mooie special effects enzo. Maar dingen als toen met die heywire (die autist ofzo) die op scofield's kamer kwam. Scofield klaagt dat ie nu alleen snachts nog kan graven, en wat blijkt? Die heywire heeft een ziekte waardoor ie nooit sliepquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heldere gestructureerde mening, maar hoezo komt het amateuristisch over? Het toeval speelt wel een enorme rol evenals het geluk, maar echt amateuristisch vind ik het niet.
Lost is ook wel O.K. en ik had niet verwacht dat het bij mij ooit van z'n plaats gestoten werd, maar Lost begint zichzelf een beetje in de vingers te snijden, door heel dat avontuurlijke van de eerste reeks nu een beetje af te maten, naar loshangende problemen op het eiland. Dat is wel jammer.
sheesh. Ok, ik neem het terug. Ze gaan niet dood.quote:
Plebsquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien en de tweede half.
Toen kon het mij niet meer boeien.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:19 schreef Vranc het volgende:
[..]
vink geen spoiler
waarom zouden ze iedereen of een paar doodlate gaan aan het einde? dat hóórt gewoon niet bij PB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de rest: leuke serie ja, maar niet de beste ooit
[ Bericht 7% gewijzigd door Janteh op 25-04-2006 13:30:32 ]
komen bjivoorbeeld door net op tijd dat tapijt en die tafel weer op het gat te zetten,quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef Janteh het volgende:
zo danquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Delete dit ff, niet heel Nederland is al zo ver
Nou jij nog!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Delete dit ff, niet heel Nederland is al zo ver
Eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Zie "quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:19 schreef Vranc het volgende:
[..]
vink geen spoiler
waarom zouden ze iedereen of een paar doodlate gaan aan het einde? dat hóórt gewoon niet bij PB![]()
Er is maar 1 seizoen Prison Break. Er zat alleen een stop van 3 maanden in.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:47 schreef NAF_NAF het volgende:
Mijn broertje heeft DVD's thuis liggen tot en met aflevering 16, maar seizoen 1 is toch al afgelopen?
Zijn ze gewoon doorgegaan met de numering ofzo?
Heheh jah kloptquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:00 schreef Candera het volgende:
Het is met recht een kloteserie!! Één keer kijken en je bent de lul
Seizoen 1 gaat t/m aflevering 22 en is nog bezig in Amerika. Er was alleen een stop van 4 maanden in november.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:47 schreef NAF_NAF het volgende:
Mijn broertje heeft DVD's thuis liggen tot en met aflevering 16, maar seizoen 1 is toch al afgelopen?
Zijn ze gewoon doorgegaan met de numering ofzo?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:02 schreef Camplo het volgende:
Maar de volgende aflevering is volgens mij niet volgende week maandag maar pas weer DAARNA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |