toegevoegtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef mister_dog het volgende:
ik wil vaste klant zijnfoto staat alleen bij fokkers met brommers
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef j0rrit het volgende:
Scooters...
..waarom is Maikuuul niet vertegenwoordigd hier?Is toch hendig sjiek, jeweet.
ur innquote:Op donderdag 20 april 2006 17:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mag ook wel bij de vaste klanten inmiddels geloof ik
Er kunnen denk ik ook wel wat mensen uit die hier nooit meer komen, zoals rob88.
Hier nog maar een keer de foto voor in de OP:
[afbeelding]
is die van jouw??? ik dacht dat die van iemand anders was johquote:Op donderdag 20 april 2006 17:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mag ook wel bij de vaste klanten inmiddels geloof ik
Er kunnen denk ik ook wel wat mensen uit die hier nooit meer komen, zoals rob88.
Hier nog maar een keer de foto voor in de OP:
[afbeelding]
het probleem is dat hij volgens mij geen garantie geeft.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:46 schreef Stopcontact het volgende:
mister_dog:
Die zaak, lambie, zag ik eerst ook een mooie scooter.. Wilde ik eerst ook 1 kopen, maar toch maar niet gedaan. Heb ergens anders gekocht, maar naait lambie wel meer mensen?
check www.lambie.nl is, allemaal scooters uit 2001 enz met 6, 7, 8 duizen km op de tellenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:46 schreef Stopcontact het volgende:
mister_dog:
Die zaak, lambie, zag ik eerst ook een mooie scooter.. Wilde ik eerst ook 1 kopen, maar toch maar niet gedaan. Heb ergens anders gekocht, maar naait lambie wel meer mensen?
Klaarquote:Op donderdag 20 april 2006 17:35 schreef C2C het volgende:
[..]
pas je avatar ff aan dat hij alleen bij dit topic zegt:
dit topic is sfeer!!
Ja was ik net ook aan het kijken, best wel raar idd..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:16 schreef mister_dog het volgende:
[..]
check www.lambie.nl is, allemaal scooters uit 2001 enz met 6, 7, 8 duizen km op de tellenkan nooit dat al die scooters zo weinig hebben gelopen...wel rdw erkend...(staat op z'n site teminste
)
Cache enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef C2C het volgende:
[..]
geyl![]()
maar eh het staat nu bij alle topiques, t moet alleen bij dit topic
ik zie het nou jaquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Cache enzo
Het werkt wel, mits je F5 drukt. Beetje onhandig, ik ga er nog naar kijken.
geyhlquote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hmm, lemme in, heb een tzr sinds kort
[afbeelding]
Is alvast een pic, 1 mei is hij pas hier
(De tzr op de foto is overigens wel de mijne)
hoe snelquote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hmm, lemme in, heb een tzr sinds kort
[afbeelding]
Is alvast een pic, 1 mei is hij pas hier
(De tzr op de foto is overigens wel de mijne)
ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 19:37 schreef Alvilon het volgende:
Toen ik het nieuwe topic uit de lijst las, dacht ik dat er Keihin stond
Ipv Keihard..
Waarom staat er geen Keihin![]()
Holy F, die zwarte crossbrommert met witte velgen is enorm mooi!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:16 schreef mister_dog het volgende:
[..]
check www.lambie.nl is, allemaal scooters uit 2001 enz met 6, 7, 8 duizen km op de tellenkan nooit dat al die scooters zo weinig hebben gelopen...wel rdw erkend...(staat op z'n site teminste
)
Dat was Jarno, doet hij altijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Damn, ik zag vandaag iemand rijden. Had hij/zij zijn/haar benen over elkaar tijdens het rijden![]()
Ja C2C dus.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat was Jarno, doet hij altijd.![]()
ja ik probeer er de nieuwe mode van te maken.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
wel lastig op een jet forcequote:Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik probeer er de nieuwe mode van te maken.
op die van jouw is het nog moeilijker rijen met me benen over elkaar zo zonder achterwielquote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wel lastig op een jet force...koop dan een echte scooter, aprilia sr bijvoorbeeld
ik heb wel een achter wielquote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef C2C het volgende:
[..]
op die van jouw is het nog moeilijker rijen met me benen over elkaar zo zonder achterwiel
Was ie in Schagen?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:42 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik heb wel een achter wielhij zit alleen niet aan me scooter
Dit is die van mij ja, maar ik ben er nooit op naar school ofzo, dus als je em op school gezien dacht te hebben was dat een anderquote:Op donderdag 20 april 2006 18:23 schreef mister_dog het volgende:
[..]
is die van jouw??? ik dacht dat die van iemand anders was joh![]()
![]()
oh ok, er staat er nog zo 1 die lijkt er vet veel opquote:Op donderdag 20 april 2006 21:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dit is die van mij ja, maar ik ben er nooit op naar school ofzo, dus als je em op school gezien dacht te hebben was dat een ander
Mijn username is met hoofdletter 'A'![]()
![]()
dies van tom gekquote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef mister_dog het volgende:
[..]
oh ok, er staat er nog zo 1 die lijkt er vet veel op
Ja klopt die lijkt er wel aardig op, alleen die heeft een terugloop uitlaat toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef mister_dog het volgende:
[..]
oh ok, er staat er nog zo 1 die lijkt er vet veel op
ja die is van rob maar er is ook nog eentje met precies zo'n uitlaat als die van jou zo ongeveer.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt die lijkt er wel aardig op, alleen die heeft een terugloop uitlaat toch?
of ik reed op mijn achterwiel naar huis vanaf school, of ik ging over de A1 naar huisquote:Op donderdag 20 april 2006 21:31 schreef Geqxon het volgende:
Op mijn snorfiets reed ik wil eens zonder handen terwijl ik op het achterrekje zat
Of ik stond op de stepjes met mijn handen over elkaar
Heb je geen voetgas?quote:
whehe dit doet me denken aan een tekening van een oud klasgenootje van me van een brommerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je geen voetgas?
Ex-collega van mij had dat, hij was voor de zoveelste keer gevallen met z'n puch, gaskabel weer geknapt, was dus te kort.. Heeft hij er maar voetgas op gemaakt, echt geweldig zag dat uit.![]()
![]()
Gewoon vol gas rijden en hem dan langzaam uit laten rollen.quote:
Kan ook niet anders..quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Kan ook niet anders..Vandaag op een Derbi Senda SM gereden..
Die dingen rijden zoooo geyl..
![]()
![]()
Ex-klasgenoot/vriend destijds had een Derbi Senda R met 80 MHR, Yasuni racing bocht, Metrakit einddemper, 26mm Del'Orto en een 125cc crossband achter. Dat ding reageerde echt agressief op zijn gas!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Kan ook niet anders..Vandaag op een Derbi Senda SM gereden..
Die dingen rijden zoooo geyl..
![]()
![]()
er zit zo'n gast met zo'n derbi sm (ofzo) die kan je op school al horen starten terwijl er echt grote afstand tussen zitquote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ex-klasgenoot/vriend destijds had een Derbi Senda R met 80 MHR, Yasuni racing bocht, Metrakit einddemper, 26mm Del'Orto en een 125cc crossband achter. Dat ding reageerde echt agressief op zijn gas!Keertje vrijwillig op de rollerbank gezet, wout moest stoppen bij begin toeren in z'n 3 want hij zat al op de 2kW.
Ja, zet die friturrhooligan eens aan het werk!quote:
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, zet die friturrhooligan eens aan het werk!
Oh, morgen mijn eerste les.Ben benieuwd wat het is, zal wel veels te makkelijik zijn, zit ik daar met allemaal van die latente josti's.. Mijn zus heeft het daar ook gedaan, en ze vond het makkelijk, dusja.
Als zij iets makkelijk vind dan heb je maar een IQ van 62 nodig om het heel makkelijk te vinden.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ex-klasgenoot/vriend destijds had een Derbi Senda R met 80 MHR, Yasuni racing bocht, Metrakit einddemper, 26mm Del'Orto en een 125cc crossband achter. Dat ding reageerde echt agressief op zijn gas!Keertje vrijwillig op de rollerbank gezet, wout moest stoppen bij begin toeren in z'n 3 want hij zat al op de 2kW.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb nu me snelle uitlaat eraf gehaald. En heb nu dus een scooter met standaard uitlaat, doppler race vario, hebo race koppeling en malossi torque driver... Nog ff afstellen en dan kijken hoe het loopt als het sowieso gaat lopen..
Dat loopt gewoon.. cilinder is nog altijd standaardquote:
ja lulquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
Zoetermeerders!
vanavond! scooter meeting
aanvang 20:00 uur!
vanuit noordhove de eerste parkeerplaats die je tegen komt!
Post even een foto dan, dan zorgen wij wel dat je in de OP komt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef Halvor het volgende:
Wist nie eens dat er een scooter topic wasK rij nu ook ongeveer een jaar scooter (aerox), waarvan de afgelopen maand met deze setup:
Gilardoni 70cc alu
Giannelli Shot
Power One as + C4 lagers
19mm Dell'orto carb.
Doppler S3R vario
Hebo verstelbaar koppeling
Carbon membraam plaatjes
Moet er elke dag heen en weer op naar school en t rijd wel chill, mooie top en trekt heerlijk op. Heb gelukkig nog nie op de rollerbank gestaan, wel paar keer hard weg moeten rijden![]()
in welke plaats woon je?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef Halvor het volgende:
Wist nie eens dat er een scooter topic wasK rij nu ook ongeveer een jaar scooter (aerox), waarvan de afgelopen maand met deze setup:
Gilardoni 70cc alu
Giannelli Shot
Power One as + C4 lagers
19mm Dell'orto carb.
Doppler S3R vario
Hebo verstelbaar koppeling
Carbon membraam plaatjes
Moet er elke dag heen en weer op naar school en t rijd wel chill, mooie top en trekt heerlijk op. Heb gelukkig nog nie op de rollerbank gestaan, wel paar keer hard weg moeten rijden![]()
Ik vind je stoer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef DeBastaard het volgende:
Ja man, scooters zijn vet lauw enzo.
Oh wacht, toch niet9/10 personen erop kunnen niet rijden en ze zijn mij als autorijder irritatie nr.1
Maar thanks god voor de ruitensproeier vloeistof![]()
ik rij dan wel niet scooter.. maar ow wee als je dat bij mij flikt!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef DeBastaard het volgende:
Oh wacht, toch niet9/10 personen erop kunnen niet rijden en ze zijn mij als autorijder irritatie nr.1
Maar thanks god voor de ruitensproeier vloeistof![]()
Trieste ventquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet 9/10 personen erop kunnen niet rijden en ze zijn mij als autorijder irritatie nr.1
Maar thanks god voor de ruitensproeier vloeistof
Dan wil je nu zeker een MT5 kopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Zo, mijn rode snorfiets is verkocht
Ik heb het even ingevuld in mijn onkostenlijstje, en de 14 maanden dat ik deze brommer had (waarvan ik er 10-11 op gereden heb) heeft alles bij elkaar dit mij ongeveer 250-275 euro gekost. En dat was zeker geen verkeerde uitgave
die geequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:38 schreef C2C het volgende:
[..]
nee maar ik zag vanmiddag nog een mongool rijden op een rox dus ik vroeg het me af
(afoort)
ja, ik heb er 1tje bij gekocht, leuk dingetjequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag nog een mooie rox, bordeux rood, binnenkant wit, underseat wit, witte lampdingetjes, crossstuurtje, chrome carterkap, puik dingetje
grapjasquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1tje bij gekocht, leuk dingetje
Wat jammer dat je totaal niet op de bestuurder lijktquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1tje bij gekocht, leuk dingetje
hoe weet jij nou hoe ik er uit zie??quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat jammer dat je totaal niet op de bestuurder lijkt
http://fotoboek.fok.nl/mister_dogquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe ik er uit zie??
kan hij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/mister_dog
Slim ben je ook niet he
ja dat begrijp ik maar hoe kun je nou weten of ik niet een foto van iemand anders er op heb staan???quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/mister_dog
Slim ben je ook niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |