in welke plaats woon je?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef Halvor het volgende:
Wist nie eens dat er een scooter topic wasK rij nu ook ongeveer een jaar scooter (aerox), waarvan de afgelopen maand met deze setup:
Gilardoni 70cc alu
Giannelli Shot
Power One as + C4 lagers
19mm Dell'orto carb.
Doppler S3R vario
Hebo verstelbaar koppeling
Carbon membraam plaatjes
Moet er elke dag heen en weer op naar school en t rijd wel chill, mooie top en trekt heerlijk op. Heb gelukkig nog nie op de rollerbank gestaan, wel paar keer hard weg moeten rijden![]()
Ik vind je stoer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef DeBastaard het volgende:
Ja man, scooters zijn vet lauw enzo.
Oh wacht, toch niet9/10 personen erop kunnen niet rijden en ze zijn mij als autorijder irritatie nr.1
Maar thanks god voor de ruitensproeier vloeistof![]()
ik rij dan wel niet scooter.. maar ow wee als je dat bij mij flikt!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef DeBastaard het volgende:
Oh wacht, toch niet9/10 personen erop kunnen niet rijden en ze zijn mij als autorijder irritatie nr.1
Maar thanks god voor de ruitensproeier vloeistof![]()
Trieste ventquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet 9/10 personen erop kunnen niet rijden en ze zijn mij als autorijder irritatie nr.1
Maar thanks god voor de ruitensproeier vloeistof
Dan wil je nu zeker een MT5 kopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Zo, mijn rode snorfiets is verkocht
Ik heb het even ingevuld in mijn onkostenlijstje, en de 14 maanden dat ik deze brommer had (waarvan ik er 10-11 op gereden heb) heeft alles bij elkaar dit mij ongeveer 250-275 euro gekost. En dat was zeker geen verkeerde uitgave
die geequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:38 schreef C2C het volgende:
[..]
nee maar ik zag vanmiddag nog een mongool rijden op een rox dus ik vroeg het me af
(afoort)
ja, ik heb er 1tje bij gekocht, leuk dingetjequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag nog een mooie rox, bordeux rood, binnenkant wit, underseat wit, witte lampdingetjes, crossstuurtje, chrome carterkap, puik dingetje
grapjasquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1tje bij gekocht, leuk dingetje
Wat jammer dat je totaal niet op de bestuurder lijktquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1tje bij gekocht, leuk dingetje
hoe weet jij nou hoe ik er uit zie??quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat jammer dat je totaal niet op de bestuurder lijkt
http://fotoboek.fok.nl/mister_dogquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe ik er uit zie??
kan hij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/mister_dog
Slim ben je ook niet he
ja dat begrijp ik maar hoe kun je nou weten of ik niet een foto van iemand anders er op heb staan???quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/mister_dog
Slim ben je ook niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |