Vis uit de overquote:
quote:
smakelijkquote:Op woensdag 19 april 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vis uit de over
Hier bij de vishandelgehaald. Krijg je een bak, met vis, saus en wat groente etc dat zo de oven in kan :
Dat zijn dan ook weer 2 trauma's erbijquote:
2 zelfs?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook weer 2 trauma's erbij
Die 2 die je voordat je er naaar keek nog niet hadquote:
een nieuw topic?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:45 schreef Glacier het volgende:
en ik maar f5'en en missen dat er al een nieuw topic was
ow, ik dacht dat jij de trauma's hadquote:Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 2 die je voordat je er naaar keek nog niet had![]()
Welke film ?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef D.Rose het volgende:
*zo nog maar ff zijn film af gaat kijken
* Steve-O secondelijm afwijstquote:
Ice age2 is een toffe filmquote:
Dan vind ik het nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ietsjes minder dan de eerste, maar is dat niet altijd zo (behalve bij HP)
dus 1 was het beste?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ietsjes minder dan de eerste, maar is dat niet altijd zo (behalve bij HP)
Bij Ice Age, vond ik toch welquote:
Ice Age 1 was matigquote:Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij Ice Age, vond ik toch welIk herkende zo sommige dingen uit eerste en da's wat jammer.
Bij Shrek vond ik de eerste ook het beste
Bij Grease ook
Bij Dirty Dancing ook
Bij The Matrix ook
Bij HP verbeteren ze alleen maar![]()
Wat je lezen wil, in het belgisch ook wel Harry Potterquote:
www.hp.com jaquote:
Je breekt mijn hartquote:Op woensdag 19 april 2006 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dirty Dancing
HP had nooit gemaakt mogen worden
Die heb ik afgewezenquote:
Ah nee, dit komt niet meer goed zekerquote:
Dus zou het nog niet op moeten zijnquote:
Ik hoop dat D. nog ff langskomtquote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, dit komt niet meer goed zeker![]()
Gewoon een houten hart erin, dat gaat minder snel stukquote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef leonieke het volgende:
Te veel stukjes vrees ik
En ik ben al niet handig
Smaken verschillen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mist niets, behalve dat het een hele leuke film is.![]()
Dat deed ik dus ook hequote:Op woensdag 19 april 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeg, wat ik leuk vind is gewoon leuk.
Dat kan positief en negatief zijn hequote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Je wil het liever van dichtbij meemaken?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Als ie het goed doet kan hij wel heel mooie foto's maken dan. Alleen of dat het risico waard isquote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil het liever van dichtbij meemaken?
Gevaarlijk.![]()
Ik las er wel iets van vandaag. Als ie echt gaat, en het een beetje de verkeerde kant op gaat heb je zo 500.000 mensen zonder woning daar.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
De vulkaan staat bekend als 'betrouwbaar'.. erupties zijn steeds vergelijkbaar, redelijk veilig dus. ik zou best vanaf een afstand foto's willen maken inderdaad. Een beetje lava schijnt waanzinnig mooi te zijn om te zien in de nacht.
Foto's maken doe ik niet vanaf de kraterrand of zo, ook niet van de geologie-post (die is nu gesloten), maar vanaf 20 km afstand van de krater, daar ligt trouwens ook een stad van 500.000 mensen.
Ziet er wel mooi uit, maar vind het toch eng.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
Dit is de laatste uitbarsting geweest geloof ik, 2001. niet gewelddadig of zo, gewoon een stoot lava eruit.
Ja dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Train ze Sjowhan
* ik moet eigenlijk ook weer eens wat gaan doen
In theorie kan dat idd.. ware het niet dat de verwachtingen sinds een aantal jaren steeds goed waren, ik verwacht dan nu ook geen explosieve eruptie, maar een 'stromende', zoals op de foto's.. Da's meer dan genoeg genietenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las er wel iets van vandaag. Als ie echt gaat, en het een beetje de verkeerde kant op gaat heb je zo 500.000 mensen zonder woning daar.
Er wonen op de afstand waar ik foto's zou maken een half miljoen mensen.. dus wat er kán gebeuren denk ik dan maar niet aan. Nu trouwens ook niet, vrienden en kennissen zitten daar en zo.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit, maar vind het toch eng.
Zoiets kan toch ook onverwacht wel een flinke uitbarsting geven, en dan...
Snap ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er wonen op de afstand waar ik foto's zou maken een half miljoen mensen.. dus wat er kán gebeuren denk ik dan maar niet aan. Nu trouwens ook niet, vrienden en kennissen zitten daar en zo.![]()
Nee, ik heb alleen de afgelopen keren steeds meer stoom uitgestoten zien worden, maar dat was het dan ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
heb je het wel eens van dichtbij meegemaakt?
Das een goed idee, een bunkerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Er ligt op 4.4 km lopen van de top een observatiepost waar ik op de 19e maart nog was. Toen was ie nog open, nu dus niet meer. Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan vinden van de Nederlandse bunker die er in de jaren 30 nog gebouwd is ter bescherming bij een uitbarsting.
Hoe moet die bunker de lava tegenhouden.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
De lege bunker
[afbeelding]
informatie over erupties
[afbeelding]
tja, niet echt modern
[afbeelding]
sorry voor de matige kwaliteit, ik had geen zin ze helemaal te bewerken, dat doe ik wel als ik ze in een fotoboek ga zetten op m'n website.
Ik snap nog steeds het nut niet van die bunker hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
De lege bunker
[afbeelding]
informatie over erupties
[afbeelding]
tja, niet echt modern
[afbeelding]
sorry voor de matige kwaliteit, ik had geen zin ze helemaal te bewerken, dat doe ik wel als ik ze in een fotoboek ga zetten op m'n website.
Niet, maar de post ligt op een kleine heuvelrug. een typische uitbarsting is een stromende lavastroom, geen explosie.. dat is dus een gok die je neemt als je daar zit als geoloog of wat dan ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe moet die bunker de lava tegenhouden.
zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van die bunker hoor
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je daarom je zonnebril op?![]()
Hoi .![]()
Ah, en dan die lavastroom erover en ingebouwd zittenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet, maar de post ligt op een kleine heuvelrug. een typische uitbarsting is een stromende lavastroom, geen explosie.. dat is dus een gok die je neemt als je daar zit als geoloog of wat dan ook.
Hoiquote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Heej Bengeltje... daar ben je weer!.. gaat ie?
jah, maar ik zou daar ook zeker niet gaan zitten, dan maar foto's van wat verder weg hoor.. vanaf de ringweg kan ik prima foto's maken, da's ruim 25 km tot de krater.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, en dan die lavastroom erover en ingebouwd zitten
Hai caraquote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Heej Bengeltje... daar ben je weer!.. gaat ie?
Dat moet idd wel ruim genoeg zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, maar ik zou daar ook zeker niet gaan zitten, dan maar foto's van wat verder weg hoor.. vanaf de ringweg kan ik prima foto's maken, da's ruim 25 km tot de krater.![]()
oke duidelijk, blijf maar op een grotere afstand.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet, maar de post ligt op een kleine heuvelrug. een typische uitbarsting is een stromende lavastroom, geen explosie.. dat is dus een gok die je neemt als je daar zit als geoloog of wat dan ook.
ahaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga niet ff naar de bios om een film af te kijken waar ik vanmiddag al aan begonnen was
Tis een erg stoere natuurlijk, de zonnebril dan.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
nee, gewoon omdat ie stoer staat
voor dergelijke uitbarstingen wel. Ik zou trouwens toch één van de weinigen zijn die er foto's van maakt. De gemiddelde Indonesiër zal 't een worst zijn. De laatste kleine uitbarsting was in 2001, die ervoor in 1998.. in 1994 wassie wat groter.. er zou een cyclus zijn van 12 jaar van matige uitbarstingen, dat klopt nu wel heel precies.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet idd wel ruim genoeg zijn![]()
preciesquote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke duidelijk, blijf maar op een grotere afstand.![]()
Tot ie een keer echt boem doetquote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor dergelijke uitbarstingen wel. Ik zou trouwens toch één van de weinigen zijn die er foto's van maakt. De gemiddelde Indonesiër zal 't een worst zijn. De laatste kleine uitbarsting was in 2001, die ervoor in 1998.. in 1994 wassie wat groter.. er zou een cyclus zijn van 12 jaar van matige uitbarstingen, dat klopt nu wel heel precies.![]()
deze heeft sinds 1930 geen boem meer gedaanquote:Op woensdag 19 april 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot ie een keer echt boem doet![]()
Op zich is de lava ook niet het gevaarlijkste van die vulkaar. Dus zolang het daar bij blijft zit je wel redelijk goed.
hm lekker... thxsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai cara![]()
* Paaseitje geeft.
Het gaat redelijk goed op het moment.dankje
en bij jou?
Het gaat meer om die 'gas' wolk (pyroclastisch ofzo) die er vanaf kan komen. Die gaat zo hard en is zo heet dat er bijna geen ontkomen aan is.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deze heeft sinds 1930 geen boem meer gedaananderen wel, maar die zijn verder van huis af.. dus daar ben ik niet bang voor. Eventueel kan er nog wel een donderende modderstroom (lahar) naar beneden komen, maar als je dáárin zit dan ben je zo dood.
![]()
die ook jaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een erg stoere natuurlijk, de zonnebril dan.![]()
ja, da's ongeveer hetzelfde.. een lahar is gas/gesteente/modder en vervolgens héél warm (tot 900°C ofzo) en héél snel. (tot 100 km/h ofzo)quote:Op woensdag 19 april 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat meer om die 'gas' wolk (pyroclastisch ofzo) die er vanaf kan komen. Die gaat zo hard en is zo heet dat er bijna geen ontkomen aan is.
Had jij 'm al gezien?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat denk je is de film het kijken waard?
Ja ik heb er nog, er wordt niet dagelijks gesnoept hier.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hm lekker... thxsheb jij nog paaseitjes over dan? bij mij is alles op..
![]()
Ben vanmiddag bij mn vriendin geweest, die is ook kapster, daarna voel ik me altijd prima...tja als je haar maar goed zit...bléh!![]()
100, ik dacht meer tot 3 a 400 km/hquote:Op woensdag 19 april 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, da's ongeveer hetzelfde.. een lahar is gas/gesteente/modder en vervolgens héél warm (tot 900°C ofzo) en héél snel. (tot 100 km/h ofzo)![]()
Wil je daar echt wonen? Bij al dat gevaarlijk spul?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, da's ongeveer hetzelfde.. een lahar is gas/gesteente/modder en vervolgens héél warm (tot 900°C ofzo) en héél snel. (tot 100 km/h ofzo)![]()
Zegt wat over de persoon?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet wel iemand, maar die vond 'm niet lekker.
ik vond 'm wel aardig, maar ik vond deel 1wel leuk, dus kan me voorstellen dat je hier dan ook weinig aanvindtquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, vond deel 1 al niet zo bijzonder.![]()
is deel 2 wat?
ik google eens:quote:Op woensdag 19 april 2006 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
100, ik dacht meer tot 3 a 400 km/h
(http://en.wikipedia.org/wiki/Pyroclastic_flows)quote:Pyroclastic flows are a common and devastating result of some volcanic eruptions. They are fast moving fluidized bodies of hot gas, ash and rock (collectively known as tephra) which can travel away from the vent at up to 150 km/h. The gas is usually at a temperature of 100-800 degrees Celsius. The flows normally hug the ground and travel downhill under gravity, their speed depending upon the gradient of the slope and the size of the flow.
nope geen foto...ben niet zo scheutig met foto's sorry..quote:Op woensdag 19 april 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog, er wordt niet dagelijks gesnoept hier.![]()
Hoe zitten je haren nu? foto ?
Ja, dat wil ik wel proberen.... ik kan dus alleen hopen dat 't om 't huis heen gaat als 't komtquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je daar echt wonen? Bij al dat gevaarlijk spul?![]()
Mijn vaderquote:
Heb je uhh into the blue al gezien?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vond 'm wel aardig, maar ik vond deel 1wel leuk, dus kan me voorstellen dat je hier dan ook weinig aanvindt
Pyroclastic flows travel at speeds of up to 200 km/hour. They are usually extremely hot; temperatures up to 715oC have been measured in pumice flow deposits erupted from Mt St. Helens in October 1980. Some pyroclastic flows may reach 1000oC.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik google eens:
[..]
(http://en.wikipedia.org/wiki/Pyroclastic_flows)
blijft dat het heel heet en heel snel is i.i.g.![]()
Naar de normale supermarkt dan, daar zijn wel redelijk pizza's te koopquote:
zegt me zo nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je uhh into the blue al gezien?
nee, dus rennen kan ik wel laten, ga ik tenminste niet moe doodquote:Op woensdag 19 april 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pyroclastic flows travel at speeds of up to 200 km/hour. They are usually extremely hot; temperatures up to 715oC have been measured in pumice flow deposits erupted from Mt St. Helens in October 1980. Some pyroclastic flows may reach 1000oC.
Kom al weer hoger
Rennen heeft hoe dan ook geen zin
Geen foto's mag dat op fok?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nope geen foto...ben niet zo scheutig met foto's sorry..Ik heb er nieuwe laagjes in laten knippen. Nu zit het allemaal wat losser en springeriger
(is geen fatsoenlijk nederlands volgens mij
)
Misschien als je wat worstje bij je hebt kan je nog wel eerst bbqen, heb je wel gegeten voordat je dood gaatquote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dus rennen kan ik wel laten, ga ik tenminste niet moe dood![]()
ik zal voortaan als ik er in de buurt ben worstjes meenemen, just in casequote:Op woensdag 19 april 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien als je wat worstje bij je hebt kan je nog wel eerst bbqen, heb je wel gegeten voordat je dood gaat![]()
Gewoon over je heen laten komen, de beste optie.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dus rennen kan ik wel laten, ga ik tenminste niet moe dood![]()
Jessica Albaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goede film, maar goed, jij vind ice age goed.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen, de beste optie.![]()
Gaat dat over een paar surfsters ?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goede film, maar goed, jij vind ice age goed.![]()
Nee, schatzoekersquote:Op woensdag 19 april 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat over een paar surfsters ?
Er is nog een optiequote:Op woensdag 19 april 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen, de beste optie.![]()
Da's vast Blue Crush, met die andere lekkere,Michelle Rodriguezquote:Op woensdag 19 april 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat over een paar surfsters ?
Gewoon niet in de buurt komenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zorgen dat er een helicopter in je tuin staat?
doei Bquote:Op woensdag 19 april 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga eens afsluiten, kids langzaam naar boven sturen enz.......
Fijne avond allemaal.![]()
![]()
aan dat plaatje te zien lijkt het me nietsquote:
ja, ik heb smaakquote:Goede film, maar goed, jij vind ice age goed.![]()
Ah, die haalde ik dus door elkaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's vast Blue Crush, met die andere lekkere,Michelle Rodriguez
goh.. dat ik dat zomaar weet... ik heb die film zonder verhaal uiteraard NIET gekeken en zo..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die haalde ik dus door elkaar.
arme jijquote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
doei B![]()
Ik werd weer van fok afgegooid..aarrgghh!![]()
Hijs ook niet op tv uitgezonden hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goh.. dat ik dat zomaar weet... ik heb die film zonder verhaal uiteraard NIET gekeken en zo..![]()
snel vluchten hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga eens afsluiten, kids langzaam naar boven sturen enz.......
Fijne avond allemaal.![]()
![]()
Zit het voetbal te kijken. Wedstrijd net even gestaakt omdat er een eekhoorn over het veld liepquote:
Ben je niet geband ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
doei B![]()
Ik werd weer van fok afgegooid..aarrgghh!![]()
jemig, wat onheilspellend is dit!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Blue Crush? Jawel hoor, in Februari dit jaar geloof ik.. net voordat ik op vakantie gingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hijs ook niet op tv uitgezonden he![]()
whehe.. geniaal.. spelbrekers ook, die eekhoornsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit het voetbal te kijken. Wedstrijd net even gestaakt omdat er een eekhoorn over het veld liep![]()
onheilspellend? Nah, gewoon spannend..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jemig, wat onheilspellend is dit!
ik was ff terug aan het lezen....![]()
Nou, als ik imdb moet aanhouden, dan zie ik niet veel films.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
volgend imdb:
Into the blue
User Rating: 5.3/10 (5,123 votes)
die ga ik niet kijken dus
tsssssss.. wrom.?. ik ben altijd zóóóóóóó 'lief......quote:
Joh echtquote:Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Blue Crush? Jawel hoor, in Februari dit jaar geloof ik.. net voordat ik op vakantie ging![]()
Das een film om te kijken zonder geluidquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
volgend imdb:
Into the blue
User Rating: 5.3/10 (5,123 votes)
die ga ik niet kijken dus
damn.. ik trap er weer eens inquote:Op woensdag 19 april 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh echt![]()
Zo heb ik hem dus ook gezien![]()
Dat zou ook een reden kunnen zijn voor een ban toch, te liefquote:Op woensdag 19 april 2006 21:09 schreef _Cara_ het volgende:
tsssssss.. wrom.?. ik ben altijd zóóóóóóó 'lief......
Geband door je eigen pc dusquote:nee het probleem ligt volgens mij bij mij.. ik krijg mn smilies in het fobo ook niet aan de gang!![]()
niks gaat zoals ik dat wil...![]()
ik kijk daar altijdquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, als ik imdb moet aanhouden, dan zie ik niet veel films.Ik kijk sommigen liever eerst zelf, of ik zap desnoods na een half uur weg..
Ik kijk nooit hoe een film scoort. Gewoon kijken en dan merk je snel genoeg of het wat is of niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk daar altijd
hebben vaak (niet altijd) wel juiste scores (na mijn mening)
en als een film mij niets lijkt, en imdb vindt 'm ook niet goed dan is dat 2 stemmen tegen
ik kijk niet om de actricesquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een film om te kijken zonder geluid
Er beweegt zeker het e.e.a. moois door het beeld, maar verder
ik wil reviewsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit hoe een film scoort. Gewoon kijken en dan merk je snel genoeg of het wat is of niet.
ja, okay.. dan tel je dus je eigen gevoel ook mee. scheelt alweer een hoop.. ik kijk er af en toe achteraf naar om te kijken of het echt een kut-film was of het aan mijn smaak lagquote:Op woensdag 19 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk daar altijd
hebben vaak (niet altijd) wel juiste scores (na mijn mening)
en als een film mij niets lijkt, en imdb vindt 'm ook niet goed dan is dat 2 stemmen tegen
Is ook een manier ja. Alleen loop je dan de kans leuke films te missen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wil reviews
gewoon kijken kost teveel tijd, ik wil eerst filteren
ja, kijken kost tijd jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wil reviews
gewoon kijken kost teveel tijd, ik wil eerst filteren
das ook een manier om het te benaderen jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, okay.. dan tel je dus je eigen gevoel ook mee. scheelt alweer een hoop.. ik kijk er af en toe achteraf naar om te kijken of het echt een kut-film was of het aan mijn smaak lag![]()
Verhaal was vast heel goed jequote:Op woensdag 19 april 2006 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker niet Blue Crush.. schitterend verhaal en zo
Je kunt toch niet alle films gaan kijken?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook een manier ja. Alleen loop je dan de kans leuke films te missen.
ik heb de hele film niet echt gesnapt wat het verhaal nu was.. ja een meisje dat wilde mee kunnen doen met de beste surfers ter wereld en zo.. maar goed.. de film zelf was prima te *kijken*quote:
nee, tekort vaak, maar ik neem bewust avondjes voor mezelf om een film of Discovery te kijken..quote:
lees ze, en bedanktquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef _Cara_ het volgende:
Heren .. ik laat jullie alleen met al die mooie dames op tv...
ik ga wat lezen..![]()
Nee, maar ik wil wel zelf kiezen en niet op basis van wat anderen zeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt toch niet alle films gaan kijken?
Jep, dat heb ik dus ook.. en regelmatig is het nog best om aan te zien, al dan niet met wat drank op.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel zelf kiezen en niet op basis van wat anderen zeggen
Doei Caraquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef _Cara_ het volgende:
ik ga wat lezen..![]()
maar ik kies toch ook zelfquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel zelf kiezen en niet op basis van wat anderen zeggen
Ik ook niet en het geluid ging al snel uit, toen kon ik het verhaal al helemaal niet meer volgen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb de hele film niet echt gesnapt wat het verhaal nu was.. ja een meisje dat wilde mee kunnen doen met de beste surfers ter wereld en zo.. maar goed.. de film zelf was prima te *kijken*
geen mooie vrouwen hier op tvquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef _Cara_ het volgende:
ik ga wat lezen..![]()
geluid uit ?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet en het geluid ging al snel uit, toen kon ik het verhaal al helemaal niet meer volgen.
Nee, lijkt me niets aanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand toevallig King Kong al gezien?
dus als iemand tegen jou zeg dat een bepaalde film goed is duw jij je vingers in je orenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar met een grotere invloed van buitenaf dan![]()
Ja, maar ik zal mijn mening maar niet geven, om je niet te beïnvloedenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
neuh, dat niet nee.. ik zal 'm alleen toch niet kijken. Maar da's meer omdat ik 't gewoon vergeetquote:Op woensdag 19 april 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus als iemand tegen jou zeg dat een bepaalde film goed is duw jij je vingers in je oren
Ja niet slecht ofzo , Wel erg langdradig(3 uur)quote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal mijn mening maar niet geven, om je niet te beïnvloeden
ik hou niet van films kijken met tegenzin, dat vind ik dus zondequote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, dat niet nee.. ik zal 'm alleen toch niet kijken. Maar da's meer omdat ik 't gewoon vergeet![]()
Mijn collega's vonden Team America schitterend.. ik heb 'm met tegenzin onderhand gekeken.. ik kon geen leuk stukkie ontdekken.
Die mag je altijd geven hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal mijn mening maar niet geven, om je niet te beïnvloeden
Eyquote:
3 uur hoeft geen nadeel te zijn, maar ben er wel bang voor jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja niet slecht ofzo , Wel erg langdradig(3 uur)
echt tegenzin was het niet, een heel enkel grapje was wel aardig... en de poppetjes waren nog slechter als de Thunderbirdsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hou niet van films kijken met tegenzin, dat vind ik dus zonde
Dan heb je hem toch niet afgezien hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
echt tegenzin was het niet, een heel enkel grapje was wel aardig... en de poppetjes waren nog slechter als de Thunderbirds
ik ben geen indo nee..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ey
Ben jij nou een indo of heb je wat met dat land?
nee, na 1 uur en wat doorskippen had ik er genoeg vanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je hem toch niet afgezien he
Da's juit een deel van de charmequote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
... en de poppetjes waren nog slechter als de Thunderbirds
Lekker etenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben geen indo nee..![]()
en ik heb wel wat met het land ja![]()
wat ze daar maken wel ja, hier is het vaak maar half zo lekker. Maar ik mag niet klagen verderquote:
Is dat zo, ken het niet echt eigenlijkquote:
ik heb thunderbirds nooit gezien, die boeien me nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, dat moest een deel van de charme zijn, maar ik haat Thunderbirds
En je mist er weinig aan idd.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb thunderbirds nooit gezien, die boeien me niet
Ik vind het hier al lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat ze daar maken wel ja, hier is het vaak maar half zo lekker. Maar ik mag niet klagen verder
Newbiequote:Op woensdag 19 april 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
oeps.. post nummer 33.000 gemist
volgens mij staat ie er nog, ff teruglezen dan maarquote:Op woensdag 19 april 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee hoor ,die heb je echt gemaaktquote:Op woensdag 19 april 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
jij hebt een hoger postaantal én een hoger useridquote:
sorryquote:Op woensdag 19 april 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je gaat ons toch niet lekker maken he
hij staat in een ander topic ook nogquote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij staat ie er nog, ff teruglezen dan maar
jah, ik merk hetquote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor ,die heb je echt gemaakt![]()
maar niet lievquote:Op woensdag 19 april 2006 21:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorryhet is zo verleidelijk.
Wel eens echt thais gegeten ?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt een hoger postaantal én een hoger userid
maar goed.. ik geniet dan meer van het échte Indonesische eten![]()
ergens anders posten?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij staat in een ander topic ook nog
Mijn gasaansluiting is kwijtgeraakt...
Baywatch: Hawaiian Weddingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen Blue Crush dus![]()
wat dan wel?
Nee, maar dat komt er nog wel van, binnen 1 jaar ben ik vast wel een weektje in Thailand geweest.quote:
laat maar zitten danquote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
samengevat:
film zonder verhaal maar met een lekker wijf erin.
kan wel hoor:quote:
Dan weet je dus ook niet of het op elkaar lijktquote:Op woensdag 19 april 2006 21:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt er nog wel van, binnen 1 jaar ben ik vast wel een weektje in Thailand geweest.
Girlfight heeft best een goede ratingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0210075/
http://www.imdb.com/name/nm0735442/
Meedere misschien nog wel, is weer leuke beeldvullingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
samengevat:
film zonder verhaal maar met een lekker wijf erin.
Nou ja, Neder-Thais zal wel minder fris en minder smaakvol zijn. Zo is het met Indonesisch tenminste.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet of het op elkaar lijkt
Thais vind ik iig heel erg lekker.
wilde? als in verleden tijd?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik wilde dus nog even een uurtje tv gaan kijken..
Alleen die michelle rodriguezquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Girlfight heeft best een goede rating
dat is een film met een goed verhaal vond ik. Ook deze was niet te lang geleden op TV.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Girlfight heeft best een goede rating
jij mag 'm ook nog weel een keer voor mij kijken hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meedere misschien nog wel, is weer leuke beeldvulling
beeldvulling.. zo stevig zijn ze niet hoor.. daar heb je er wel drie voor nodig voor 1 beeld.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meedere misschien nog wel, is weer leuke beeldvulling
Die paar keer dat ik er hier gegeten heb vond ik het matig. Dus was er een beetje bang voor toen ik naar Thailand ging, maar daar was het echt super lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, Neder-Thais zal wel minder fris en minder smaakvol zijn. Zo is het met Indonesisch tenminste.
sociaal van jequote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij mag 'm ook nog weel een keer voor mij kijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |