Nee, ik heb alleen de afgelopen keren steeds meer stoom uitgestoten zien worden, maar dat was het dan ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
heb je het wel eens van dichtbij meegemaakt?
Das een goed idee, een bunkerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Er ligt op 4.4 km lopen van de top een observatiepost waar ik op de 19e maart nog was. Toen was ie nog open, nu dus niet meer. Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan vinden van de Nederlandse bunker die er in de jaren 30 nog gebouwd is ter bescherming bij een uitbarsting.
Hoe moet die bunker de lava tegenhouden.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
De lege bunker
[afbeelding]
informatie over erupties
[afbeelding]
tja, niet echt modern
[afbeelding]
sorry voor de matige kwaliteit, ik had geen zin ze helemaal te bewerken, dat doe ik wel als ik ze in een fotoboek ga zetten op m'n website.
Ik snap nog steeds het nut niet van die bunker hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
De lege bunker
[afbeelding]
informatie over erupties
[afbeelding]
tja, niet echt modern
[afbeelding]
sorry voor de matige kwaliteit, ik had geen zin ze helemaal te bewerken, dat doe ik wel als ik ze in een fotoboek ga zetten op m'n website.
Niet, maar de post ligt op een kleine heuvelrug. een typische uitbarsting is een stromende lavastroom, geen explosie.. dat is dus een gok die je neemt als je daar zit als geoloog of wat dan ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe moet die bunker de lava tegenhouden.
zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van die bunker hoor
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je daarom je zonnebril op?![]()
Hoi .![]()
Ah, en dan die lavastroom erover en ingebouwd zittenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet, maar de post ligt op een kleine heuvelrug. een typische uitbarsting is een stromende lavastroom, geen explosie.. dat is dus een gok die je neemt als je daar zit als geoloog of wat dan ook.
Hoiquote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Heej Bengeltje... daar ben je weer!.. gaat ie?
jah, maar ik zou daar ook zeker niet gaan zitten, dan maar foto's van wat verder weg hoor.. vanaf de ringweg kan ik prima foto's maken, da's ruim 25 km tot de krater.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, en dan die lavastroom erover en ingebouwd zitten
Hai caraquote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Heej Bengeltje... daar ben je weer!.. gaat ie?
Dat moet idd wel ruim genoeg zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, maar ik zou daar ook zeker niet gaan zitten, dan maar foto's van wat verder weg hoor.. vanaf de ringweg kan ik prima foto's maken, da's ruim 25 km tot de krater.![]()
oke duidelijk, blijf maar op een grotere afstand.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet, maar de post ligt op een kleine heuvelrug. een typische uitbarsting is een stromende lavastroom, geen explosie.. dat is dus een gok die je neemt als je daar zit als geoloog of wat dan ook.
ahaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga niet ff naar de bios om een film af te kijken waar ik vanmiddag al aan begonnen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |