Heb je uhh into the blue al gezien?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vond 'm wel aardig, maar ik vond deel 1wel leuk, dus kan me voorstellen dat je hier dan ook weinig aanvindt
Pyroclastic flows travel at speeds of up to 200 km/hour. They are usually extremely hot; temperatures up to 715oC have been measured in pumice flow deposits erupted from Mt St. Helens in October 1980. Some pyroclastic flows may reach 1000oC.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik google eens:
[..]
(http://en.wikipedia.org/wiki/Pyroclastic_flows)
blijft dat het heel heet en heel snel is i.i.g.![]()
Naar de normale supermarkt dan, daar zijn wel redelijk pizza's te koopquote:
zegt me zo nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je uhh into the blue al gezien?
nee, dus rennen kan ik wel laten, ga ik tenminste niet moe doodquote:Op woensdag 19 april 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pyroclastic flows travel at speeds of up to 200 km/hour. They are usually extremely hot; temperatures up to 715oC have been measured in pumice flow deposits erupted from Mt St. Helens in October 1980. Some pyroclastic flows may reach 1000oC.
Kom al weer hoger
Rennen heeft hoe dan ook geen zin
Geen foto's mag dat op fok?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nope geen foto...ben niet zo scheutig met foto's sorry..Ik heb er nieuwe laagjes in laten knippen. Nu zit het allemaal wat losser en springeriger
(is geen fatsoenlijk nederlands volgens mij
)
Misschien als je wat worstje bij je hebt kan je nog wel eerst bbqen, heb je wel gegeten voordat je dood gaatquote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dus rennen kan ik wel laten, ga ik tenminste niet moe dood![]()
ik zal voortaan als ik er in de buurt ben worstjes meenemen, just in casequote:Op woensdag 19 april 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien als je wat worstje bij je hebt kan je nog wel eerst bbqen, heb je wel gegeten voordat je dood gaat![]()
Gewoon over je heen laten komen, de beste optie.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dus rennen kan ik wel laten, ga ik tenminste niet moe dood![]()
Jessica Albaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goede film, maar goed, jij vind ice age goed.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen, de beste optie.![]()
Gaat dat over een paar surfsters ?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goede film, maar goed, jij vind ice age goed.![]()
Nee, schatzoekersquote:Op woensdag 19 april 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat over een paar surfsters ?
Er is nog een optiequote:Op woensdag 19 april 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen, de beste optie.![]()
Da's vast Blue Crush, met die andere lekkere,Michelle Rodriguezquote:Op woensdag 19 april 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat over een paar surfsters ?
Gewoon niet in de buurt komenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zorgen dat er een helicopter in je tuin staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |