Dat deed ik dus ook hequote:Op woensdag 19 april 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeg, wat ik leuk vind is gewoon leuk.
Dat kan positief en negatief zijn hequote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Je wil het liever van dichtbij meemaken?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Als ie het goed doet kan hij wel heel mooie foto's maken dan. Alleen of dat het risico waard isquote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil het liever van dichtbij meemaken?
Gevaarlijk.![]()
Ik las er wel iets van vandaag. Als ie echt gaat, en het een beetje de verkeerde kant op gaat heb je zo 500.000 mensen zonder woning daar.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
De vulkaan staat bekend als 'betrouwbaar'.. erupties zijn steeds vergelijkbaar, redelijk veilig dus. ik zou best vanaf een afstand foto's willen maken inderdaad. Een beetje lava schijnt waanzinnig mooi te zijn om te zien in de nacht.
Foto's maken doe ik niet vanaf de kraterrand of zo, ook niet van de geologie-post (die is nu gesloten), maar vanaf 20 km afstand van de krater, daar ligt trouwens ook een stad van 500.000 mensen.
Ziet er wel mooi uit, maar vind het toch eng.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
Dit is de laatste uitbarsting geweest geloof ik, 2001. niet gewelddadig of zo, gewoon een stoot lava eruit.
Ja dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Train ze Sjowhan
* ik moet eigenlijk ook weer eens wat gaan doen
In theorie kan dat idd.. ware het niet dat de verwachtingen sinds een aantal jaren steeds goed waren, ik verwacht dan nu ook geen explosieve eruptie, maar een 'stromende', zoals op de foto's.. Da's meer dan genoeg genietenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las er wel iets van vandaag. Als ie echt gaat, en het een beetje de verkeerde kant op gaat heb je zo 500.000 mensen zonder woning daar.
Er wonen op de afstand waar ik foto's zou maken een half miljoen mensen.. dus wat er kán gebeuren denk ik dan maar niet aan. Nu trouwens ook niet, vrienden en kennissen zitten daar en zo.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit, maar vind het toch eng.
Zoiets kan toch ook onverwacht wel een flinke uitbarsting geven, en dan...
Snap ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er wonen op de afstand waar ik foto's zou maken een half miljoen mensen.. dus wat er kán gebeuren denk ik dan maar niet aan. Nu trouwens ook niet, vrienden en kennissen zitten daar en zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |