Dus zou het nog niet op moeten zijnquote:
Ik hoop dat D. nog ff langskomtquote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, dit komt niet meer goed zeker![]()
Gewoon een houten hart erin, dat gaat minder snel stukquote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef leonieke het volgende:
Te veel stukjes vrees ik
En ik ben al niet handig
Smaken verschillen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mist niets, behalve dat het een hele leuke film is.![]()
Dat deed ik dus ook hequote:Op woensdag 19 april 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeg, wat ik leuk vind is gewoon leuk.
Dat kan positief en negatief zijn hequote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Je wil het liever van dichtbij meemaken?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Als ie het goed doet kan hij wel heel mooie foto's maken dan. Alleen of dat het risico waard isquote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil het liever van dichtbij meemaken?
Gevaarlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |