geluid uit ?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet en het geluid ging al snel uit, toen kon ik het verhaal al helemaal niet meer volgen.
Nee, lijkt me niets aanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand toevallig King Kong al gezien?
dus als iemand tegen jou zeg dat een bepaalde film goed is duw jij je vingers in je orenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar met een grotere invloed van buitenaf dan![]()
Ja, maar ik zal mijn mening maar niet geven, om je niet te beïnvloedenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
neuh, dat niet nee.. ik zal 'm alleen toch niet kijken. Maar da's meer omdat ik 't gewoon vergeetquote:Op woensdag 19 april 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus als iemand tegen jou zeg dat een bepaalde film goed is duw jij je vingers in je oren
Ja niet slecht ofzo , Wel erg langdradig(3 uur)quote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal mijn mening maar niet geven, om je niet te beïnvloeden
ik hou niet van films kijken met tegenzin, dat vind ik dus zondequote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, dat niet nee.. ik zal 'm alleen toch niet kijken. Maar da's meer omdat ik 't gewoon vergeet![]()
Mijn collega's vonden Team America schitterend.. ik heb 'm met tegenzin onderhand gekeken.. ik kon geen leuk stukkie ontdekken.
Die mag je altijd geven hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal mijn mening maar niet geven, om je niet te beïnvloeden
Eyquote:
3 uur hoeft geen nadeel te zijn, maar ben er wel bang voor jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja niet slecht ofzo , Wel erg langdradig(3 uur)
echt tegenzin was het niet, een heel enkel grapje was wel aardig... en de poppetjes waren nog slechter als de Thunderbirdsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hou niet van films kijken met tegenzin, dat vind ik dus zonde
Dan heb je hem toch niet afgezien hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
echt tegenzin was het niet, een heel enkel grapje was wel aardig... en de poppetjes waren nog slechter als de Thunderbirds
ik ben geen indo nee..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ey
Ben jij nou een indo of heb je wat met dat land?
nee, na 1 uur en wat doorskippen had ik er genoeg vanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je hem toch niet afgezien he
Da's juit een deel van de charmequote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
... en de poppetjes waren nog slechter als de Thunderbirds
Lekker etenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben geen indo nee..![]()
en ik heb wel wat met het land ja![]()
wat ze daar maken wel ja, hier is het vaak maar half zo lekker. Maar ik mag niet klagen verderquote:
Is dat zo, ken het niet echt eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |