doei Bquote:Op woensdag 19 april 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga eens afsluiten, kids langzaam naar boven sturen enz.......
Fijne avond allemaal.![]()
![]()
aan dat plaatje te zien lijkt het me nietsquote:
ja, ik heb smaakquote:Goede film, maar goed, jij vind ice age goed.![]()
Ah, die haalde ik dus door elkaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's vast Blue Crush, met die andere lekkere,Michelle Rodriguez
goh.. dat ik dat zomaar weet... ik heb die film zonder verhaal uiteraard NIET gekeken en zo..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die haalde ik dus door elkaar.
arme jijquote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
doei B![]()
Ik werd weer van fok afgegooid..aarrgghh!![]()
Hijs ook niet op tv uitgezonden hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goh.. dat ik dat zomaar weet... ik heb die film zonder verhaal uiteraard NIET gekeken en zo..![]()
snel vluchten hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga eens afsluiten, kids langzaam naar boven sturen enz.......
Fijne avond allemaal.![]()
![]()
Zit het voetbal te kijken. Wedstrijd net even gestaakt omdat er een eekhoorn over het veld liepquote:
Ben je niet geband ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
doei B![]()
Ik werd weer van fok afgegooid..aarrgghh!![]()
jemig, wat onheilspellend is dit!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de vulkaan bij mij om de hoek staat op uitbarsten, er komt nu ook al wat lava uit. En ik vertrek pas 4 juli
Blue Crush? Jawel hoor, in Februari dit jaar geloof ik.. net voordat ik op vakantie gingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hijs ook niet op tv uitgezonden he![]()
whehe.. geniaal.. spelbrekers ook, die eekhoornsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit het voetbal te kijken. Wedstrijd net even gestaakt omdat er een eekhoorn over het veld liep![]()
onheilspellend? Nah, gewoon spannend..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jemig, wat onheilspellend is dit!
ik was ff terug aan het lezen....![]()
Nou, als ik imdb moet aanhouden, dan zie ik niet veel films.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
volgend imdb:
Into the blue
User Rating: 5.3/10 (5,123 votes)
die ga ik niet kijken dus
tsssssss.. wrom.?. ik ben altijd zóóóóóóó 'lief......quote:
Joh echtquote:Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Blue Crush? Jawel hoor, in Februari dit jaar geloof ik.. net voordat ik op vakantie ging![]()
Das een film om te kijken zonder geluidquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
volgend imdb:
Into the blue
User Rating: 5.3/10 (5,123 votes)
die ga ik niet kijken dus
damn.. ik trap er weer eens inquote:Op woensdag 19 april 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh echt![]()
Zo heb ik hem dus ook gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |