Misschien dan toch nog maar even in: Bulgarije reageren ?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Suikerkwekje het volgende:
Iemand?
Aan de toeristische gebieden valt het wel mee met de criminaliteit. Het is alleen niet v erstandig om je waardevolle spullen los op je kamer te laten liggen. Voor de rest heb ik maar 1 mindere ervaring gehad en dat is een of andere kerel die intimiderend over probeerde te komen, d.w.z. met zn gezicht 2 cm van de mijne af gaan staan, aan blijven kijken en niets zeggen. Later hoorde ik dat het waarschijnlijk de bedoeling was om mij een winkel in te krijgen.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Suikerkwekje het volgende:
Iemand?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef _wie het volgende:
Ben net een week of 3 terug uit Bansko (ski vakantie)
.... Het eten is wel goedkoop als je bij een local restaurantje gaat eten. ¤ 7.50 voor een 3gangen diner met wijn... Biertje is ongeveer 1 euro / fris 50 cent en een mixje 1,50/2 euro... :-)
Doe de groeten aan mijn ski instructor die deze zomer Lifeguard zal zijn in Sunny Beach
Woohoo!quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef jap85 het volgende:
Ik ga ook naar sunny beach, zit in appartementencomplex Bravo V, van 11 tot 19 juli. Echt zin in!
Ja, heel Zonnestrand is dicht bij het strand, het is vrij lang maar niet zo breed zeg maar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Suikerkwekje het volgende:
Pff... 20 minuten...
Balen zeg, in de advertentie stond 5 min. loopafstand van het strand. Hebben ze slim gedaan!
Ben vorig jaar geweest. Goede vakantie gehad, maar Sunny Beach is één groot toeristenoord. Goed nachtleven al moet je het natuurlijk niet vergelijken met de discotheken hier.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DENSKIE het volgende:
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
Daar gaan wij 3 augustus heen. Aan je verhaal te lezen was het wel tof hoever was alles zo ongeveer van dit hotel ik bedoel het strand de disco's etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DENSKIE het volgende:
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
Het hotel is niet ver van alles af. Het strand is 5 minuten lopen. Het hotel ligt tussen aan de ene kant disco Orange en aan de andere kant de disco's Lazur, Mania, Iceberg en XL. Van deze 5 discotheken is alleen Lazur niet echt op loopafstand, alhoewel je daar na 15 minuten lopen ook wel bent. Taxi is een goedkope en snelle optie.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar gaan wij 3 augustus heen. Aan je verhaal te lezen was het wel tof hoever was alles zo ongeveer van dit hotel ik bedoel het strand de disco's etc.
Club Santos is een gave tent net voor het oude gedeelte van Nessebar, voor de brug!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef yvette1982 het volgende:
is het leuker stappen in sunny beach of in nessebar? Welke tenten zijn goed in nessebar? En kent iemand daar een leuke goedkope goede stripclub?
Je zal eerder moeten zoeken naar een discotheek dan naar een striptent.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Club Santos is een gave tent net voor het oude gedeelte van Nessebar, voor de brug!![]()
Stripclubs heb je overal in het centrum van Sunny Beach!
Gewoon een beetje je ogen de kost geven, en dan is er maar genoeg te zien!![]()
Succes!!!![]()
Golden Sands vond ik persoonlijk leuker dan Sunny Beach. Het is daar ff allemaal wat rustiger en ik was er ook in het naseizoen, prima vermaakt destijds. Zou ook zeker een dagje naar Varna bezoeken, leuke stad en aardig wat te zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:31 schreef Tharalom het volgende:
Begin september, Golden sands, Hotel Sunrise! Erg veel zin in!
Leuk om te horen!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef spurs het volgende:
[..]
Golden Sands vond ik persoonlijk leuker dan Sunny Beach. Het is daar ff allemaal wat rustiger en ik was er ook in het naseizoen, prima vermaakt destijds. Zou ook zeker een dagje naar Varna bezoeken, leuke stad en aardig wat te zien.
Zal er zeker nog een keertje naartoe gaan.
Jaja...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef spurs het volgende:
[..]
Je zal eerder moeten zoeken naar een discotheek dan naar een striptent.
Dat ik er was is alweer 5 jaar geleden en ik was er in de laatste week van september en de eerste week van oktober. Destijds was het erg rustig, maar heb me prima vermaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Leuk om te horen!!Ik was inderdaad een beetje bang dat er in het naseizoen niet zo veel te doen zou zijn.. Maar wat ik hier allemaal lees is dat dus niet het geval.
![]()
Ik wou inderdaad ook een dagje naar Varna, moet erg leuk zijn. Heb er hartstikke veel zin!
Was het uitgaan ook nog wel leuk in het naseizoen?
Volgens mij zijn er een stuk of 5 discotheken (Orange en Lazur zijn de bekendste) en er zijn zeker een stuk of 10 striptenten, erg apart. Maar ja dat is een inkomstenbron daar.quote:
Leuk, ik zit die week in Sunrisequote:Op maandag 21 augustus 2006 15:54 schreef Sandertje het volgende:
Check - Hotel excelsior in Golden sands it is. Naast sunrise heb ik me laten vertellen.
We vertrekken 12 september. Ik heb er zin in
Ik zal naar je zwaaien bij het zwembadquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Leuk, ik zit die week in Sunrise![]()
![]()
Wanneer ga jij nou eens dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:47 schreef yvette1982 het volgende:
Barry en zijn vrienden zitten nog tot maandag in Sunny beach. Als er nog meiden zijn die deze leuke groep wil leren kennen dan hoor ik dat graag. Waarschijnlijk nog veiliger ook mbt de fuiken die zij in disco's bouwen. En de pils die ze uitdelen. Verder is het constant lachen gieren brullen. Ramon vindt het erg leuk om de partyboydans bij vrouwen te doen.
Alweer sinds de 3e!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Sandertje het volgende:
En zijn er alweer mensen terug uit bulgarije ? Verhalen willen horen / lezen
Ik heb geen ervaring met dit appartement, maar ik ga toevallig dit jaar ook naar dit appartement.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef DeVilll het volgende:
Schopje..![]()
Wij willen zsm onze vakantie boeken, waarschijnlijk wordt het Sunnybeach. Heb het topic doorgelezen, maar ben eigelijk wel benieuwd naar nog meer reacties. Iemand bekend met appartementen Barco del Sol?
Bijna 1000 euro.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoeveel betaalden jullie voor de reis opzich? Prijzen liggen nu al snel boven de 600 euro overal..
En hoeveel ben je ong. kwijt als je er zo'n 15 dagen zit?
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de Bulgaarsen? Want voor Scandinavische dames ben ik niet interessant, daar zie ik er te Scandinavisch voor uit. Ben op vakantie al vaker voor Zweed aangezien
Hmm, doe ik het voor..quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.
In Varna valt dat wel mee. Al dacht ik zelf ook dat het hoeren waren. Gemiste kansquote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.
Ga voor de russische, zijn er ook genoegquote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de Bulgaarsen? Want voor Scandinavische dames ben ik niet interessant, daar zie ik er te Scandinavisch voor uit. Ben op vakantie al vaker voor Zweed aangezien
Mwoh, wel ok. KLM vloog niet direct naar Sofia, dus BG Air was m'n 2e keuze. Was niet veel anders dan met KLM vliegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:24 schreef Camplo het volgende:
Wij gaan in juli
Is Bulgaria Air wel een relaxte maatschappij trouwens?
Ik ga ook op 5 juli 12 dagen naar Sunny Beach, Bulgarije, maar dan hotel Lion. Net buiten het centrum en ook niet aan het strand, hopelijk lekker rustig dus. We zijn geen uitgaanders, dus dit wordt een relax en excursie vakantie. Genoeg mooie dingen in de buurt, dacht ik zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vanaf 5 juli 12 dagen in Sunny Beach. Hotel Sunset.
Dan zal ik je waarschijnlijk ook niet tegenkomen, ga eigenlijk alleen voor het stappen en het relaxen enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ga ook op 5 juli 12 dagen naar Sunny Beach, Bulgarije, maar dan hotel Lion. Net buiten het centrum en ook niet aan het strand, hopelijk lekker rustig dus. We zijn geen uitgaanders, dus dit wordt een relax en excursie vakantie. Genoeg mooie dingen in de buurt, dacht ik zo![]()
Ahh, nuttige infoquote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik keek net voor de grap even op welke tijden Transavia op 5 juli naar Burgas en op 16 juli naar Amsterdam vliegt en daar werd ik niet bepaald vrolijk van.
Heenreis is om 4.10 ('s-nachts dus) óf om 19.45 's-avonds, dan ben je dus pas rond middernacht in Burgas.
Terugreis is om 19.45 (daar hopen we dan maar op) of om 23.59 (), dat zou dus betekenen dat je pas om 3.35 in Amsterdam bent.
Hoe dan ook kuttijden natuurlijk.
Heb je lekker geplandquote:Op zondag 10 juni 2007 16:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, nuttige info![]()
Maar idd rottijden. Heb die dag nog herkansingen, dus ben benieuwd..
quote:
Voor die 5 leva pijpen ze je gewoon op het strand of op een ander rustig plekje. Ik weet dit ook uit eigen ervaring, en van die van mijn vrienden. Zo is R.D. uit M. winnaar geworden met 5 hoertjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef DENSKIE het volgende:
net terug uit bulgarije!
Het strand en het uitgaan vond ik super in Sunny Beach, maar de rest viel een beetje tegen. Met name het eten vond ik behoorlijk slecht, De big mac was het best te pruimen daar!. Daarnaast lopen er in de late uurtjes veel hoeren over straat die voor 5lev. (2.5E) sex met je willen. NIET DOEN, want je nemen je mee naar het strand en pakken je geld af! ( niet uit eigen ervaring overigens)
Verder is de discotheek Lazur een aanrader. Goede muziek, een niet te prijzig pilsje en veel chicks). Overigens is de prijs van eten en drinken overal laag daar. Bij ons hotel hadden we al een halve liter pils voor 1lev en in de meeste barretjes en disco's betaal je er tussen de 1-3lev voor.
Ik heb daar nog sex gehad met een 18 jarige anna uit zweden met enorme jetsers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar was dat duidelijk Boten Anna
Al die zweden worden dan helemaal gek![]()
![]()
Wij gaan twee weken, sowieso gaan we een paar van die sloeries regelen voor dronken vriendenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Voor die 5 leva pijpen ze je gewoon op het strand of op een ander rustig plekje. Ik weet dit ook uit eigen ervaring, en van die van mijn vrienden. Zo is R.D. uit M. winnaar geworden met 5 hoertjes.
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Voor die 5 leva pijpen ze je gewoon op het strand of op een ander rustig plekje. Ik weet dit ook uit eigen ervaring, en van die van mijn vrienden. Zo is R.D. uit M. winnaar geworden met 5 hoertjes.
Geslacht: Vrouwquote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog sex gehad met een 18 jarige anna uit zweden met enorme jetsers.
Hehe, dat is idd wel bagger als je dat zo bekijkt..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef Fannetje het volgende:
Nou, het ziet er in ieder geval niet zo best uit. Kijk hier maar eens.
Waarom boek je in hemelsnaam zo'n hotel? Je kijkt toch van tevoren wel wat je boekt?
We hebben inderdaad de andere vluchten; 4.10 heen en 17.45 terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is fijner. Wij hebben het wat minder getroffen met de vluchttijden; 19:45 heen, terug om 23:55.
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog sex gehad met een 18 jarige anna uit zweden met enorme jetsers.
Nice!quote:
redelijk wat scandinavische chicks ja, maar de zweedse vrouwen zijn heel erg moeilijk 'binnen te doen' als niet-zweed. Niet zelden gaat er een foute zweedse gaylord mee aan de haal.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:42 schreef Bananenman het volgende:
Veel Scandinavische chicks? Ik ga morgen
Die Bulgaarse zijn allemaal hoeren die daar rondlopenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Scandinavische chicks, wat een onzin. Bulgaarse vrouwen zijn veel mooier. Ik kan het weten want ik heb 2 bloedmooie Bulgaarse vriendinnen gehad.
Tsja, ik kom ook niet bij Sunny Beach en Golden Sands in de buurt. Zal best wel. Waar de toeristen komen, komen de hoeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die Bulgaarse zijn allemaal hoeren die daar rondlopen
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkijequote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef RedGuy het volgende:
10 over 6 's avonds vliegen dus, en we komen daar dan 10 over 10 aan.
Ach het is niet fijn maar het kon altijd slechter.
Zal wel met het tijdsverschil te maken hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkije
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkije
goh hoeveel geld heb je uitgegeven ... De reis kostte 700 euro voor 12 dagen all inclusive. Op zich niet nodig in Bulgarije, maar een HP was maar iets goedkoper en all in is best makkelijk, zeker qua drank. Want eten hebben we uiteindelijk vaak op restaurant gedaan. Aan uitgaan alleen gaf ik zo'n 30 euro per avond uit gemiddeld. En dan heb je al héél wat gedronken, zeker als je eerst in je all in drinkt ... Een aanrader is de Fenix Bar : 6 leva (3 euro) voor een cocktail, en je krijgt er gewoon de ganse nacht een tweede bij (dus feitelijk 1,5 euro voor een cocktail !). Een 1/2 liter Stella Artois was er 1 euro dacht ik. Tevens is het een leuk cafe, waar veel Scandinaviers, Duitsers en Oostenrijkers op de tafels staan te dansen ... Ok, elke dag wel dezelfde nr's die je hoort voorbijkomen, maar dat heeft net z'n charme op reis vind ik ... Afzakken deden wij in discotheek Lazur mét buitenzwembad. Kortom, een toptijd gehad in Sunny Beach ! Uitgaan is er niet zo immens als in een Lloret of Chersonissos (alhoewel dat wel begint te komen) maar het is wel 3 keer goedkoper en gezelliger vind ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Positief dus? Hoeveel geld heb je uitgegeven?
Ga je ook de 23e ofzo? Ik heb precies dezelfde tijden als jou. Dat 4 uur vliegen komt door het tijdsverschil, de vlucht duurt maar zo'n 3 uur. De terugreis heeft ook maar 2 uur verschil tussen vertrek en aankomst...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef RedGuy het volgende:
10 over 6 's avonds vliegen dus, en we komen daar dan 10 over 10 aan.
Ach het is niet fijn maar het kon altijd slechter.
En, op tijd vertrokken?quote:Op maandag 16 juli 2007 07:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik vlieg vanavond.
Veel kwallen op het strand en in het water?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En, op tijd vertrokken?
Wij zijn gisterenavond teruggekomen en door noodweer in Amsterdam 20 min later geland en vervolgens nog bijna een uur in het vliegtuig gezeten omdat het grondpersoneel door het onweer niet naar buiten kon om de slurf aan te sluiten. Maar goed, we zijn weer terug.
En het was leuk. Ook erg goedkoop inderdaad. We hebben niet veel van het nachtleven gezien, maar ook eten kon je er heel goedkoop. Een aantal excursies gedaan, waarvan degene naar Plovdiv de beste was (wel een hele tijd in de bus zitten!).
Ons hotel was prima, het weer was perfect. We hebben een heerlijke relax vakantie gehad
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vanochtend teruggekomen. Ook een prima vakantie gehad, leuke kroegen (Iceberg, Flying Dutchman), ondanks de eerder gehoorde verhalen ook prima eten (hoewel bediening vaak slecht), goed hotel.. Helaas alleen enkele minpunten. Zijn op de terugtocht na het stappen een keer goed in elkaar gerost door een stuk of 10 Bulgaren, zijn een aantal keer opgelicht plus bedreigd met wapenstok.
Maargoed, het is ze niet gelukt om mijn vakantie te verpesten. Heb het erg leuk gehad.
Gaat dit over jullie doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wij liepen terug vanuit de Iceberg, zo ergens bij Ole Ole (dus niet de hoofdboulevard), kwam één Bulgaar ons lastig vallen vanuit het niets. Toen een van ons 'fuck off' zei sloeg die gast hem gelijk voor z'n smoel en kwamen er vanachter een hoog hek een hele groep Bulgaren op ons afgerend. Toen twee Zweden langs kwamen lopen, kregen die ook ineens klappen. Ik kwam nog goed weg met een flinke buil op m'n voorhoofd (ookal was ik nog steeds duizelig volgende dag), maar 2 anderen moesten naar het ziekenhuis voor hechtingen..
Reisleid(st)ers hadden nog nooit van zoiets gehoord.. Vreemd, want we hebben zelfde verhalen van andere Nederlanders en Engelsen gehoord. Nouja, zoals ik al zei, het is me gelukt om mijn vakantie er niet door te laten verpesten..
Dat zijn wij inderdaad. Hoewel het niet helemaal klopt. We zijn niet beroofd, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Gaat dit over jullie doen?
"Bulgaarse knokploegjes; Oppassen voor die lui. Ik sprak een paar gasten uit Nijmegen. Ze waren dacht ik met z'n vieren en werden aangesproken door een bulgaar, of ze alles even af willen geven. Dat deden ze niet en vervolgens springen er een stuk of 8 burgaren vanachter een muurtje en begonnen ze in elkaar te rossen. Gevolg dat een maatje van hun de rest van de vakantie door een rietje kon drinken en alle spullen weg. "
http://partyflock.nl/topic/924507/PAGE/41.html
in Nessebar had je zelfs procentueel gezien veel meer bankautomaten dan in SB.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb het nergens gezien, maar wisselen is heel makkelijk hoor. Veel makkelijker ook dan pinnen, want pinautomaten zitten nu niet bepaald op iedere hoek van de straat.
Ik ook, maar dan 2,5 laterquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef TilburgCasual het volgende:
nog 11 dagen!
maandag 30 juli vliegen om 18:10
Klopt. En in Varna en Burgas waren er ook veel, maar in Sunny Beach zelf vond ik ze erg schaars. Er stonden ook altijd rijen voor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef BramKVO het volgende:
[..]
in Nessebar had je zelfs procentueel gezien veel meer bankautomaten dan in SB.
ach komaan zeg. Amuseer jij je enkel in discotheken ofzo? Wij zaten altijd eerst in de bars Fenix, Las Palmas of soms es Sunny Dreams, en daarna gingen we naar Lazur. Wij vonden het uitgaan allemaal top !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:08 schreef Bananenman het volgende:
Uitgaan vond ik geen hol aan. Twee leuke tenten die superver uit elkaar liggen. Daar mag nog wel wat aan gedaan worden
Hoe lang ben je geweest? En hoeveel geld heb je opgemaakt? Als ik vragen magquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef RedGuy het volgende:
Vandaag terug en vond het super. Lazur was tof maar Orange ook, en heel veel barretjes/clubs vond ik ook erg tof, Escape bijvoorbeeld of Beach Bar Mania.
Het is echt goedkoop, schrok echt hoe weinig geld ik heb opgemaakt, en ik was elke dag goed dronken.
8 dagen en ik pinde 6 dagen lang elke dag 100 leva, die andere twee dagen waren korter door vliegtijden dus daar maar 50 leva. Dus 350 euro ongeveer. En daar kun je echt veel van doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest? En hoeveel geld heb je opgemaakt? Als ik vragen mag.
Hoeweet je dat? Dan moet je er toch zelf ook geweest zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Camplo het volgende:
Overigens mensen die in Flying Dutchman hebben gezeten lach ik hard uit
Zoveel beters daar!
wij zijn dan toch niet de enigen (en nog veel mensen die dit vinden) die dat denken. Al zijn het voornamelijk de Zweden hoor, Denen en Noren zijn veel toegankelijker.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef Camplo het volgende:
Zweden en Scandinaviërs in het algemeen zijn wel een groot arrogant tyfus volk. Tegen geen enkele persoon op 2 zatte zweden na echt fatsoenlijk wat kunnen zeggen of mee praten want ze kijken 1x en kijken dan meteen weg en zeggen niks terug. Blergh![]()
WTF... gasten waar we mee hebben gepraat zeiden dat ook. Maar dat waren Brabanders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Bananenman het volgende:
Diedie je neerzet bij Barcelo is wel terecht, daar heb ik namelijk de eerste 3 nachten gezeten omdat m'n eigen hotel overgeboekt was. Wat een tophotel was dat zeg
Ik had (gelukkig) geen Brabo's mee. Maar iedereen die in hotel Majestic zat rond mijn periode werd overgeplaatst naar Barcélo, ik denk in totaal een groep van zo'n 25 man. Toen we dat bij aankomst hoorden waren we heel verontwaardigd, toen we aankwamen in Barcélo was die verontwaardiging wel opgehoudenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
WTF... gasten waar we mee hebben gepraat zeiden dat ook. Maar dat waren Brabanders.
Had je brabanders bij je groep? Of was er massaal overgeboekt in zo'n ander hotel?
Hoorden we van best veel mensen dat er overboekingen waren.
Barcélo was echt zo supergeil hotel. Zwembad daar was wel superchill of niet? Maar toch best duur denk ik zo
Wat is er mis met die tent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Camplo het volgende:
Net thuis.
Morgen uitgebreid verslag ga nu TV kijken zo gaar als een kroket.
Overigens mensen die in Flying Dutchman hebben gezeten lach ik hard uit
Zoveel beters daar!
niet meer of niet minder dan ergens anders hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn.
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoor veel negatieve verhalen over de hoeren op de boulevard en in het strand. Vorig jaar was dat allemaal positief. Het zijn leuke gezellige meiden, en ze doen voor heel weinig geld gewoon hun werk. En vaak zijn ze nog erg lekker ook.
Zijn er nog meer fokkers die na het stappen wel is naar de boulevard gingen voor een geil hoertje. Mijn vrienden en ik deden het zeer regelmatig.
Lees even het topic door..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels?
Flying Dutchman is hetzelfde als een lokale hooischuur in Overijssel ofzo alleen dan aan de Promenade en is het weer er mooi.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tent?
Dat zal vast een nieuwe tent zijn, vorig jaar heb ik er niks over gehoord of gezien.
is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn. Helaas ben ik bezet en zal ik dus alleen maar moeten kijken.
Zelf meegemaakt:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoor veel negatieve verhalen over de hoeren op de boulevard en in het strand. Vorig jaar was dat allemaal positief. Het zijn leuke gezellige meiden, en ze doen voor heel weinig geld gewoon hun werk. En vaak zijn ze nog erg lekker ook.
Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels? Mensen geloven al snel dat soort verhalen en vertellen het gewoon door. Dus mijn vraag is of iemand het echt zelf heeft meegemaakt of gezien daar?
Zijn er nog meer fokkers die na het stappen wel is naar de boulevard gingen voor een geil hoertje. Mijn vrienden en ik deden het zeer regelmatig.
Hey iemand die in tegenstelling tot yvette1982 wèl in Bulgarije is geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.
In die tenten zijn we ook geweest, ik kan me la Red nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.
K.P. uit B. betaalde maar 25 leva voor een hoer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
In die tenten zijn we ook geweest, ik kan me la Red nog wel herinneren.
En ik scoorde ook nog wel een lekkere Zweedse, net als een andere vriend van me. Maar 3 andere vrienden moesten er echt steeds voor betalen. De hoeren op straat zijn idd niet zo mooi en dat zijn ook soort zigeuners, maar je hebt een hoop hoeren op ee kruispunt op de boulevard en daar zitten echt hele mooie bij. R. D. uit M. heeft daar zelfs een keer 30 leva betaald voor een mooie hoer. Voor dat land erg veel geld, maar hij vond het absoluut waard.
ja iddquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Fathom het volgende:
Zijn er ook nog andere dingen of alleen hoeren
Wees niet bang, er zijn er genoeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja idd
Ik ga maandag maar t is te hopen
Het is vrij triest allemaal ja...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Bullebak het volgende:
Indd zeg, jezus fukking christ![]()
Hoerenlopers![]()
kappen aub ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wees niet bang, er zijn er genoeg.
In de straten heb je een hoop zigeuners lopen, al zijn die wel een stuk minder.
Je moet bij de boulevard zijn, ze staan allemaal op 1 plek, dan kan je een leuke uitkiezen.
Ik maakte dan ook maar een grapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Fathom het volgende:
Zijn er ook nog andere dingen of alleen hoeren
Na het lezen van jouw bericht was ik ook beniewd of ons hetzelfde staat te wachten, aangezien wij ook in Kamelia Garden zitten. En jawel ook wij worden overgeplaatst en krijgen dit nu te horen, 3 dagen van te voren. Zit verder van het strand af dan het vorige appartement, ziet er idd wel okey uit. Iemand ervaring met complex Sun Village?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters![]()
3 dagen van te voren te horen krijgen dat het appartement Kamelia Garden is overboekt.
Optie gekregen op een ander appartement genaamd Sun Village. Ziet er niet verkeerd uit is misschien zelfs nog wel beter , maar toch.
Hadden wij ook, was verder prima geregeld. Van te voren was ik ook bang dat het een stuk minder was maar het was even goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters![]()
3 dagen van te voren te horen krijgen dat het appartement Kamelia Garden is overboekt.
Optie gekregen op een ander appartement genaamd Sun Village. Ziet er niet verkeerd uit is misschien zelfs nog wel beter , maar toch.
Daar stikt het echt van de Nederlanders.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Wij zaten vorig jaar in Palm Court
Ik ookquote:
Jij was zeker van die 013 vlagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters![]()
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:30 schreef Egol het volgende:
[..]
Jij was zeker van die 013 vlag![]()
veel halve gare zweden met een theedoek om hun harses heen![]()
Zijn ze ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...
De gene die ik daar gezien heb zijn fout ja, in een disco ook, niet ff aantikken om er langs te mogen maar gewoon in de rug douwen. Wel mooi om dan in het Nederlands te gaan flippen tegen zo'n gastquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...
Wanneer heb je het aangevraagd dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik ook.
mits mijn paspoort dan binnen is.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Vrijdag.
Maar gelukkig was hij vanochtend al klaar, dus ik zit vanavond 19.55 in het vliegtuig met 2 andere hippe hunks en W.N. uit V.
2,5 tot 3 uur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:13 schreef Fathom het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk vliegen>?
Was van te voren ook gezegt he, maar ja bij ons was ook iemand toeter die ging op het strand pissen en die moest 40 lev betalen. Dat is altijd nog goedkoper dan Nederlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:25 schreef TilburgCasual het volgende:
Je moet wel degelijk oppassen bij het wildplassen daar.
Paar jongeren ook uit Tilburg zijn bedreigd met een doorgeladen pistool door zogenaamde 'security'
Stonden met 3 man te pissen en moesten geld afgeven.
Das alleen omdat je geen Bulgaar bent, anders was het maar iets van 5 lev.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Egol het volgende:
[..]
Was van te voren ook gezegt he, maar ja bij ons was ook iemand toeter die ging op het strand pissen en die moest 40 lev betalen. Dat is altijd nog goedkoper dan Nederland![]()
heb in Nessebar anders fantastisch lekkere gegrilde zalm gegeten ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef The_Forcer het volgende:
Nog een kleine tip, eet nooit vis in Bulgarije, maar dan ook nergens.
Ik zat samen met 5 vrienden eveneens in Bravo V van 2 tot 14 augustus. Alles zag er inderdaad van de buitenkant vrij netjes en mooi uit. Echter in gebruik viel het tegen, even een korte opsomming: Ongelijke traptreden (zeker geen waterpas gebruiktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef cythers het volgende:
Ben van 16 juli t/m 30 juli gegaan. Ik zat in het appartementencomplex brava V. Het is een gloednieuw appartementencomplex. De stoelen zaten nog in de verpakking toen we aankwamen. De kamer viel ons 100% mee. 2 airco units die voldoende capaciteit hebben, en een ruime keuken met koelkast, wasmachine, magnetron en een redelijk grote tv.
De mensen die er werken zijn niet super vriendelijk. We kregen geen inventarislijst mee toen we aankwamen en er zat een kutkind van de bewaking de hele tijd proberen geinig te zijn met een stungun bij gasten. En de vader (de kansloze beveiliger) zat er gewoon naar te kijken.
Het eten is overal zeer goedkoop zolang je maar niet OP de boulevard zelf gaat eten, want daar kennen ze de prijzen wel. Djanny, ik hoor daar hier iedereen over praten. Ik ben er zelf 1 keer wezen eten. Er stond gewoon een wachtrij van, zonder te overdrijven, een mannetje of 40. Je gaat toch niet in de wachtrij staan voor een restaurant?!
Met zes man daar wezen eten, één of andere vleesschotel. Alle 6 hadden we direct daarna last van onze buik en iedereen moest naar de wc. NIET GAAN ETEN DUS!
Je kunt beter een stukje verder doorlopen (van de boulevard af) Daar is een houten restaurant, die nog goedkoper is, en veel betere kwaliteit geeft. Een kop kippensoep kost daar bijvoorbeeld 1 lev, wat 0,50 euro cent is!
Het uitgaan viel wel mee. Er zijn 3 grote discotheken in zonnestrand. De Orange, Xl, en de lazur.
De orange draait bijna alleen maar R&B, niets voor mij dus. De Xl draait R&B, commerciele muziek en wat commerciele dance. De lazur draait vooral club. Het is de grootste discotheek met ook de meeste mensen. Een baco kost hier 4,5 lev, wat omgerekend ongeveer 2,25 euro is. Geen geld dus!
Er zijn daar ook veel stripclubs. De 2 bekendste zijn: De Relax en Gogogirls. We zijn 1 keer binnengeweest bij Gogogirls. Het is een armzalige tent. Gewoon niet doen dus.
Heel veel tenten zijn in zonnestrand trouwens van de mafia. Alle Striptenten bijvoorbeeld, maar ook meerdere clubs en restaurants.
Toen we weer naar nederland vertrokken moesten we uiteraard eerst uitchecken bij ons hotel. Let hier op bij Brava V. Ze proberen je hier op te lichten! Je moet 20 borg betalen bij aankomst. Bij het uitchecken loopt iemand van het management met je mee om alles in je kamer te controleren. Volgens hun waren we bestek, glazen, pannen en andere zaken kwijt waarvan wij zeker waren dat dit totaal niet klopte. Je moet bijvoorbeeld voor een verloren glas 5 lev (2,5 euro) betalen. Daarnaast kregen wij de schuld van een kapotgegooide deur waarbij wij totaal niets te maken hadden. We zijn zeer kwaad geworden en zijn gewoon weggelopen bij dat appartement de bus in.
Achteraf gezien: Zeer goed weer gehad, lekker gegeten, goedkoop en veel gezopen (een liter vodka kost 5 euro) en een goede tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Je kunt naar Istanbul vanuit Zonnestrand, of naar Varna.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef greatgonzo het volgende:
Hoewel ik zelf in eerste instantie voor Turkije wilde gaan, begin ik nu over bulgarije te denken, aangezien iemand uit mijn team hier erg over te spreken was.
De vakantie moet voor mij bestaan uit zon/zee/strand/stappen, dat gaat dus wel lukken, maar ook leuke excursies. En daar zie ik op de reis-sites weinig van terug. Wat kun je er allemaal aan excursies doen?
je vergeet Nessebar, dat amper 3 km van SB ligt ... Schitterend, middeleeuws en beschermd dorpje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je kunt naar Istanbul vanuit Zonnestrand, of naar Varna.
Dat was het ongeveer wel.![]()
Je vakantie verneuken door naar Istanbul te gaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef Camplo het volgende:
@ Bak_Beest.
Je gaat toch niet je vakantie verneuken door in Bulgarije een 2daagse trip naar Istanbul te maken?
Ik snap mensen die daar voor kiezen echt niet. 2 dagen relaxte shit kwijt, geld omwisselen etc etc. Nou nou wat handig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |