abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:59:54 #51
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_41168361
het is nu nog elke dag ruim 30 graden. Alleen avonds lijkt het wat frisser te worden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_41290307
En zijn er alweer mensen terug uit bulgarije ? Verhalen willen horen / lezen
Just did it
pi_41290622
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Sandertje het volgende:
En zijn er alweer mensen terug uit bulgarije ? Verhalen willen horen / lezen
Alweer sinds de 3e!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:35 #54
83103 yvette1982
pi_41297266
Ik ben sinds gisteren terug uit Sunny beach. Dit zijn mijn ervaringen:
Het eten is er niet echt geweldig.
Het weer was er super.
Het strand en de zee zijn ook prettig.
Ik gok dat 80% zweeds was en 15% Duits, en verder wat bulgaren, , nederlanders e.d.
Het stappen is er heel leuk. Al zag je in de 2e week dat het al minder druk begon te worden en zag je ook meer oudere lui. Die zweedse meiden zijn echt superknap gewoon, zelden zo veel mooie meiden gezien.
De lazur is leuk om te stappen, las palmas, mania.
Ons hotel was vrij netjes en ruim, jammer alleen dat we per ongeluk een ruit hadden ingetrapt/geslagen en dat ze niet geloofden dat het een mus is geweest.
De bulgaren die aan het werk zijn die zijn veelal wel erg chagrijnig. Maar gelukkig niet allemaal.
pi_41366662
Eten niet geweldig? Nooit bij Djanny's gegeten zeker? Of gewoon niet de goeie gerechten gekozen haha. Ik vond het eten wel meevallen. Zeker voor die prijs! Ik vond het bij andere restaurantjes soms wel wat tegenvallen.
Van de zee vond ik het wel jammer dat er zoveel zeewier in dreef. Voor de rest was de zee wel super.
Personeel was idd wel vaak chagarijnig. En ook nogal dom! Wij kregen zomaar een sleutel van een appartement, zonder dat ik ook maar een naam of iets gezegd had. En een vriend van mij kreeg alle sleutels van het hele appartementencomplex mee, omdat hij naar binnen wilde en wij er niet waren! Kon dus gewoon bij iedereen naar binnen!
De zweedse meisjes waren inderdaad echt supermooi! En de Noorse jongens ook haha.
De leukste discotheek vond ik de Iceberg. Echt een supersfeertje daar! Beslist heengaan op dinsdag of woensdag want dan speelt Lora (als dat nu tenminste nog steeds zo is).
Nou, iedereen die nog gaat veel plezier!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:19:57 #56
83103 yvette1982
pi_41367539
In sommige restaurants was het eten idd niet slecht. Maar een paar keer was het gewoon wat minder. Zeker in het hotel, daar hebben we dan ook amper gegeten.
pi_41481933
Hmm, da's jammer.
Wij zijn eigelijk helemaal geen slechte restaurants tegengekomen. Wel soms van die bedenkelijke kebabkraampjes...haha
En als je iets bestelde wat alleen in het bulgaars stond was het ook maar de vraag wat je op je bord kreeg haha
pi_45394007
Schopje..
Wij willen zsm onze vakantie boeken, waarschijnlijk wordt het Sunnybeach. Heb het topic doorgelezen, maar ben eigelijk wel benieuwd naar nog meer reacties. Iemand bekend met appartementen Barco del Sol?
pi_45539589
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef DeVilll het volgende:
Schopje..
Wij willen zsm onze vakantie boeken, waarschijnlijk wordt het Sunnybeach. Heb het topic doorgelezen, maar ben eigelijk wel benieuwd naar nog meer reacties. Iemand bekend met appartementen Barco del Sol?
Ik heb geen ervaring met dit appartement, maar ik ga toevallig dit jaar ook naar dit appartement.
Ze hebben wel een eigen site: www.barcodelsol.com. Ik hoopdat je hieraan wat hebt
pi_45787687
Ben in 2005 nr Sunny Beach geweest en heb me er prima geamuseerd. Enige ambetante waren soms de troepen Zweden. De Zweden zijn erg teruggetrokken in hun eigen groepen en ze zijn nogal moeilijk te benaderen, in tegenstelling tot de Denen. En hoe die Zweedse kerels er ook bijlopen soms ...
Hoedanook, deze zomer ga ik wellicht opnieuw es terug naar Sunny Beach. Twee jaar geleden zaten we vooral in Fenix, Lazur en Sunny Dreams.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:55:55 #61
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_45817946
Geboekt voor de periode 9 t/m 17 juli appartementen Crystal Park!
The Most Incredible, Baby
pi_46495210
Goudstrand van 30 juli tot 14 augustus. App. Pardise Green Park, ofzoiets

[ Bericht 4% gewijzigd door partyyboyy op 22-02-2007 12:29:10 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46551858
Wij gaan vrijdag boeken. Glarus Beach hotel met 3 gozers 12 tm 29 juli . Ligt op 50 m van de zee . Alleen promenade ertussen.

Hoe zit het met stappen enzo op Sunny Beach? Wat zijn de places to be etc etc?
We hebben speciaal gezocht voor een plek waar niet al te veel NL'ers zitten want die Skihut mentaliteit van die jolige nerds boven de rivieren werden we een beetje kotszat. 1x carnaval is genoeg per jaar.
JOHNNY HEITINGA
pi_46561097
Hoeveel betaalden jullie voor de reis opzich? Prijzen liggen nu al snel boven de 600 euro overal..

En hoeveel ben je ong. kwijt als je er zo'n 15 dagen zit?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_46565148
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoeveel betaalden jullie voor de reis opzich? Prijzen liggen nu al snel boven de 600 euro overal..

En hoeveel ben je ong. kwijt als je er zo'n 15 dagen zit?
Bijna 1000 euro.

Was nog een wazig iets (appartement) voor 520 euro, maar dat zwembad lag in de schaduw all day. Dus dat viel af.
JOHNNY HEITINGA
pi_46589707
Van 26/06 tem 08/07 naar SB ! Andermaal in All In - hotel Nessebar Beach. Twee jaar geleden ook al geweest en prima bevallen toen. Voor zo'n 700 euro 12 dagen in all in zitten is echt wel spotgoedkoop!

Hot spots om uit te gaan zijn (waren toch twee jaar geleden) disco Lazur (met zwembad!) en bars Fenix, Sunny Dreams en HC Andersen.
pi_46595803
TVP

Wij gaan zeer waarschijnlijk ook naar Bulgarije dit jaar. Ben benieuwd of de prijzen van 2006 nog 3 x over de kop gaan voor de volgende zomer
Geef mij maar Amsterdam
pi_46595989
Ja, bij ons lijkt het ook definitief Bulgarije te worden. Moeten nog even kijken wanneer, waarschijnlijk begin juli.
pi_46596088
Wij sowieso in augustus, we bekijken nog even hoeveel dagen we gaan.
Geef mij maar Amsterdam
pi_46601212
Wij gaan in juli

Is Bulgaria Air wel een relaxte maatschappij trouwens?
JOHNNY HEITINGA
pi_46601319
Geen idee.

Iedereen uit onze groep wil dit keer een lekkere cheap ass vakantie. De helft is bezig met huizen kopen, afstuderen en dat soort ellende.

Ach, halve liter bier voor 50 cent, beetje zon en strand en alles gaat goed komen!
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:50:38 #72
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_47084334
Hoe zit het eigenlijk met de Scandinavische meiden, zijn ze echt allemaal in Bulgarije?
pi_47188335
Ja, Zweden, Finnen etc
  maandag 12 maart 2007 @ 17:38:56 #74
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_47197734
En de Bulgaarsen? Want voor Scandinavische dames ben ik niet interessant, daar zie ik er te Scandinavisch voor uit. Ben op vakantie al vaker voor Zweed aangezien
  maandag 12 maart 2007 @ 21:52:45 #75
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_47208125
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de Bulgaarsen? Want voor Scandinavische dames ben ik niet interessant, daar zie ik er te Scandinavisch voor uit. Ben op vakantie al vaker voor Zweed aangezien
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')