Alweer sinds de 3e!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Sandertje het volgende:
En zijn er alweer mensen terug uit bulgarije ? Verhalen willen horen / lezen
Ik heb geen ervaring met dit appartement, maar ik ga toevallig dit jaar ook naar dit appartement.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef DeVilll het volgende:
Schopje..![]()
Wij willen zsm onze vakantie boeken, waarschijnlijk wordt het Sunnybeach. Heb het topic doorgelezen, maar ben eigelijk wel benieuwd naar nog meer reacties. Iemand bekend met appartementen Barco del Sol?
Bijna 1000 euro.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoeveel betaalden jullie voor de reis opzich? Prijzen liggen nu al snel boven de 600 euro overal..
En hoeveel ben je ong. kwijt als je er zo'n 15 dagen zit?
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de Bulgaarsen? Want voor Scandinavische dames ben ik niet interessant, daar zie ik er te Scandinavisch voor uit. Ben op vakantie al vaker voor Zweed aangezien
Hmm, doe ik het voor..quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.
In Varna valt dat wel mee. Al dacht ik zelf ook dat het hoeren waren. Gemiste kansquote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die schijnen weer geen engels te kunnen of zijn hoer.
Ga voor de russische, zijn er ook genoegquote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de Bulgaarsen? Want voor Scandinavische dames ben ik niet interessant, daar zie ik er te Scandinavisch voor uit. Ben op vakantie al vaker voor Zweed aangezien
Mwoh, wel ok. KLM vloog niet direct naar Sofia, dus BG Air was m'n 2e keuze. Was niet veel anders dan met KLM vliegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:24 schreef Camplo het volgende:
Wij gaan in juli
Is Bulgaria Air wel een relaxte maatschappij trouwens?
Ik ga ook op 5 juli 12 dagen naar Sunny Beach, Bulgarije, maar dan hotel Lion. Net buiten het centrum en ook niet aan het strand, hopelijk lekker rustig dus. We zijn geen uitgaanders, dus dit wordt een relax en excursie vakantie. Genoeg mooie dingen in de buurt, dacht ik zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vanaf 5 juli 12 dagen in Sunny Beach. Hotel Sunset.
Dan zal ik je waarschijnlijk ook niet tegenkomen, ga eigenlijk alleen voor het stappen en het relaxen enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ga ook op 5 juli 12 dagen naar Sunny Beach, Bulgarije, maar dan hotel Lion. Net buiten het centrum en ook niet aan het strand, hopelijk lekker rustig dus. We zijn geen uitgaanders, dus dit wordt een relax en excursie vakantie. Genoeg mooie dingen in de buurt, dacht ik zo![]()
Ahh, nuttige infoquote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik keek net voor de grap even op welke tijden Transavia op 5 juli naar Burgas en op 16 juli naar Amsterdam vliegt en daar werd ik niet bepaald vrolijk van.
Heenreis is om 4.10 ('s-nachts dus) óf om 19.45 's-avonds, dan ben je dus pas rond middernacht in Burgas.
Terugreis is om 19.45 (daar hopen we dan maar op) of om 23.59 (), dat zou dus betekenen dat je pas om 3.35 in Amsterdam bent.
Hoe dan ook kuttijden natuurlijk.
Heb je lekker geplandquote:Op zondag 10 juni 2007 16:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, nuttige info![]()
Maar idd rottijden. Heb die dag nog herkansingen, dus ben benieuwd..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |