WTF... gasten waar we mee hebben gepraat zeiden dat ook. Maar dat waren Brabanders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Bananenman het volgende:
Diedie je neerzet bij Barcelo is wel terecht, daar heb ik namelijk de eerste 3 nachten gezeten omdat m'n eigen hotel overgeboekt was. Wat een tophotel was dat zeg
Ik had (gelukkig) geen Brabo's mee. Maar iedereen die in hotel Majestic zat rond mijn periode werd overgeplaatst naar Barcélo, ik denk in totaal een groep van zo'n 25 man. Toen we dat bij aankomst hoorden waren we heel verontwaardigd, toen we aankwamen in Barcélo was die verontwaardiging wel opgehoudenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
WTF... gasten waar we mee hebben gepraat zeiden dat ook. Maar dat waren Brabanders.
Had je brabanders bij je groep? Of was er massaal overgeboekt in zo'n ander hotel?
Hoorden we van best veel mensen dat er overboekingen waren.
Barcélo was echt zo supergeil hotel. Zwembad daar was wel superchill of niet? Maar toch best duur denk ik zo
Wat is er mis met die tent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Camplo het volgende:
Net thuis.
Morgen uitgebreid verslag ga nu TV kijken zo gaar als een kroket.
Overigens mensen die in Flying Dutchman hebben gezeten lach ik hard uit
Zoveel beters daar!
niet meer of niet minder dan ergens anders hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn.
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoor veel negatieve verhalen over de hoeren op de boulevard en in het strand. Vorig jaar was dat allemaal positief. Het zijn leuke gezellige meiden, en ze doen voor heel weinig geld gewoon hun werk. En vaak zijn ze nog erg lekker ook.
Zijn er nog meer fokkers die na het stappen wel is naar de boulevard gingen voor een geil hoertje. Mijn vrienden en ik deden het zeer regelmatig.
Lees even het topic door..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels?
Flying Dutchman is hetzelfde als een lokale hooischuur in Overijssel ofzo alleen dan aan de Promenade en is het weer er mooi.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tent?
Dat zal vast een nieuwe tent zijn, vorig jaar heb ik er niks over gehoord of gezien.
is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn. Helaas ben ik bezet en zal ik dus alleen maar moeten kijken.
Zelf meegemaakt:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoor veel negatieve verhalen over de hoeren op de boulevard en in het strand. Vorig jaar was dat allemaal positief. Het zijn leuke gezellige meiden, en ze doen voor heel weinig geld gewoon hun werk. En vaak zijn ze nog erg lekker ook.
Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels? Mensen geloven al snel dat soort verhalen en vertellen het gewoon door. Dus mijn vraag is of iemand het echt zelf heeft meegemaakt of gezien daar?
Zijn er nog meer fokkers die na het stappen wel is naar de boulevard gingen voor een geil hoertje. Mijn vrienden en ik deden het zeer regelmatig.
Hey iemand die in tegenstelling tot yvette1982 wèl in Bulgarije is geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.
In die tenten zijn we ook geweest, ik kan me la Red nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.
K.P. uit B. betaalde maar 25 leva voor een hoer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
In die tenten zijn we ook geweest, ik kan me la Red nog wel herinneren.
En ik scoorde ook nog wel een lekkere Zweedse, net als een andere vriend van me. Maar 3 andere vrienden moesten er echt steeds voor betalen. De hoeren op straat zijn idd niet zo mooi en dat zijn ook soort zigeuners, maar je hebt een hoop hoeren op ee kruispunt op de boulevard en daar zitten echt hele mooie bij. R. D. uit M. heeft daar zelfs een keer 30 leva betaald voor een mooie hoer. Voor dat land erg veel geld, maar hij vond het absoluut waard.
ja iddquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Fathom het volgende:
Zijn er ook nog andere dingen of alleen hoeren
Wees niet bang, er zijn er genoeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja idd
Ik ga maandag maar t is te hopen
Het is vrij triest allemaal ja...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Bullebak het volgende:
Indd zeg, jezus fukking christ![]()
Hoerenlopers![]()
kappen aub ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wees niet bang, er zijn er genoeg.
In de straten heb je een hoop zigeuners lopen, al zijn die wel een stuk minder.
Je moet bij de boulevard zijn, ze staan allemaal op 1 plek, dan kan je een leuke uitkiezen.
Ik maakte dan ook maar een grapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Fathom het volgende:
Zijn er ook nog andere dingen of alleen hoeren
Na het lezen van jouw bericht was ik ook beniewd of ons hetzelfde staat te wachten, aangezien wij ook in Kamelia Garden zitten. En jawel ook wij worden overgeplaatst en krijgen dit nu te horen, 3 dagen van te voren. Zit verder van het strand af dan het vorige appartement, ziet er idd wel okey uit. Iemand ervaring met complex Sun Village?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters![]()
3 dagen van te voren te horen krijgen dat het appartement Kamelia Garden is overboekt.
Optie gekregen op een ander appartement genaamd Sun Village. Ziet er niet verkeerd uit is misschien zelfs nog wel beter , maar toch.
Hadden wij ook, was verder prima geregeld. Van te voren was ik ook bang dat het een stuk minder was maar het was even goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters![]()
3 dagen van te voren te horen krijgen dat het appartement Kamelia Garden is overboekt.
Optie gekregen op een ander appartement genaamd Sun Village. Ziet er niet verkeerd uit is misschien zelfs nog wel beter , maar toch.
Daar stikt het echt van de Nederlanders.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Wij zaten vorig jaar in Palm Court
Ik ookquote:
Jij was zeker van die 013 vlagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters![]()
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:30 schreef Egol het volgende:
[..]
Jij was zeker van die 013 vlag![]()
veel halve gare zweden met een theedoek om hun harses heen![]()
Zijn ze ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...
De gene die ik daar gezien heb zijn fout ja, in een disco ook, niet ff aantikken om er langs te mogen maar gewoon in de rug douwen. Wel mooi om dan in het Nederlands te gaan flippen tegen zo'n gastquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...
Wanneer heb je het aangevraagd dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik ook.
mits mijn paspoort dan binnen is.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Vrijdag.
Maar gelukkig was hij vanochtend al klaar, dus ik zit vanavond 19.55 in het vliegtuig met 2 andere hippe hunks en W.N. uit V.
2,5 tot 3 uur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:13 schreef Fathom het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk vliegen>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |