abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:45:31 #205
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51830754
Lees nu alweer dat er van onze groep ook aardig wat gasten genaaid gaan worden in die foute tenten Die houden zich never nooit in in stomdronken toestand

Ach levert alleen maar mooie verhalen op

Nog 13 dagen
Geef mij maar Amsterdam
pi_51831203
Ik raad trouwens toch de Fenix bar en Las Palmas bar aan om in te drinken. Leuke, gezellige sfeer, spotgoedkope drank (6 leva voor een cocktail en je krijgt er gans de nacht twee, dus komt op anderhalve euro voor een cocktail), foute, maar wel partymuziek. Daarna afzakken naar Lazur dat amper 500 meter verder ligt.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:18:11 #207
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_51831735
Hmm, heb dat niet gehad met de Zweden. Met een paar lui gepraat wel geloof ik. Noren lijken idd alleen wat aardiger. Er is regelmatig in het Scandinavisch tegen me aangeluld, één Noor bleef maar Noors tegen me praten, ookal had ik al gezegd Nederlands te zijn

En de Flying Dutchman vind ik dan weer een stuk leuker dan de Orange, daar hield ik het maar een kwartier vol. Hou niet van discotheken, en helemaal niet van die R&B-tenten. Smaak he. Geef je wel gelijk dat het er in de FD nog wel eens triest aan toe ging, jonger publiek ook. Vond de Iceberg dan ook veruit het leukst.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_51832697
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Bananenman het volgende:
Die die je neerzet bij Barcelo is wel terecht, daar heb ik namelijk de eerste 3 nachten gezeten omdat m'n eigen hotel overgeboekt was. Wat een tophotel was dat zeg
WTF... gasten waar we mee hebben gepraat zeiden dat ook. Maar dat waren Brabanders.
Had je brabanders bij je groep? Of was er massaal overgeboekt in zo'n ander hotel?

Hoorden we van best veel mensen dat er overboekingen waren.

Barcélo was echt zo supergeil hotel. Zwembad daar was wel superchill of niet? Maar toch best duur denk ik zo
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:59:36 #209
57586 Bananenman
-----------
pi_51833358
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef Camplo het volgende:

[..]

WTF... gasten waar we mee hebben gepraat zeiden dat ook. Maar dat waren Brabanders.
Had je brabanders bij je groep? Of was er massaal overgeboekt in zo'n ander hotel?

Hoorden we van best veel mensen dat er overboekingen waren.

Barcélo was echt zo supergeil hotel. Zwembad daar was wel superchill of niet? Maar toch best duur denk ik zo
Ik had (gelukkig) geen Brabo's mee. Maar iedereen die in hotel Majestic zat rond mijn periode werd overgeplaatst naar Barcélo, ik denk in totaal een groep van zo'n 25 man. Toen we dat bij aankomst hoorden waren we heel verontwaardigd, toen we aankwamen in Barcélo was die verontwaardiging wel opgehouden

Zwembad was inderdaad perfect. Maar sowieso straalde dat hele hotel luxe uit, een vriend van me heeft een keer geklaagd omdat er te weinig prik in z'n cola zat ( ) en toen kwam meteen de manager van het restaurant van Barcélo z'n verontschuldigingen aanbieden. Ze doen daar echt gigantisch veel moeite voor je als gast, die medewerkers rennen en vliegen ook als een stel gekken de hele dag Ik had het even opgezocht, en 4 dagen Barcélo was even duur als mijn complete 12 dagen durende vakantie (¤850 of zo). Dus hoe graag ik het ook wil, ik denk niet dat er volgend jaar een compleet verblijf in Barcélo in zit
pi_51853754
Hahaha jah maar als je in Majestic zat dan zat je ook best goed. Oogde van de buitenkant ook prachtig.
Echt de 1e avond waren we de kant van Majestic opgelopen, op zoek naar Lazur ( ) bleek die de volledige andere kant op te liggen.

Lag Majestic niet een beetje afgelegen? Dat was ons enige nadeel bij het kiezen van hotel. Wel een stuk mooier dan Glarus Beach waar wij zaten man . Ernaast lag ook nog zo'n paleisje hoe heette dat ook weer?
Mij mogen ze ook wel overboeken volgend jaar en in Barcélo zetten
JOHNNY HEITINGA
pi_51854346
Majestic was ook wel top ja, alleen omdat we nu in Barcélo hadden gezeten viel het wat tegen, vooral het eten was echt minder in Majestic. Verder wel top hotel ook. Inderdaad wat afgelegen en helemaal aan het einde, maar ik ben toch altijd met de taxi gegaan omdat dat maar max. 15 Lev kostte altijd.

Dat paleisje ernaast heette Victoria Palace Dat hotel was helemaal knetter inderdaad.
pi_51861996
Ben blij dat je eten iets minder was dan in Barcélo. Wij hadden echt kots eten in het hotel en na 1 dag zijn we niet meer in ons eigen hotel wezen eten.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:26:46 #213
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_51892802
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Camplo het volgende:
Net thuis.

Morgen uitgebreid verslag ga nu TV kijken zo gaar als een kroket.

Overigens mensen die in Flying Dutchman hebben gezeten lach ik hard uit

Zoveel beters daar!
Wat is er mis met die tent?
Dat zal vast een nieuwe tent zijn, vorig jaar heb ik er niks over gehoord of gezien.

is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn. Helaas ben ik bezet en zal ik dus alleen maar moeten kijken.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:34:55 #214
83103 yvette1982
pi_51893013
Ik hoor veel negatieve verhalen over de hoeren op de boulevard en in het strand. Vorig jaar was dat allemaal positief. Het zijn leuke gezellige meiden, en ze doen voor heel weinig geld gewoon hun werk. En vaak zijn ze nog erg lekker ook.

Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels? Mensen geloven al snel dat soort verhalen en vertellen het gewoon door. Dus mijn vraag is of iemand het echt zelf heeft meegemaakt of gezien daar?

Zijn er nog meer fokkers die na het stappen wel is naar de boulevard gingen voor een geil hoertje. Mijn vrienden en ik deden het zeer regelmatig.
pi_51894033
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn.
niet meer of niet minder dan ergens anders hoor.
pi_51894078
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoor veel negatieve verhalen over de hoeren op de boulevard en in het strand. Vorig jaar was dat allemaal positief. Het zijn leuke gezellige meiden, en ze doen voor heel weinig geld gewoon hun werk. En vaak zijn ze nog erg lekker ook.

Zijn er nog meer fokkers die na het stappen wel is naar de boulevard gingen voor een geil hoertje. Mijn vrienden en ik deden het zeer regelmatig.
jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.
pi_51898156
Beachmasters
3 dagen van te voren te horen krijgen dat het appartement Kamelia Garden is overboekt.
Optie gekregen op een ander appartement genaamd Sun Village. Ziet er niet verkeerd uit is misschien zelfs nog wel beter , maar toch.
Tilburg Boven Alles
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:27:19 #218
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_51905230
quote:

Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels?
Lees even het topic door..
pi_51905467
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wat is er mis met die tent?
Dat zal vast een nieuwe tent zijn, vorig jaar heb ik er niks over gehoord of gezien.

is er iemand wel is bij de XL geweest? Die club moet vol zitten met geile meiden die makkelijk te pakken zijn. Helaas ben ik bezet en zal ik dus alleen maar moeten kijken.
Flying Dutchman is hetzelfde als een lokale hooischuur in Overijssel ofzo alleen dan aan de Promenade en is het weer er mooi.
Geen disco ofzo gewoon een soort hangout plek voor NL volk. Niks te doen voor de rest. En snel uitgestorven 's avonds.
JOHNNY HEITINGA
pi_51905507
quote:

Ik heb dus niks meegemaakt van berovingen of gasten die je in elkaar meppen. Is dat iets van dit jaar, of zijn het gewoon fabels? Mensen geloven al snel dat soort verhalen en vertellen het gewoon door. Dus mijn vraag is of iemand het echt zelf heeft meegemaakt of gezien daar?

Zelf meegemaakt:
- Ze komen naar me toe en knijpen 2 tot 3 x in mn lul/zak.
- Ze graaien aan me.
- Ze reageren bitchig.

Gehoord en gezien:
- Hoer gemept
- Gestolen zooi
- In elkaar geslagen.
- Zoek contact met een groepje Amsterdammers. Daar kreeg er 1 op het strand pistool tegen z'n hoofd hebben ze halve telefoon beelden van dus hopelijk zit die gasten op Fok en kan ie het posten.

Dat jij na het stappen overigens naar de hoeren ging, getuigt al van het feit dat je een relkloon bent overigens. Maar dat zie ik nu pas. En neem ook echt niet meer de moeite op backspace te drukken zucht.
JOHNNY HEITINGA
pi_51905524
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef BramKVO het volgende:

[..]

jezus kerel, ga dan toch naar zo'n bar. Daar heb je tenminste nog een lekkere. Ik denk dat je zwaar aan het zwanzen bent trouwens, want die straathoeren waren zo lelijk en zo agressief als de pest.
Hey iemand die in tegenstelling tot yvette1982 wèl in Bulgarije is geweest
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 28 juli 2007 @ 10:11:49 #222
83103 yvette1982
pi_51908409
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef BramKVO het volgende:

[..]

In die tenten zijn we ook geweest, ik kan me la Red nog wel herinneren.
En ik scoorde ook nog wel een lekkere Zweedse, net als een andere vriend van me. Maar 3 andere vrienden moesten er echt steeds voor betalen. De hoeren op straat zijn idd niet zo mooi en dat zijn ook soort zigeuners, maar je hebt een hoop hoeren op ee kruispunt op de boulevard en daar zitten echt hele mooie bij. R. D. uit M. heeft daar zelfs een keer 30 leva betaald voor een mooie hoer. Voor dat land erg veel geld, maar hij vond het absoluut waard.
pi_51908930
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

In die tenten zijn we ook geweest, ik kan me la Red nog wel herinneren.
En ik scoorde ook nog wel een lekkere Zweedse, net als een andere vriend van me. Maar 3 andere vrienden moesten er echt steeds voor betalen. De hoeren op straat zijn idd niet zo mooi en dat zijn ook soort zigeuners, maar je hebt een hoop hoeren op ee kruispunt op de boulevard en daar zitten echt hele mooie bij. R. D. uit M. heeft daar zelfs een keer 30 leva betaald voor een mooie hoer. Voor dat land erg veel geld, maar hij vond het absoluut waard.
K.P. uit B. betaalde maar 25 leva voor een hoer.
JOHNNY HEITINGA
  Redactie Games zaterdag 28 juli 2007 @ 16:31:46 #224
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51915071
Zijn er ook nog andere dingen of alleen hoeren
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:33:30 #225
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51915121
Indd zeg, jezus fukking christ

Hoerenlopers
Geef mij maar Amsterdam
pi_51915144
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Fathom het volgende:
ja idd

Ik ga maandag maar t is te hopen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:14:30 #227
83103 yvette1982
pi_51916202
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ja idd

Ik ga maandag maar t is te hopen
Wees niet bang, er zijn er genoeg.
In de straten heb je een hoop zigeuners lopen, al zijn die wel een stuk minder.
Je moet bij de boulevard zijn, ze staan allemaal op 1 plek, dan kan je een leuke uitkiezen.
  Redactie Games maandag 30 juli 2007 @ 14:31:30 #228
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51959820
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Bullebak het volgende:
Indd zeg, jezus fukking christ

Hoerenlopers
Het is vrij triest allemaal ja...
pi_51959994
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:14 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wees niet bang, er zijn er genoeg.
In de straten heb je een hoop zigeuners lopen, al zijn die wel een stuk minder.
Je moet bij de boulevard zijn, ze staan allemaal op 1 plek, dan kan je een leuke uitkiezen.
kappen aub ...
pi_51961268
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Fathom het volgende:
Ik maakte dan ook maar een grap
JOHNNY HEITINGA
pi_51965139
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Beachmasters
3 dagen van te voren te horen krijgen dat het appartement Kamelia Garden is overboekt.
Optie gekregen op een ander appartement genaamd Sun Village. Ziet er niet verkeerd uit is misschien zelfs nog wel beter , maar toch.
Na het lezen van jouw bericht was ik ook beniewd of ons hetzelfde staat te wachten, aangezien wij ook in Kamelia Garden zitten. En jawel ook wij worden overgeplaatst en krijgen dit nu te horen, 3 dagen van te voren. Zit verder van het strand af dan het vorige appartement, ziet er idd wel okey uit. Iemand ervaring met complex Sun Village?
  maandag 30 juli 2007 @ 18:20:55 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51965751
quote:
Beachmasters
Hadden wij ook, was verder prima geregeld. Van te voren was ik ook bang dat het een stuk minder was maar het was even goed.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 30 juli 2007 @ 19:25:08 #233
83103 yvette1982
pi_51967379
Hoe laat vertrekken jullie? Volgens mij zijn de vliegtijden heel laat of heel vroeg.
Onze heenreis is nog niet bekend. En terug vliegen we op maandag 20 aug. om 23.55
  maandag 30 juli 2007 @ 21:30:47 #234
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51971488
Wij zaten vorig jaar in Palm Court
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51972296
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Wij zaten vorig jaar in Palm Court
Daar stikt het echt van de Nederlanders.
Superveel Nederlanders die ik gesproken heb zaten in Palm Court of Majestic.
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:12:33 #236
83103 yvette1982
pi_52093170
Volgende week maandag om 19.55 vertrek ik naar Sunny beach hotel Victoria.
pi_52095127
Dan zie ik je daar
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:05:27 #238
83103 yvette1982
pi_52113822
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef Bullebak het volgende:
Dan zie ik je daar
Bij hotel Victoria?
pi_52192095
Ben van 16 juli t/m 30 juli gegaan. Ik zat in het appartementencomplex brava V. Het is een gloednieuw appartementencomplex. De stoelen zaten nog in de verpakking toen we aankwamen. De kamer viel ons 100% mee. 2 airco units die voldoende capaciteit hebben, en een ruime keuken met koelkast, wasmachine, magnetron en een redelijk grote tv.

De mensen die er werken zijn niet super vriendelijk. We kregen geen inventarislijst mee toen we aankwamen en er zat een kutkind van de bewaking de hele tijd proberen geinig te zijn met een stungun bij gasten. En de vader (de kansloze beveiliger) zat er gewoon naar te kijken.

Het eten is overal zeer goedkoop zolang je maar niet OP de boulevard zelf gaat eten, want daar kennen ze de prijzen wel. Djanny, ik hoor daar hier iedereen over praten. Ik ben er zelf 1 keer wezen eten. Er stond gewoon een wachtrij van, zonder te overdrijven, een mannetje of 40. Je gaat toch niet in de wachtrij staan voor een restaurant?!

Met zes man daar wezen eten, één of andere vleesschotel. Alle 6 hadden we direct daarna last van onze buik en iedereen moest naar de wc. NIET GAAN ETEN DUS!
Je kunt beter een stukje verder doorlopen (van de boulevard af) Daar is een houten restaurant, die nog goedkoper is, en veel betere kwaliteit geeft. Een kop kippensoep kost daar bijvoorbeeld 1 lev, wat 0,50 euro cent is!

Het uitgaan viel wel mee. Er zijn 3 grote discotheken in zonnestrand. De Orange, Xl, en de lazur.
De orange draait bijna alleen maar R&B, niets voor mij dus. De Xl draait R&B, commerciele muziek en wat commerciele dance. De lazur draait vooral club. Het is de grootste discotheek met ook de meeste mensen. Een baco kost hier 4,5 lev, wat omgerekend ongeveer 2,25 euro is. Geen geld dus!

Er zijn daar ook veel stripclubs. De 2 bekendste zijn: De Relax en Gogogirls. We zijn 1 keer binnengeweest bij Gogogirls. Het is een armzalige tent. Gewoon niet doen dus.

Heel veel tenten zijn in zonnestrand trouwens van de mafia. Alle Striptenten bijvoorbeeld, maar ook meerdere clubs en restaurants.

Toen we weer naar nederland vertrokken moesten we uiteraard eerst uitchecken bij ons hotel. Let hier op bij Brava V. Ze proberen je hier op te lichten! Je moet 20 borg betalen bij aankomst. Bij het uitchecken loopt iemand van het management met je mee om alles in je kamer te controleren. Volgens hun waren we bestek, glazen, pannen en andere zaken kwijt waarvan wij zeker waren dat dit totaal niet klopte. Je moet bijvoorbeeld voor een verloren glas 5 lev (2,5 euro) betalen. Daarnaast kregen wij de schuld van een kapotgegooide deur waarbij wij totaal niets te maken hadden. We zijn zeer kwaad geworden en zijn gewoon weggelopen bij dat appartement de bus in.

Achteraf gezien: Zeer goed weer gehad, lekker gegeten, goedkoop en veel gezopen (een liter vodka kost 5 euro) en een goede tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
pi_52224936
Maandag vertrek ik!
  Redactie Games donderdag 9 augustus 2007 @ 13:46:07 #241
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52226801
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef moemoe het volgende:
Maandag vertrek ik!
Ik ook
pi_52257291
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:46 schreef Fathom het volgende:

[..]

Ik ook
Oh leuk! Misschien kom ik je wel tegen .
pi_52264460
quote:
Beachmasters
Jij was zeker van die 013 vlag

Sun Village zag er zwaar goed uit, alleen deuren schijnen daar nogal duur te zijn. Na de 2e avond hadden we al een boete te pakken van 200 euro omdat de deur zogenaamd kapot was. Qua tenten is orange wel leuk voor 1 keer maar elke avond heb je daar de zelfde muziek en veel halve gare zweden met een theedoek om hun harses heen

Iceberg was wel een zwaar relaxe tent en meestal zijn we nog helemaal toeter in de flying dutchman belandt.
De man van de schaar, het technisch vernuft, de hengelaar van Feyenoord, Theo Lucius NATUURLIJK!!!
pi_52277315
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:30 schreef Egol het volgende:

[..]

Jij was zeker van die 013 vlag

veel halve gare zweden met een theedoek om hun harses heen
toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...
pi_52278454
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 04:11 schreef BramKVO het volgende:

[..]

toch opmerkelijk dat haast iedereen die Zweden zo verschrikkelijk fout vindt ... Wat een gaylord volkje zeg ...
Zijn ze ook!
JOHNNY HEITINGA
pi_52284010
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 04:11 schreef BramKVO het volgende:

[..]

De gene die ik daar gezien heb zijn fout ja, in een disco ook, niet ff aantikken om er langs te mogen maar gewoon in de rug douwen. Wel mooi om dan in het Nederlands te gaan flippen tegen zo'n gast
De man van de schaar, het technisch vernuft, de hengelaar van Feyenoord, Theo Lucius NATUURLIJK!!!
pi_52291472
Ik vind het erg dat iedereen hier denkt dat Zweden een relaxt volkje zijn, iedereen die op reis al met Zweden in contact is geweest, kan dat ontkennen ...
  zondag 12 augustus 2007 @ 04:27:55 #248
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_52299493
Ik heb genoeg relaxte Zweden gesproken. Maar over het algemeen zijn het wel een stel gaytjes inderdaad.
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:10:59 #249
83103 yvette1982
pi_52314601
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:46 schreef Fathom het volgende:

[..]

Ik ook
ik ook.
mits mijn paspoort dan binnen is.
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:18:58 #250
131278 moemoe
#teampanda
pi_52314876
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ik ook.
mits mijn paspoort dan binnen is.
Wanneer heb je het aangevraagd dan?
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:28:04 #251
83103 yvette1982
pi_52324861
Vrijdag.
Maar gelukkig was hij vanochtend al klaar, dus ik zit vanavond 19.55 in het vliegtuig met 2 andere hippe hunks en W.N. uit V.
  Redactie Games maandag 13 augustus 2007 @ 13:13:46 #252
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52327517
Hoe lang is het eigenlijk vliegen>?
pi_52344984
Was een goede vakantie ja , 15 dagen geweest en lekker goedkoop gezopen.
Gister trouwens nog vastgezeten in de lift van Sun Village om 4 uur snachts met 7 man haha.
Tilburg Boven Alles
pi_52352539
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Vrijdag.
Maar gelukkig was hij vanochtend al klaar, dus ik zit vanavond 19.55 in het vliegtuig met 2 andere hippe hunks en W.N. uit V.

De nepheid druipt er van af.

[ Bericht 5% gewijzigd door Camplo op 14-08-2007 10:17:08 ]
JOHNNY HEITINGA
pi_52365051
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:13 schreef Fathom het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk vliegen>?
2,5 tot 3 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: