Zal wel met het tijdsverschil te maken hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkije
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkije
goh hoeveel geld heb je uitgegeven ... De reis kostte 700 euro voor 12 dagen all inclusive. Op zich niet nodig in Bulgarije, maar een HP was maar iets goedkoper en all in is best makkelijk, zeker qua drank. Want eten hebben we uiteindelijk vaak op restaurant gedaan. Aan uitgaan alleen gaf ik zo'n 30 euro per avond uit gemiddeld. En dan heb je al héél wat gedronken, zeker als je eerst in je all in drinkt ... Een aanrader is de Fenix Bar : 6 leva (3 euro) voor een cocktail, en je krijgt er gewoon de ganse nacht een tweede bij (dus feitelijk 1,5 euro voor een cocktail !). Een 1/2 liter Stella Artois was er 1 euro dacht ik. Tevens is het een leuk cafe, waar veel Scandinaviers, Duitsers en Oostenrijkers op de tafels staan te dansen ... Ok, elke dag wel dezelfde nr's die je hoort voorbijkomen, maar dat heeft net z'n charme op reis vind ik ... Afzakken deden wij in discotheek Lazur mét buitenzwembad. Kortom, een toptijd gehad in Sunny Beach ! Uitgaan is er niet zo immens als in een Lloret of Chersonissos (alhoewel dat wel begint te komen) maar het is wel 3 keer goedkoper en gezelliger vind ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Positief dus? Hoeveel geld heb je uitgegeven?
Ga je ook de 23e ofzo? Ik heb precies dezelfde tijden als jou. Dat 4 uur vliegen komt door het tijdsverschil, de vlucht duurt maar zo'n 3 uur. De terugreis heeft ook maar 2 uur verschil tussen vertrek en aankomst...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef RedGuy het volgende:
10 over 6 's avonds vliegen dus, en we komen daar dan 10 over 10 aan.
Ach het is niet fijn maar het kon altijd slechter.
En, op tijd vertrokken?quote:Op maandag 16 juli 2007 07:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik vlieg vanavond.
Veel kwallen op het strand en in het water?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En, op tijd vertrokken?
Wij zijn gisterenavond teruggekomen en door noodweer in Amsterdam 20 min later geland en vervolgens nog bijna een uur in het vliegtuig gezeten omdat het grondpersoneel door het onweer niet naar buiten kon om de slurf aan te sluiten. Maar goed, we zijn weer terug.
En het was leuk. Ook erg goedkoop inderdaad. We hebben niet veel van het nachtleven gezien, maar ook eten kon je er heel goedkoop. Een aantal excursies gedaan, waarvan degene naar Plovdiv de beste was (wel een hele tijd in de bus zitten!).
Ons hotel was prima, het weer was perfect. We hebben een heerlijke relax vakantie gehad
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vanochtend teruggekomen. Ook een prima vakantie gehad, leuke kroegen (Iceberg, Flying Dutchman), ondanks de eerder gehoorde verhalen ook prima eten (hoewel bediening vaak slecht), goed hotel.. Helaas alleen enkele minpunten. Zijn op de terugtocht na het stappen een keer goed in elkaar gerost door een stuk of 10 Bulgaren, zijn een aantal keer opgelicht plus bedreigd met wapenstok.
Maargoed, het is ze niet gelukt om mijn vakantie te verpesten. Heb het erg leuk gehad.
Gaat dit over jullie doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wij liepen terug vanuit de Iceberg, zo ergens bij Ole Ole (dus niet de hoofdboulevard), kwam één Bulgaar ons lastig vallen vanuit het niets. Toen een van ons 'fuck off' zei sloeg die gast hem gelijk voor z'n smoel en kwamen er vanachter een hoog hek een hele groep Bulgaren op ons afgerend. Toen twee Zweden langs kwamen lopen, kregen die ook ineens klappen. Ik kwam nog goed weg met een flinke buil op m'n voorhoofd (ookal was ik nog steeds duizelig volgende dag), maar 2 anderen moesten naar het ziekenhuis voor hechtingen..
Reisleid(st)ers hadden nog nooit van zoiets gehoord.. Vreemd, want we hebben zelfde verhalen van andere Nederlanders en Engelsen gehoord. Nouja, zoals ik al zei, het is me gelukt om mijn vakantie er niet door te laten verpesten..
Dat zijn wij inderdaad. Hoewel het niet helemaal klopt. We zijn niet beroofd, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Gaat dit over jullie doen?
"Bulgaarse knokploegjes; Oppassen voor die lui. Ik sprak een paar gasten uit Nijmegen. Ze waren dacht ik met z'n vieren en werden aangesproken door een bulgaar, of ze alles even af willen geven. Dat deden ze niet en vervolgens springen er een stuk of 8 burgaren vanachter een muurtje en begonnen ze in elkaar te rossen. Gevolg dat een maatje van hun de rest van de vakantie door een rietje kon drinken en alle spullen weg. "
http://partyflock.nl/topic/924507/PAGE/41.html
in Nessebar had je zelfs procentueel gezien veel meer bankautomaten dan in SB.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb het nergens gezien, maar wisselen is heel makkelijk hoor. Veel makkelijker ook dan pinnen, want pinautomaten zitten nu niet bepaald op iedere hoek van de straat.
Ik ook, maar dan 2,5 laterquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef TilburgCasual het volgende:
nog 11 dagen!
maandag 30 juli vliegen om 18:10
Klopt. En in Varna en Burgas waren er ook veel, maar in Sunny Beach zelf vond ik ze erg schaars. Er stonden ook altijd rijen voor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef BramKVO het volgende:
[..]
in Nessebar had je zelfs procentueel gezien veel meer bankautomaten dan in SB.
ach komaan zeg. Amuseer jij je enkel in discotheken ofzo? Wij zaten altijd eerst in de bars Fenix, Las Palmas of soms es Sunny Dreams, en daarna gingen we naar Lazur. Wij vonden het uitgaan allemaal top !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:08 schreef Bananenman het volgende:
Uitgaan vond ik geen hol aan. Twee leuke tenten die superver uit elkaar liggen. Daar mag nog wel wat aan gedaan worden
Hoe lang ben je geweest? En hoeveel geld heb je opgemaakt? Als ik vragen magquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef RedGuy het volgende:
Vandaag terug en vond het super. Lazur was tof maar Orange ook, en heel veel barretjes/clubs vond ik ook erg tof, Escape bijvoorbeeld of Beach Bar Mania.
Het is echt goedkoop, schrok echt hoe weinig geld ik heb opgemaakt, en ik was elke dag goed dronken.
8 dagen en ik pinde 6 dagen lang elke dag 100 leva, die andere twee dagen waren korter door vliegtijden dus daar maar 50 leva. Dus 350 euro ongeveer. En daar kun je echt veel van doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest? En hoeveel geld heb je opgemaakt? Als ik vragen mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |