in Nessebar had je zelfs procentueel gezien veel meer bankautomaten dan in SB.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb het nergens gezien, maar wisselen is heel makkelijk hoor. Veel makkelijker ook dan pinnen, want pinautomaten zitten nu niet bepaald op iedere hoek van de straat.
Ik ook, maar dan 2,5 laterquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef TilburgCasual het volgende:
nog 11 dagen!
maandag 30 juli vliegen om 18:10
Klopt. En in Varna en Burgas waren er ook veel, maar in Sunny Beach zelf vond ik ze erg schaars. Er stonden ook altijd rijen voor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef BramKVO het volgende:
[..]
in Nessebar had je zelfs procentueel gezien veel meer bankautomaten dan in SB.
ach komaan zeg. Amuseer jij je enkel in discotheken ofzo? Wij zaten altijd eerst in de bars Fenix, Las Palmas of soms es Sunny Dreams, en daarna gingen we naar Lazur. Wij vonden het uitgaan allemaal top !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:08 schreef Bananenman het volgende:
Uitgaan vond ik geen hol aan. Twee leuke tenten die superver uit elkaar liggen. Daar mag nog wel wat aan gedaan worden
Hoe lang ben je geweest? En hoeveel geld heb je opgemaakt? Als ik vragen magquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef RedGuy het volgende:
Vandaag terug en vond het super. Lazur was tof maar Orange ook, en heel veel barretjes/clubs vond ik ook erg tof, Escape bijvoorbeeld of Beach Bar Mania.
Het is echt goedkoop, schrok echt hoe weinig geld ik heb opgemaakt, en ik was elke dag goed dronken.
8 dagen en ik pinde 6 dagen lang elke dag 100 leva, die andere twee dagen waren korter door vliegtijden dus daar maar 50 leva. Dus 350 euro ongeveer. En daar kun je echt veel van doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest? En hoeveel geld heb je opgemaakt? Als ik vragen mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |