Misschien dan toch nog maar even in: Bulgarije reageren ?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Suikerkwekje het volgende:
Iemand?
Aan de toeristische gebieden valt het wel mee met de criminaliteit. Het is alleen niet v erstandig om je waardevolle spullen los op je kamer te laten liggen. Voor de rest heb ik maar 1 mindere ervaring gehad en dat is een of andere kerel die intimiderend over probeerde te komen, d.w.z. met zn gezicht 2 cm van de mijne af gaan staan, aan blijven kijken en niets zeggen. Later hoorde ik dat het waarschijnlijk de bedoeling was om mij een winkel in te krijgen.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Suikerkwekje het volgende:
Iemand?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef _wie het volgende:
Ben net een week of 3 terug uit Bansko (ski vakantie)
.... Het eten is wel goedkoop als je bij een local restaurantje gaat eten. ¤ 7.50 voor een 3gangen diner met wijn... Biertje is ongeveer 1 euro / fris 50 cent en een mixje 1,50/2 euro... :-)
Doe de groeten aan mijn ski instructor die deze zomer Lifeguard zal zijn in Sunny Beach
Woohoo!quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef jap85 het volgende:
Ik ga ook naar sunny beach, zit in appartementencomplex Bravo V, van 11 tot 19 juli. Echt zin in!
Ja, heel Zonnestrand is dicht bij het strand, het is vrij lang maar niet zo breed zeg maar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Suikerkwekje het volgende:
Pff... 20 minuten...
Balen zeg, in de advertentie stond 5 min. loopafstand van het strand. Hebben ze slim gedaan!
Ben vorig jaar geweest. Goede vakantie gehad, maar Sunny Beach is één groot toeristenoord. Goed nachtleven al moet je het natuurlijk niet vergelijken met de discotheken hier.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DENSKIE het volgende:
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
Daar gaan wij 3 augustus heen. Aan je verhaal te lezen was het wel tof hoever was alles zo ongeveer van dit hotel ik bedoel het strand de disco's etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DENSKIE het volgende:
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
Het hotel is niet ver van alles af. Het strand is 5 minuten lopen. Het hotel ligt tussen aan de ene kant disco Orange en aan de andere kant de disco's Lazur, Mania, Iceberg en XL. Van deze 5 discotheken is alleen Lazur niet echt op loopafstand, alhoewel je daar na 15 minuten lopen ook wel bent. Taxi is een goedkope en snelle optie.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar gaan wij 3 augustus heen. Aan je verhaal te lezen was het wel tof hoever was alles zo ongeveer van dit hotel ik bedoel het strand de disco's etc.
Club Santos is een gave tent net voor het oude gedeelte van Nessebar, voor de brug!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef yvette1982 het volgende:
is het leuker stappen in sunny beach of in nessebar? Welke tenten zijn goed in nessebar? En kent iemand daar een leuke goedkope goede stripclub?
Je zal eerder moeten zoeken naar een discotheek dan naar een striptent.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Club Santos is een gave tent net voor het oude gedeelte van Nessebar, voor de brug!![]()
Stripclubs heb je overal in het centrum van Sunny Beach!
Gewoon een beetje je ogen de kost geven, en dan is er maar genoeg te zien!![]()
Succes!!!![]()
Golden Sands vond ik persoonlijk leuker dan Sunny Beach. Het is daar ff allemaal wat rustiger en ik was er ook in het naseizoen, prima vermaakt destijds. Zou ook zeker een dagje naar Varna bezoeken, leuke stad en aardig wat te zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:31 schreef Tharalom het volgende:
Begin september, Golden sands, Hotel Sunrise! Erg veel zin in!
Leuk om te horen!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef spurs het volgende:
[..]
Golden Sands vond ik persoonlijk leuker dan Sunny Beach. Het is daar ff allemaal wat rustiger en ik was er ook in het naseizoen, prima vermaakt destijds. Zou ook zeker een dagje naar Varna bezoeken, leuke stad en aardig wat te zien.
Zal er zeker nog een keertje naartoe gaan.
Jaja...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef spurs het volgende:
[..]
Je zal eerder moeten zoeken naar een discotheek dan naar een striptent.
Dat ik er was is alweer 5 jaar geleden en ik was er in de laatste week van september en de eerste week van oktober. Destijds was het erg rustig, maar heb me prima vermaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Leuk om te horen!!Ik was inderdaad een beetje bang dat er in het naseizoen niet zo veel te doen zou zijn.. Maar wat ik hier allemaal lees is dat dus niet het geval.
![]()
Ik wou inderdaad ook een dagje naar Varna, moet erg leuk zijn. Heb er hartstikke veel zin!
Was het uitgaan ook nog wel leuk in het naseizoen?
Volgens mij zijn er een stuk of 5 discotheken (Orange en Lazur zijn de bekendste) en er zijn zeker een stuk of 10 striptenten, erg apart. Maar ja dat is een inkomstenbron daar.quote:
Leuk, ik zit die week in Sunrisequote:Op maandag 21 augustus 2006 15:54 schreef Sandertje het volgende:
Check - Hotel excelsior in Golden sands it is. Naast sunrise heb ik me laten vertellen.
We vertrekken 12 september. Ik heb er zin in
Ik zal naar je zwaaien bij het zwembadquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Leuk, ik zit die week in Sunrise![]()
![]()
Wanneer ga jij nou eens dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:47 schreef yvette1982 het volgende:
Barry en zijn vrienden zitten nog tot maandag in Sunny beach. Als er nog meiden zijn die deze leuke groep wil leren kennen dan hoor ik dat graag. Waarschijnlijk nog veiliger ook mbt de fuiken die zij in disco's bouwen. En de pils die ze uitdelen. Verder is het constant lachen gieren brullen. Ramon vindt het erg leuk om de partyboydans bij vrouwen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |