Voor die 5 leva pijpen ze je gewoon op het strand of op een ander rustig plekje. Ik weet dit ook uit eigen ervaring, en van die van mijn vrienden. Zo is R.D. uit M. winnaar geworden met 5 hoertjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef DENSKIE het volgende:
net terug uit bulgarije!
Het strand en het uitgaan vond ik super in Sunny Beach, maar de rest viel een beetje tegen. Met name het eten vond ik behoorlijk slecht, De big mac was het best te pruimen daar!. Daarnaast lopen er in de late uurtjes veel hoeren over straat die voor 5lev. (2.5E) sex met je willen. NIET DOEN, want je nemen je mee naar het strand en pakken je geld af! ( niet uit eigen ervaring overigens)
Verder is de discotheek Lazur een aanrader. Goede muziek, een niet te prijzig pilsje en veel chicks). Overigens is de prijs van eten en drinken overal laag daar. Bij ons hotel hadden we al een halve liter pils voor 1lev en in de meeste barretjes en disco's betaal je er tussen de 1-3lev voor.
Ik heb daar nog sex gehad met een 18 jarige anna uit zweden met enorme jetsers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar was dat duidelijk Boten Anna
Al die zweden worden dan helemaal gek![]()
![]()
Wij gaan twee weken, sowieso gaan we een paar van die sloeries regelen voor dronken vriendenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Voor die 5 leva pijpen ze je gewoon op het strand of op een ander rustig plekje. Ik weet dit ook uit eigen ervaring, en van die van mijn vrienden. Zo is R.D. uit M. winnaar geworden met 5 hoertjes.
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Voor die 5 leva pijpen ze je gewoon op het strand of op een ander rustig plekje. Ik weet dit ook uit eigen ervaring, en van die van mijn vrienden. Zo is R.D. uit M. winnaar geworden met 5 hoertjes.
Geslacht: Vrouwquote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog sex gehad met een 18 jarige anna uit zweden met enorme jetsers.
Hehe, dat is idd wel bagger als je dat zo bekijkt..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef Fannetje het volgende:
Nou, het ziet er in ieder geval niet zo best uit. Kijk hier maar eens.
Waarom boek je in hemelsnaam zo'n hotel? Je kijkt toch van tevoren wel wat je boekt?
We hebben inderdaad de andere vluchten; 4.10 heen en 17.45 terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is fijner. Wij hebben het wat minder getroffen met de vluchttijden; 19:45 heen, terug om 23:55.
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog sex gehad met een 18 jarige anna uit zweden met enorme jetsers.
Nice!quote:
redelijk wat scandinavische chicks ja, maar de zweedse vrouwen zijn heel erg moeilijk 'binnen te doen' als niet-zweed. Niet zelden gaat er een foute zweedse gaylord mee aan de haal.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:42 schreef Bananenman het volgende:
Veel Scandinavische chicks? Ik ga morgen
Die Bulgaarse zijn allemaal hoeren die daar rondlopenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Scandinavische chicks, wat een onzin. Bulgaarse vrouwen zijn veel mooier. Ik kan het weten want ik heb 2 bloedmooie Bulgaarse vriendinnen gehad.
Tsja, ik kom ook niet bij Sunny Beach en Golden Sands in de buurt. Zal best wel. Waar de toeristen komen, komen de hoeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die Bulgaarse zijn allemaal hoeren die daar rondlopen
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkijequote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef RedGuy het volgende:
10 over 6 's avonds vliegen dus, en we komen daar dan 10 over 10 aan.
Ach het is niet fijn maar het kon altijd slechter.
Zal wel met het tijdsverschil te maken hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkije
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
4 uur vliegen? wij vlogen 2uur en 40 min. destijds, 4 uur is wel erg lang, dan zit je onderhand in het oosten van turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |