ranja +1quote:Op woensdag 19 april 2006 10:02 schreef ranja het volgende:
Beide een liedje over de Sexmachine? (An-ge-line!)
Oh! Ik vroeg me al af waarom niemand in het nieuwe topic postte...quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef Mark het volgende:
Carter The Unstoppable Sexmachine?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef cafca het volgende:
Nicole Carter?
Ook geen Reginaquote:Op woensdag 19 april 2006 10:20 schreef ranja het volgende:
Ze lijkt wat op die dame van gister, Regina Spector.
Geen idee wie dat isquote:Op woensdag 19 april 2006 10:27 schreef Neleos het volgende:
Emiliana Torrini?
Bwaah, oordeel nu nog eens:quote:
wat een stootquote:Op woensdag 19 april 2006 10:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Bwaah, oordeel nu nog eens:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:41 schreef bukgeit het volgende:
OMG! Is het The Silent Enigma?
Zeker!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:40 schreef pyl het volgende:
Minnie Driver. Maar zingt die ook?
Ik ook. Pas bij de tweede foto wist ik het zeker.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef MaJo het volgende:
Damn dacht meteen dat het Minnie Driver was maar was even vergeten dat ze ook zingt
Ik dus ookquote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef MaJo het volgende:
Damn dacht meteen dat het Minnie Driver was maar was even vergeten dat ze ook zingt
Nope. Die hebben er wel een met een geitenhoofd (Goats Head Soup), maar die kwam twee jaar na die van mij uit.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef MaJo het volgende:
Iets van the Stones?
Heel goed, cafca. De elpee met Halo of Flies. En Dead Babies ...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:01 schreef cafca het volgende:
Alice Cooper - Killer
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef ranja het volgende:
The Fixx
The Boxx
Klymaxx
X-ray Spex
Fox the fox
Ik had nog the Faxx, maar kwam in totaal niet verder dan 4....quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef bukgeit het volgende:
[..]
ranja +1
Ik kwam tot zes en daarna was het ook echt op.
Txotxo
(Clan Of) Xymox
The Fixx
X-Ray Spex
Disco Tex & Sex-O-Lettes
Fox The Fox
Tot vanavond danquote:
Nadattie getreind heeftquote:
Hoop voor je dat de kuur aanslaat....quote:Op woensdag 19 april 2006 12:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gaat wel, heb net de 2e infuuskuur achter de rug, morgen de 3e en laatste, maar voel me nog niet echt geweldig. Mijn been werkt niet mee, ben te ongeduldig denk ik (hoop ik)
Heb ik hier nog iets bijzonders gemist? Is het duivelstopic al afgelopen
Jammer van je contract!! Beetje raar als je het toch wel goed schijnt te doen, vreemd. Ben je wel al iets anders aan het zoeken?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop voor je dat de kuur aanslaat....
Iets bijzonders? nee geloof het niet...
Ik was vorige week dinsdag jarigen kreeg donderdags te horen dat ik geen contract zou krijgen
ondanks dat ik mijn werk goed schijn te doen. Beetje vreemd allemaal. Enfin ik blijf er nog even zitten (voor het geld) tot ik wat anders heb. Maar op zich zijn dat probleempjes waarmee je vast graag zou ruilen....
Veel sterkte in ek geval Iggy!
Duivelse topic loopt nog
Iemand Schaap overigens gezien de laatste tijd?
Dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Jammer van je contract!! Beetje raar als je het toch wel goed schijnt te doen, vreemd. Ben je wel al iets anders aan het zoeken?
Proficiat trouwens nog met je verjaardag!!![]()
Tel maar eens de bekers.. kijken hoe zielig het dan nog isquote:Op woensdag 19 april 2006 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, best zielig voor die Amsterdammers idd. Dat ze daar trots op moeten zijn.....
Die weet ik in elk geval zeker!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Of is het Björn v/d Doelen?
It's the story of my lifequote:Op woensdag 19 april 2006 15:22 schreef lubje25 het volgende:
ff niet f5-en en meteen een makkie missen.![]()
welllllquote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Valt niets aan toe te voegen:
Cafca +1
Net zoals naar bed gaan op het moment dat er een Beatles-vraag gesteld wordtquote:
Uhm, het nummer is toch echt van Rodgers & Hammerstein hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef dolle_hond het volgende:
You'll never walk alone van gerry and the pacemakers
Ja dat was echt heel ergquote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Net zoals naar bed gaan op het moment dat er een Beatles-vraag gesteld wordt
Prachtige bandnaam: Great Band, Bad Drummer => http://www.greatband.nl/quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
indochine natuurlijk
Je negeert mijn Rodgers & Hammerstein opmerkingquote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
indochine natuurlijk
Je hebt wel gelijk MaJo, maar Gerry & The Pacemakers hadden er een hit mee.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je negeert mijn Rodgers & Hammerstein opmerking![]()
Als ik nog 's aan de beurt kom, wie weetquote:Op woensdag 19 april 2006 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel ergIk zag je reactie dus pas vanmorgen, dat van "weet je het zeker". Zometeen nog een Beatles vraag dan omdat ik zo lief ben?
![]()
Weet ik wel, maar veel mensen weten niet dat dit soort nummers (waaronder ook This is the Moment) uit musicals komen, vandaarquote:Op woensdag 19 april 2006 15:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk MaJo, maar Gerry & The Pacemakers hadden er een hit mee.
Jeequote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Als ik nog 's aan de beurt kom, wie weet![]()
ik houd niet van musicalsquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar veel mensen weten niet dat dit soort nummers (waaronder ook This is the Moment) uit musicals komen, vandaar
soort van verrukkelijke 15, maar dan een top 30. voor luisteraars van studio brusselquote:Op woensdag 19 april 2006 16:03 schreef ranja het volgende:
Wat is de afrekening?
die vraag ik nietquote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef ranja het volgende:
dus van recente nummers... en nummer 1 is niet interessant?
Moeten we nu een week wachten om te horen wie er vorige week op nummer 2 stond?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef dolle_hond het volgende:
welk nummer staat deze week op 2 in de afrekening van Studio Brussel?
zojuist op de radio geweest
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten we nu een week wachten om te horen wie er vorige week op nummer 2 stond?
Dat staat toch gelijk aan opzoeken?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kunt ook de uitzendingen herbeluisteren op hun site.
ik weet niet wanneer de uitzending van zojuist beschikbaar is.
tja.....quote:
Bedoel MM ook niet maar dolle_hond suggereert dat hij het op kan zoeken vandaarquote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar MM of DH zegt ook niet dat-ie daarna het antwoord gaat posten
ik weet dat bv iggy ook vaak stubru luistert.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Franz Ferdinand - the Fallen
Is toch gewoon raden naar allemaal nieuwe nummers tot iemand het goed heeft?
ik hoef t niet op te zoeken.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel MM ook niet maar dolle_hond suggereert dat hij het op kan zoeken vandaar
Dat snap ik aangezien jij de vraag steltquote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoef t niet op te zoeken.
ik heb het net gehoord.
staan er niet inquote:Op woensdag 19 april 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
overigens gokje op Morningwood - The nth degree
Nee, dolle gaat zo lunchenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:26 schreef ranja het volgende:
ranja stijl als geen hints
of
ranja stijl als band die niemand kent (meer een peaceman stijl)
of
ranja stijl als gitaarband met zangeres
eigenlijk heb ik idd nog wel trekquote:
staan er niet inquote:Op woensdag 19 april 2006 16:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Rare belgen
Be your own Pet - Adventure?
oh wacht, veel meer mainstream aan de lijst te zien.
ik zal nr 11 tm 30 ook wel gevenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef ranja het volgende:
Hm. Beetje veilig alternatief en niet te nieuw...
tja. Zijn er veel van.
Kaiser chiefs?
In plaats dat ze een nieuw album opnemen, touren ze al ruim een jaar met het Employment-album de hele wereld over en wordt de spoeling voor singles (wie koopt ze nog?) dun...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
Hebben Kaiser Chiefs Modern Way uitgebracht? Één van de mindere nummers van het album
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
singles (wie koopt ze nog?)
Dat is waar, dit is ook al de vijfde singel die ze uitgeven of niet? In ieder geval I predict a Riot, Oh my God en Everyday I love you Less en Less. Dacht ook Nananaaanaaa. Daar hadden ze het echt bij moeten latenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In plaats dat ze een nieuw album opnemen, touren ze al ruim een jaar met het Employment-album de hele wereld over en wordt de spoeling voor singles (wie koopt ze nog?) dun...
neenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat TVP met TVP op 2 staat
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen ik het vanmiddag hoorde, wist ik meteen dat dat een vraag zou moeten/kunnen worden
de lijst is niet veranderd zo te zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik heb een uur geleden ofzo het antwoord opgezocht. Toen ik net wéér keek, was de lijst veranderd.
Het wordt er niet makkelijker op zo...
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Gambolputty het volgende:
Ja, gekeken. Ik was er nooit opgekomen
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef ranja het volgende:
Of staat er 'niks' op 2?
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:26 schreef ranja het volgende:
ranja stijl als band die niemand kent (meer een peaceman stijl)
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst toch al eens over gehad?![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:49 schreef ranja het volgende:
Geef een lijst van 10 muzikale Jacksons die geen familie zijn van Michael en Janet.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Micheal Jackson
Joe Jackson
Curtis Jackson III(50 cent)
Gabriel Jackson (Spoonie Gee)
Jermaine Jackson
Janet Jackson
Verder kom ik niet
Volgens mij is dit de 10e en aangezien ik nu toch niet meer op complete lijstjes rekenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef Charmian het volgende:
Voor wie wil ben ik nog op Wanda Jackson gekomen.
quote:Quirky British pub rock comboformed in 1976 by singer/guitarist Tony Demeur, bassist Richie C. Robinson, violinist Bobby Valentino, and drummer Bryn B. Burrows. Debuting in 1977 with a self-titled effort on Pye, the group returned the following year with a pair of LPs, Mirror Stars and Unsuitable; following 1979's Think Pink,
dissolved.
langer woordquote:Op woensdag 19 april 2006 22:13 schreef Charmian het volgende:
The Fab
ander woordquote:Four
Goed voor een krulquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
The Fabolous ..... ?
de naam is wel geinig... maar hoe is de muziek?quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef knars het volgende:
Ik gok op sferische black metal uit het hoge noorden waarvan het onleesbare bandlogo is weggephotoshopt.
't Is pubrock, dus rhythm & blues en rock & roll. AMG stelt specifiek als Similar Artistsquote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
de naam is wel geinig... maar hoe is de muziek?![]()
S/T ja... handig he dat indietopicquote:Op woensdag 19 april 2006 23:32 schreef bigshadow het volgende:
Mi and l'Au
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
S/T ja... handig he dat indietopic
Bigshadow +1
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:32 schreef bigshadow het volgende:
Mi and l'Au
quote:
quote:As both a solo artist and as a member of groups including Tangerine Dream and Ash Ra Tempel,emerged among the founding fathers of contemporary electronic music, his epic, meditative soundscapes a key influence on the subsequent rise of the new age aesthetic.
Goede vraagquote:Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Klaus Schulze, maar welk album?
Deze rubes is best mekkalijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Rubes, luek!
Close, het is een woord, geen werkwoordquote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef bukgeit het volgende:
Black Dancer?
Jawelquote:Op donderdag 20 april 2006 00:25 schreef bukgeit het volgende:
Blackdance?
Ik ben niet zo'n echte neuzelaar hoor, ik luister eigenlijk van alles. Mijn laatste top10 was volgens mij ook een mengelmoesje van alles. En ik ben heel slecht in labelsquote:Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Ik dacht dat je alleen van neuzelige indie hield, maar nu luister je zelfs naar epische, meditatieve soundscapes.
Wat is de juiste schrijfwijze van het Belgische label Kraak?
K-r.a.a-Kquote:Op donderdag 20 april 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
K-raak begint er op te lijken, maar je bent er nog lang niet
So am Iquote:Op donderdag 20 april 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Teveel streepjes en er mist nog het nodige. Ik houd het voor gezien, ik ben gekraakt
Ik weet ook niet precies hoe ze het tellen eigenlijk.. volgens mij via de hoeveelheid mensen die dat luistert..quote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef Z het volgende:
Ik ben lid van die groep maar mijn stats worden zo te zien niet mee geteld.
Of jij bent zo uniek in je luistergedrag, dat dit niet in de toplijst terecht komtquote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef Z het volgende:
Ik ben lid van die groep maar mijn stats worden zo te zien niet mee geteld.
Euuh, nee, ook solo artiestenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Alleen bands zei je?
Ah, dat verklaart het. x mensen hebben geluisterd naar The Kinks.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe ze het tellen eigenlijk.. volgens mij via de hoeveelheid mensen die dat luistert..
Yup. en 1 mensen hebben geluisterd naar Slowblowquote:Op donderdag 20 april 2006 09:52 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. x mensen hebben geluisterd naar The Kinks.
Weet ikquote:Op donderdag 20 april 2006 09:56 schreef Z het volgende:
Dat was ik. (leuk IJslands bandje )
Heb je een linkje naar Run Boy Run?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef cafca het volgende:
Claw Boys Claw
Dog eat dog
Back to Back
Kinderen voor Kinderen
Run boy Run
Ah, zit je altijd op vijf.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef cafca het volgende:
Fox the Fox
Hoppa!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:31 schreef Berkery het volgende:
Ik heb er ook nog 1, bewaar ik wel voor een keer een vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |