quote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef ranja het volgende:
The Fixx
The Boxx
Klymaxx
X-ray Spex
Fox the fox

Ik had nog the Faxx, maar kwam in totaal niet verder dan 4....quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef bukgeit het volgende:
[..]
ranja +1
Ik kwam tot zes en daarna was het ook echt op.
Txotxo
(Clan Of) Xymox
The Fixx
X-Ray Spex
Disco Tex & Sex-O-Lettes
Fox The Fox

Tot vanavond danquote:

Nadattie getreind heeftquote:

Hoop voor je dat de kuur aanslaat....quote:Op woensdag 19 april 2006 12:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gaat wel, heb net de 2e infuuskuur achter de rug, morgen de 3e en laatste, maar voel me nog niet echt geweldig. Mijn been werkt niet mee, ben te ongeduldig denk ik (hoop ik)
Heb ik hier nog iets bijzonders gemist? Is het duivelstopic al afgelopen

Jammer van je contract!! Beetje raar als je het toch wel goed schijnt te doen, vreemd. Ben je wel al iets anders aan het zoeken?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop voor je dat de kuur aanslaat....
Iets bijzonders? nee geloof het niet...
Ik was vorige week dinsdag jarigen kreeg donderdags te horen dat ik geen contract zou krijgen
ondanks dat ik mijn werk goed schijn te doen. Beetje vreemd allemaal. Enfin ik blijf er nog even zitten (voor het geld) tot ik wat anders heb. Maar op zich zijn dat probleempjes waarmee je vast graag zou ruilen....
Veel sterkte in ek geval Iggy!
Duivelse topic loopt nog
Iemand Schaap overigens gezien de laatste tijd?

Dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Jammer van je contract!! Beetje raar als je het toch wel goed schijnt te doen, vreemd. Ben je wel al iets anders aan het zoeken?
Proficiat trouwens nog met je verjaardag!!![]()

Tel maar eens de bekers.. kijken hoe zielig het dan nog isquote:Op woensdag 19 april 2006 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, best zielig voor die Amsterdammers idd. Dat ze daar trots op moeten zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |