Nee, dolle gaat zo lunchenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:26 schreef ranja het volgende:
ranja stijl als geen hints
of
ranja stijl als band die niemand kent (meer een peaceman stijl)
of
ranja stijl als gitaarband met zangeres
eigenlijk heb ik idd nog wel trekquote:
staan er niet inquote:Op woensdag 19 april 2006 16:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Rare belgen
Be your own Pet - Adventure?
oh wacht, veel meer mainstream aan de lijst te zien.
ik zal nr 11 tm 30 ook wel gevenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef ranja het volgende:
Hm. Beetje veilig alternatief en niet te nieuw...
tja. Zijn er veel van.
Kaiser chiefs?
In plaats dat ze een nieuw album opnemen, touren ze al ruim een jaar met het Employment-album de hele wereld over en wordt de spoeling voor singles (wie koopt ze nog?) dun...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
Hebben Kaiser Chiefs Modern Way uitgebracht? Één van de mindere nummers van het album
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
singles (wie koopt ze nog?)
Dat is waar, dit is ook al de vijfde singel die ze uitgeven of niet? In ieder geval I predict a Riot, Oh my God en Everyday I love you Less en Less. Dacht ook Nananaaanaaa. Daar hadden ze het echt bij moeten latenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In plaats dat ze een nieuw album opnemen, touren ze al ruim een jaar met het Employment-album de hele wereld over en wordt de spoeling voor singles (wie koopt ze nog?) dun...
neenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat TVP met TVP op 2 staat
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen ik het vanmiddag hoorde, wist ik meteen dat dat een vraag zou moeten/kunnen worden
de lijst is niet veranderd zo te zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik heb een uur geleden ofzo het antwoord opgezocht. Toen ik net wéér keek, was de lijst veranderd.
Het wordt er niet makkelijker op zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |