Deze rubes is best mekkalijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Rubes, luek!
Close, het is een woord, geen werkwoordquote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef bukgeit het volgende:
Black Dancer?
Jawelquote:Op donderdag 20 april 2006 00:25 schreef bukgeit het volgende:
Blackdance?
Ik ben niet zo'n echte neuzelaar hoor, ik luister eigenlijk van alles. Mijn laatste top10 was volgens mij ook een mengelmoesje van alles. En ik ben heel slecht in labelsquote:Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Ik dacht dat je alleen van neuzelige indie hield, maar nu luister je zelfs naar epische, meditatieve soundscapes.
Wat is de juiste schrijfwijze van het Belgische label Kraak?
K-r.a.a-Kquote:Op donderdag 20 april 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
K-raak begint er op te lijken, maar je bent er nog lang niet
So am Iquote:Op donderdag 20 april 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Teveel streepjes en er mist nog het nodige. Ik houd het voor gezien, ik ben gekraakt
Ik weet ook niet precies hoe ze het tellen eigenlijk.. volgens mij via de hoeveelheid mensen die dat luistert..quote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef Z het volgende:
Ik ben lid van die groep maar mijn stats worden zo te zien niet mee geteld.
Of jij bent zo uniek in je luistergedrag, dat dit niet in de toplijst terecht komtquote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef Z het volgende:
Ik ben lid van die groep maar mijn stats worden zo te zien niet mee geteld.
Euuh, nee, ook solo artiestenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Alleen bands zei je?
Ah, dat verklaart het. x mensen hebben geluisterd naar The Kinks.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe ze het tellen eigenlijk.. volgens mij via de hoeveelheid mensen die dat luistert..
Yup. en 1 mensen hebben geluisterd naar Slowblowquote:Op donderdag 20 april 2006 09:52 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. x mensen hebben geluisterd naar The Kinks.
Weet ikquote:Op donderdag 20 april 2006 09:56 schreef Z het volgende:
Dat was ik. (leuk IJslands bandje )
Heb je een linkje naar Run Boy Run?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef cafca het volgende:
Claw Boys Claw
Dog eat dog
Back to Back
Kinderen voor Kinderen
Run boy Run
Ah, zit je altijd op vijf.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef cafca het volgende:
Fox the Fox
Hoppa!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:31 schreef Berkery het volgende:
Ik heb er ook nog 1, bewaar ik wel voor een keer een vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |