Prachtige bandnaam: Great Band, Bad Drummer => http://www.greatband.nl/quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
indochine natuurlijk
Je negeert mijn Rodgers & Hammerstein opmerkingquote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
indochine natuurlijk
Je hebt wel gelijk MaJo, maar Gerry & The Pacemakers hadden er een hit mee.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je negeert mijn Rodgers & Hammerstein opmerking![]()
Als ik nog 's aan de beurt kom, wie weetquote:Op woensdag 19 april 2006 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel ergIk zag je reactie dus pas vanmorgen, dat van "weet je het zeker". Zometeen nog een Beatles vraag dan omdat ik zo lief ben?
![]()
Weet ik wel, maar veel mensen weten niet dat dit soort nummers (waaronder ook This is the Moment) uit musicals komen, vandaarquote:Op woensdag 19 april 2006 15:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk MaJo, maar Gerry & The Pacemakers hadden er een hit mee.
Jeequote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Als ik nog 's aan de beurt kom, wie weet![]()
ik houd niet van musicalsquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar veel mensen weten niet dat dit soort nummers (waaronder ook This is the Moment) uit musicals komen, vandaar
soort van verrukkelijke 15, maar dan een top 30. voor luisteraars van studio brusselquote:Op woensdag 19 april 2006 16:03 schreef ranja het volgende:
Wat is de afrekening?
die vraag ik nietquote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef ranja het volgende:
dus van recente nummers... en nummer 1 is niet interessant?
Moeten we nu een week wachten om te horen wie er vorige week op nummer 2 stond?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef dolle_hond het volgende:
welk nummer staat deze week op 2 in de afrekening van Studio Brussel?
zojuist op de radio geweest
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten we nu een week wachten om te horen wie er vorige week op nummer 2 stond?
Dat staat toch gelijk aan opzoeken?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kunt ook de uitzendingen herbeluisteren op hun site.
ik weet niet wanneer de uitzending van zojuist beschikbaar is.
tja.....quote:
Bedoel MM ook niet maar dolle_hond suggereert dat hij het op kan zoeken vandaarquote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar MM of DH zegt ook niet dat-ie daarna het antwoord gaat posten
ik weet dat bv iggy ook vaak stubru luistert.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Franz Ferdinand - the Fallen
Is toch gewoon raden naar allemaal nieuwe nummers tot iemand het goed heeft?
ik hoef t niet op te zoeken.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel MM ook niet maar dolle_hond suggereert dat hij het op kan zoeken vandaar
Dat snap ik aangezien jij de vraag steltquote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoef t niet op te zoeken.
ik heb het net gehoord.
staan er niet inquote:Op woensdag 19 april 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
overigens gokje op Morningwood - The nth degree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |