quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wie kan de links ff klikbaar maken
| 1 |
Lijkt me geen goed plan. Zeker als Babos en Aerts weggaan. Lodewijks zal vast geen 34 wedstrijden (plus PO en CLquote:18-04-2006: Ekramy wordt volgend seizoen mogelijk verhuurd
[Bron: FR-Fans.nl / Soccernews.nl]
Na een slechte reeks wedstrijden van Maikel Aerts en de blessure van Patrick Lodewijks stond Sherif Ekramy opeens als eerste keeper het goal van Feyenoord te verdedigen. Het is nog onduidelijk of Sherif Ekramy ook volgend jaar zal uitkomen voor de Rotterdammers. Nu Lodewijks weer fit is zal Ekramy weer naar de bank worden gestuurd.
Erwin Koeman weet nog niet precies wat hij met Ekramy aan moet, zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Ik heb met Sherif gesproken om te vertellen dat Patrick tegen Rbc weer zou spelen. Tegelijkertijd heb ik hem gecomplimenteerd voor zijn spel de afgelopen wedstrijden. Het kan zijn dat hij na de zomer definitief tweede keeper achter Lodewijks wordt, maar het kan ook zijn dat hij wordt verhuurd", aldus Koeman.
De bezoekers van FR-Fans.nl vinden in ieder geval niet dat Ekramy verhuurd moet worden. Slechts 7% vindt namelijk dat Feyenoord de Egyptenaar volgend seizoen tijdelijk bij een andere club onder moet brengen. Het merendeel (54%) vindt dat Ekramy tweede doelman moet zijn, van 40% mag hij zelfs eerste keeper worden.
Gewoon houden, Lodewijks/Ekramy is een prima koppel voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Zeker als Babos en Aerts weggaan. Lodewijks zal vast geen 34 wedstrijden (plus PO en CL) kunnen volmaken en dan kan Ekramy mooi halverwege t seizoen worden gebracht om in 07/08 een basisplek te hebben.
Inderdaad. Ik vind eigenlijk wel dat die 40% gelijk heeft. Geef Ekramy een kans in het eerste. Mocht hij het niet redden, dan hebben we altijd nog Lodewijks of een eventuele nieuwe keeper achter de hand.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Zeker als Babos en Aerts weggaan. Lodewijks zal vast geen 34 wedstrijden (plus PO en CL) kunnen volmaken en dan kan Ekramy mooi halverwege t seizoen worden gebracht om in 07/08 een basisplek te hebben.
quote:Jeetje wat vind ik die film kut laat ik daar eens heen gaan!!!
Gatver wat vind ik dit eten smerig dat ga ik niet eten!!!
Dit zijn dingen waarvan iedereen zegt, "dat doe je toch niet je gaat toch niet naar een film die je niet leuk vind" heel logisch dus. Nu zijn er playoffs in het leven geroepen, die iedereen kut vind, maar toch gaan heel veel mensen. Dit is ook weer te verklaren want, de objectieve mening word vertroebeld door emoties, de liefde voor feyenoord. Als je dit objectief bekijkt zonder die liefde dan zou iedereen zeggen krijg de schijt maar met je playoffs en waren er volgend seizoen geen playoffs meer.
Waarschijnlijk heeft iedereen het nieuws uit Frankrijk wel gezien waar een wet niet werd geaccepteerd door de franse jeugd. Die zelfde franse jeugd gaat SAMEN met zijn ALLEN STERK STAAN, door de straat op te gaan. Om daar de boel te verstieren en net zo lang door te blijven gaan totdat ze hun zin krijgen. MACHT heet dat als je er maar allemaal voor wilt knokken. SAMEN kan je er dus voor zorgen dat iets niet doorgaat, tenzij je ervoor word doodgeschoten, maar dat word je sinds '45 niet meer dus.... Maar goed door misbruik te maken van de liefde voor Feyenoord en alle andere clubs, want we zijn niet de enigen die de playoffs but vinden, kunnen de MONEYmakers van de voetbal weer lekker hun zakken vullen. Nou over MIJN lijk in elk geval en ik hoop over dat van vele anderen.
En om nog even een leuk feitje te melden, weet u nog dat er in de Championsleauge poeltjes waren in de tweede ronde, en dat er daardoor rekenvoetbal op de buis kwam, waar geen fuck aan was. Nou die hebben ze dus afgeschaft zoals u weet, om het voetbal aantrekkelijker te maken, en dat is gelukt. Heel goed van de UEFA. Nee wat doet de KNJB die doet ongeveer hetzelfde in de competitie, waarvoor???? Niet om de competitie aantrekkelijker te maken hoor... nee voor het geld!!! En wat nou als we ineens FC groningen in de CL krijgen, (wat geloof ik nu niet meer kan maar dat terzijde) of Utrecht, allemaal fantastisch voor hun. Ze vliegen er in de eerste ronde uit en de portugese clubjes winnen (zij staan dacht ik onder ons maar bind me er niet op vast). Dan hebben we ineens geen recht meer op een voorronde CL, nee want dan zijn we weer een plekje gezakt op de ranglijst in Europa. Kortom je schijt jezelf in je zak met deze kortzichtige geldklopperij!!!
Een competitie is al zo sinds het voetbal bestaat dont change it
BOYCOT DIE BUTPLAYOFFS HAND IN HAND
mee eens, Ekramy is een prima 2e keeperquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:39 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Gewoon houden, Lodewijks/Ekramy is een prima koppel voor volgend seizoen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik hoop echt dat FEYENOORD wint van 020!
hart onder de riem van een psv'er
quote:Cardiff en Feyenoord eens over Loovens
18 april 2006
Glenn Loovens zal vermoedelijk definitief overstappen van Feyenoord naar Cardiff City. De 22-jarige verdediger speelt dit seizoen op huurbasis voor de club uit Wales, dat uitkomt op het op één na hoogste niveau van het Engelse voetbal.
Naar verluidt betaalt Cardiff City ongeveer 300.000 euro voor de jonge mandekker, die bij Feyenoord nog een contract had tot de zomer van 2007. Loovens zelf heeft nog geen akkoord bereikt met de Britse club, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd. De verdediger gaf immers veelvuldig aan dat hij het bijzonder goed naar zijn zin heeft in Cardiff en dat hij graag bij wil tekenen bij de huidige nummer acht van het Britse Championship.
hard neerschoppenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Hoe gaan jullie Stuntelaar eigenlijk aanpakken?
Doodschoppen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Z'n benen brekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Zoals we de vorige keer ook hebben gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef renz0r het volgende:
FEYENOORD
JODEN GAAN 24X ERAAN!!!!111
Zo, moest er ff uit
Feijenoord moet nog wat meer vragen.quote:Ook Bayern aast op Kalou
18 april 2006, 16:29
Bayern München heeft zijn oog laten vallen op Salomon Kalou, zo meldt Kicker. De aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Feyenoord maar lijkt komende zomer de overstap te gaan maken naar een Europese topclub.
Afgelopen zondag was er al een delegatie van de Duitse topclub aanwezig bij de wedstrijd tegen RBC Roosendaal. Ondanks dat Kalou een matige wedstrijd speelde lijkt Bayern München komende zomer zo goed als zeker een bod uit te gaan brengen op de geboren Ivoriaan. Naar verluidt zal het bod zo'n twaalf miljoen euro bedragen. Ook Hamburger SV heeft belangstelling voor Kalou.
www.voetbalprimeur.nl
kunnen ze nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Als ik jullie was zou ik het niet doen, staat weer zo triest, zo'n half mislukte tifoquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Staat er nog een TIFO actie op de planning?
Maar wat zit daarvoor dan ? ik hoor altijd zo'n dikke bass ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Welke nummer hoor je als feyenoord scoort?
Bedoel je niet gewoon The Champ - Super Feyenoord????quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar wat zit daarvoor dan ? ik hoor altijd zo'n dikke bass ofzo
Bang voor de 94e minuut?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
2x in 4 dagen tegen de Joden, slecht voor mijn hart!
Van mij mogen ze de scheids stenigen als er na de 93e minuut zomaar een minuut bijkomt waarin Ajax nog scoort.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik het niet doen, staat weer zo triest, zo'n half mislukte tifo![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]daar ging het doek![]()
heb de foto alleen zelf genomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
jij was er niet bij, ik wel. het doek moest naar beneden, idd omdat de wedstrijd ging beginnen.
Als je er bij was weet je dat de spelers al op het veld stonden, dus ergens ga je dan toch de fout in net...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb de foto alleen zelf genomen![]()
Volgens mij bedoelt ie dat inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon The Champ - Super Feyenoord????
Zegt de man, die elke wedstrijd tegen ajax gekleurde vellen op stoeltjes legt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:10 schreef Staanplaats het volgende:
Pfffff...krijgen we dat gezeik over TIFO nu ook hier? Jeej woensdag middag allemaal choreografie blaadjes kleuren..
Die hebben ze gewogen.. En te licht bevondenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef Ricky_ het volgende:
Kunnen we Adriano niet halen?
Daarom wilt iedereen dikke Theo hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die hebben ze gewogen.. En te licht bevonden
![]()
Weet ik niet , zal eens op internet zoekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon The Champ - Super Feyenoord????
Onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die hebben ze gewogen.. En te licht bevonden
![]()
ksst, doe eens naar je eigen topic gaanquote:
quote:COLLEN HOOPT EERSTE CONFRONTATIE MET AJAX TE HALEN
Pieter Collen doet er alles aan om op tijd fit te zijn voor de eerste confrontatie met Ajax. De rechtsback heeft last van een lichte hamstringblessure en werd om die reden tegen RBC nog voor rust gewisseld. Collen meldde zich op dinsdag wel weer op het trainingsveld, waar hij apart van de groep trainde. ‘Pieter wordt intensief behandeld, of hij het haalt zal de komende dagen duidelijk worden’, aldus clubarts Robbart van Linschoten.
Collen kon vorige week door de kwetsuur niet in actie komen tegen PSV, maar had in de dagen voor het duel met RBC geen last meer. Tegen de Roosendaalse ploeg keerden de klachten desondanks terug, waarop Jonathan de Guzman hem na 26 minuten verving.
en waar is die sinterklaas-jan nou? kadootjes geven doet ie dan toch zo best niet .....quote:18/4/2006 - Meeste assists dit seizoen voor Kuyt
Dirk Kuyt eindigde niet alleen als tweede op de topscorerslijst, hij werd ook de voetballer met de meeste assists op zijn naam in de gehele eredivisie. Maar liefst 18 keer werd er op aangeven van hem gescoord. Nummer 2 Pranjic kwam tot slechts 12 assists. Kalou en De Guzman volgen met 9 assists.
ok, doen we 14.gifquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef smicer het volgende:
Veel plezier donderdag en winnen.
Ik vind alles goed maar geen ajax in de champions league
Als ie t in de laatste seconde doet en ff een neusje meeneemt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef Cart_man het volgende:
Collen gaat met rood van het veld als hij aan spelen toekomt aanstaande donderdag...
Nee, in de 1e seconde en dan KJH meenemen. Dan mis je wel een speler, maar dan is Ajax voor 50 % minder gevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als ie t in de laatste seconde doet en ff een neusje meeneemt...
Als hij de knieschijf van Babel raakt heb ik er geen moeite meequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef Cart_man het volgende:
Collen gaat met rood van het veld als hij aan spelen toekomt aanstaande donderdag...
quote:Rc Genk: 'We hebben nu nog niets van Feyenoord gehoord'
Op Sportwereld.be laat voorzitter Jos Vaessen van Rc Genk weten dat hij er alles aan wil doen om ook dit seizoen Koen Daerden te behouden. 'Koen willen we absoluut niet laten gaan', beklemtoont Vaessen.
'We hebben nu nog niets van Feyenoord gehoord, maar ik denk niet dat Koen naar hen gaat. Feyenoord weet wat Koen moet kosten. Vorig jaar was dat te veel voor hen. Ik zie niet in waarom ze dat nu wel zouden kunnen betalen.'
quote:
Dat geld was hij toen nog lang niet waardquote:Braziliaanse media: Feyenoord wil spits Adriano
[Supporters Vereniging Feyenoord]
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.
Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.
De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden.
Of gewoon een feyenoorder die tijdens werktijd een site bezoekt.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
8. 19 april 07:48 Ministerie van Justitie, Den Haag, Nederland op mijn site
die zijn er vroeg bij, gaan ze nu alle feyenoord site's af![]()
![]()
Een agent is ook een ambtenaar, waarom zou hij dan wel zo vroeg al aan het werk zijn?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
werkt die al vroeg, niks voor ambtenaren
Wie is dat, waarvoor heeft hij dat gemaakt etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.solidrocketboosters.com/feyenoord/index.htm
Inderdaad, waarom pleurt hij altijd loos linkjes neer.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie is dat, waarvoor heeft hij dat gemaakt etc.
quote:De kans bestaat dat de Feyenoorders Maikel Aerts (29) en Christan Gyan (27) volgend seizoen voor Excelsior spelen. Feyenoord praat deze week met de promovendus over eventuele verhuur van spelers die bij de stadionclub onder contract staan.
De club werkt al tien jaar samen met Excelsior, maar heeft minder spelers in de aanbieding dan in voorgaande jaren. "Dat komt omdat we zelf aan het saneren zijn," zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. "De spoeling wordt dus steeds dunner, maar dat neemt niet weg dat wij meedenken met Excelsior. Spelers die bij Feyenoord niet in aanmerking komen voor een basisplaats, kunnen eventueel de overstap maken naar Excelsior. Christian Gyan zou bijvoorbeeld een goede versterking zijn voor Excelsior. Maikel Aerts? Daar hebben we nog niet officieel ove rgesproken. Na deze week zal daar meer duidelijkheid over komen," aldus Woerts in Voetbal International.
bron: soccernews
Jong hè.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Canisfire het volgende:
Is Gyan trouwens nog maar 27?
Voor iemand die al zo lang bij Feyenoord speelt..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jong hè.
Gyan is overigens een goede backup, moet gewoon blijven.
quote:1. AERTS, Maikel 8 0
2. ØSTLUND, Alexander (ZWE) 17 0
3. SAÏDI, Karim (TUN) 4 0
4. ANDRÉ BAHIA (BRA) 34 3
5. BOSSCHAART, Pascal 29 0
6. GHALI, Hossam (EGY) 16 2
7. KUIJT, Dirk * 33 22
8. ONO, Shinji (JAP) 4 0
9. LAZOVIC, Danko (SER) 0 0
10. HOFS, Nick 14 3
14. PARDO, Sebastián (CHL) 21 5
15. MTILIGA, Patrick (DEN) 0 0
16. SCHREUDER, Alfred 1 0
17. PAAUWE, Patrick 30 4
18. GREENE, Serginho 32 1
19. BOUSSABOUN, Ali (MAR) 25 4
20. LEONARDO (BRA) 1 0
21. KALOU, Salomon (IVK) 34 15
23. SNOYL, Ferne 7 0
24. GRAAF, Edwin de 2 0
25. GIBBS, Cory (VS) 0 0
26. OWOERI, John (NIG) 1 0
27. DERIJCK, Timothy (BEL) 1 0
28. CASTELEN, Romeo 23 9
29. VINCKEN, Tim 3 0
30. LODEWIJKS, Patrick 26 0
31. ZUIVERLOON, Gianni 0 0
32. EKRAMY, Sherif (EGY) 3 0
34. GYAN, Christian (GHA) 2 0
33. DE GUZMAN, Jonathan (CAN) 29 4
35. BISESWAR, Diego 6 1
20. VLAAR, Ron 16 0
37. DRENTHE, Roysten 3 0
9. HOOIJDONK, Pierre van 11 3
39. COLLEN, Pieter (BEL) 8 0
Schrale troost : de beste wint niet altijd.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef Corksterr het volgende:
Ik zie de play-offs somber in.
Ajax lijkt me niet bepaald de beste van de 4 deelnemers.
Gelukkig niet. Als de beste altijd zou winnen zou Ajax 10e zijn geëindigd, aangezien ze bijna elke wedstrijd de onderliggende partij zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Schrale troost : de beste wint niet altijd.
Als ze met z'n allen Radio Rijnmond gaan luisteren wel jaquote:Op woensdag 19 april 2006 22:07 schreef TC03 het volgende:
Het aantal hartaanvallen in Rijnomnd zal de komende paar dagen wel gaan stijgen vrees ik.
Hans van Vlietquote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze met z'n allen Radio Rijnmond gaan luisteren wel ja
ESPN? Waar zit je dan? Z-Amerika of de Antillen?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
Zijn er trouwens streams te vinden, want ik geloof dat ESPN het niet uitzendt, en wil het toch niet graag missen....
ja gister middag nog 1 gehaald voor vak xquote:Op donderdag 20 april 2006 00:01 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand of er nog veel losse kaarten voor zondag zijn?
eensch....quote:Op donderdag 20 april 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
We moeten winnen
Het begint nu een beetje te kriebelen, totaal geen zin meer om te werken
Ik ook niet, daarom heb ik vanmiddag maar vrij genomen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
We moeten winnen
Het begint nu een beetje te kriebelen, totaal geen zin meer om te werken
Ik ga ook niet, ik hou mezelf ook aan m'n woord, kijk wel op tv want anders trek ik het helemaal niet, sta nu al strak van de spanning.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:51 schreef footbal_lad het volgende:
Ik heb vóór 't seizoen gezegd niet te gaan en daar hou ik me aan.Jammer voor de wedstrijd,want dit is voor mij de meest mooi denkbare wedstrijd.Ik heb 'n bloedhekel aan die gasten.Maar principes zijn principes....
Ik ga vanavond lekker uit eten met 't vrouwtje en daarna filmpje pikken in de bioscoop.Ik merk wel wat 't geworden is...
Voor degenen die wél vandaag naar A'dam gaan:veel plezier!!!
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
Ja, dat weet ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
Het gaat nu niet om uitdoelpunten toch
Valt meequote:Beschikbare vakken **)
Loketten Klantenservice: BB, C, CC, D, DD, E, EE, J, JJ, K, N, NN, O, P (gezinsvak), PP, Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, V, VV, W, X, Z
TicketBox: BB, C, CC, D, DD, E, EE, J, JJ, K, N, NN, O, PP, Q, QQ, R*, RR, S, T*, TT, U, UU, V, VV, W1, W2*, W3, W4, X4*, Z1*, Z4voor dit vak zijn nog beperkt kaarten beschikbaar
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als het bv 1-3 en 0-2 wordt (dus 3-3)
tellen de uitdoelpunten zwaarder (europees systeem)
Ga je volgend seizoen wel naar de eventuele CL wedstrijden?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Had nog veel meer beschikbaar moeten zijn....................
Ik heb zelf een pp gekocht, maar misschien dat ik uiteindelijk toch niet ga.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Had nog veel meer beschikbaar moeten zijn....................
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je volgend seizoen wel naar de eventuele CL wedstrijden?
't Fust waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef RedGuy het volgende:
Ok, waar in Rotterdam in een kroeg met Feyenoorders wordt de wedstrijd uitgezonden op groot scherm met goed bier?.
Ja, ik heb altijd gezegd dat ik niet naar de plee offs zou gaan en daar hou ik me aan. Ik heb nooit gezegd dat ik niet naar de eventuele CL zou gaan. Ik vind het overigens wel een vreemd toernooi, geef mij de oude Europa Cup I of de CL in z'n oude vorm, al zou dat de kans op deelname voor Feyenoord aleen maar verkleinenquote:
Wie is dat dan? Ken hem niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
Hij kijkt idd erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hij schijnt idd al veel nare overtredingen op zn naam te hebben jaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat? een nieuwe jeugdspeler van Ajax ofzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nicaragua, in Centraal Amerika dus, en heb hier wel kunnen genieten van Feyenoord - ADO, maar ik kan dit nergesn terug vinden bij ESPN jammer genoeg...quote:Op donderdag 20 april 2006 03:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
ESPN? Waar zit je dan? Z-Amerika of de Antillen?
Ik ook niet, dat wordt RRquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nicaragua, in Centraal Amerika dus, en heb hier wel kunnen genieten van Feyenoord - ADO, maar ik kan dit nergesn terug vinden bij ESPN jammer genoeg...
Bij mij staag niks over omwisselbiljetquote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe werkt dat nou met die PP?
Er staat op dat het een omwisselbiljet is, dus moet ik hem as zondag gewoon inleveren ofzo?
Hee, zag ik die gister ook niet op het veld lopen bij Arsenal - Villareal?? ze hebben er zelfs de wedstrijd even voor stil gelegd.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nee, ook geen omwisselbiljet (net nog even goed gekeken)quote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij mij staag niks over omwisselbiljet
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hee, zag ik die gister ook niet op het veld lopen bij Arsenal - Villareal?? ze hebben er zelfs de wedstrijd even voor stil gelegd.
Thuis voor de buis is niks voor mij,dan zit ik me helemaal op te vreten!Nee,ik ga nu lekker met 't vrouwtje ergens 'n happie eten,filmpje pakken.Ik merk wel wat 't geworden is....quote:Op donderdag 20 april 2006 14:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, ik hou mezelf ook aan m'n woord, kijk wel op tv want anders trek ik het helemaal niet, sta nu al strak van de spanning.
toch leuk dat Kuyt mee doetquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opstelling:
Lodewijks; Gyan, Vlaar, Bahia, Bosschaart; Greene, De Guzman, Paauwe; Castelen, Kuyt, Kalou.
Wissels:
Ekramy, Hofs, Van Hooijdonk, Boussaboun, Drenthe, Abubakari.
Omdat Östlund verkocht is!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef yvette1982 het volgende:
waarom speelt gyan.
En Collen (nog) geblesseerd isquote:
Omdat 'ie weinig steekjes laat vallen denk ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat men niet zo veel van hem verwacht, Dirk?
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat men niet zo veel van hem verwacht, Dirk?
het venijn zit hem in het staartjequote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is dan je beloning na een seizoen goed presteren.
Ik heb jullie nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ja joh, accepteer het maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Merkie het volgende:
As always. Feyenoord is nooit constant genoeg. Helaas.
Mwa dat heeft toch niets met de uitslag te maken. Maar het blijft een klote systeem natuurlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef renz0r het volgende:
Daarom anti play offs. Of we nou al uefacup hadden of niet.
Ma 34 wedstrijden EINDE, punt
Yup, je moet het de KJVB wel nageven, ze wisten gewoon vorig jaar al dat ajax dit seizoen niet bij de eerste 3 zou zitten, dus kwamen ze met een systeem waarmee je CL afdwingt door een momentopname en dus een dosis geluk nodig hebt. En dat engeltje zit altijd ajax op de lat.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is dan je beloning na een seizoen goed presteren.
Het is al 30 jaar zo. Kan jij wel als een debiele Loek roepen dat het beter moet, maar 't is wel zo. Bovendien, het heeft echt veel zin om op Koeman te scheldenquote:
En beetje een teken van zwaktequote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef daaaaan het volgende:
Vuile mietjes. Klootzakken. Teringlijers.
Spelers die hun club en fans in de steek laten verdienen het Feyenoord-shirt niet.
Koeman![]()
Huilie. Feyenoord heeft dit gewoon aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
Yup, je moet het de KJVB wel nageven, ze wisten gewoon vorig jaar al dat ajax dit seizoen niet bij de eerste 3 zou zitten, dus kwamen ze met een systeem waarmee je CL afdwingt door een momentopname en dus een dosis geluk nodig hebt. En dat engeltje zit altijd ajax op de lat.
We wisten al aan het begin van dit seizoen dat dit zou gebeuren, ajax presteert een heel seizoen kut, en op basis van 2 wedstrijdjes mogen ze van de KJVB toch CL gaan spelen.
Puike seizoensprestatie hoor
Precies. Loekie is een gloryhunter. Nou, als je veel glory zoekt moet je niet bij Feyenoord zijn iig, dat is toch algemeen bekend. Loekquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
En beetje een teken van zwakte
Spelers die het hele seizoen hun best doen voor hun club, en een mooie plaats halen op de ranglijst, ga jij nu uitmaken voor Vuile mietjes. Klootzakken. Teringlijers. (ben overigens tegen het play-off systeem en ajax verdiend deze kans ook nog niet eens)
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef rotskibo het volgende:
Ik had het voorspeld, gewoon altijd hetzelfde liedje met die stinkjauden. En natuurlijk weer typisch Feyenoord dat ze het af laten weten.
Maargoed, om het maar even positief in te zien: die joden lopen nu weer polonaise met Blind maar zodra het ook maar weer ff kut gaat is het daar weer chaos. Bij ons wordt er nu een degelijk beleid gevoerd en ze moeten zich niet in de war laten brengen door deze oorwassing maar gewoon doorgaan op die weg die Jansen, Koeman en de rest zijn ingeslagen.
En natuurlijk klopt groningen ajax gewoon in de finale
Wel op het verkeerde moment dan....quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.
Sja, ach. Zondag gewoon 4-0 winnenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel op het verkeerde moment dan....
Krijg jij even heel snel ziektes met je Loekie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Loekie is een gloryhunter. Nou, als je veel glory zoekt moet je niet bij Feyenoord zijn iig, dat is toch algemeen bekend. Loek.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, ach. Zondag gewoon 4-0 winnen.
Boeiend, 't is toch zoquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Krijg jij even heel snel ziektes met je Loekie.
Tegenslag?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tegenslag?
- Kuijt weg
- Kalou weg
- Geen CL
- Geen miljoenen
- Geen kampioenschap : geen geld om in te kopen en geen topspelers meer want die gaan weg
En dan nog is Feyenoord op de goede weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tegenslag?
- Kuijt weg
- Kalou weg
- Geen CL
- Geen miljoenen
- Geen kampioenschap : geen geld om in te kopen en geen topspelers meer want die gaan weg
Wat een heldquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef CategoryC het volgende:
Voor iedereen die zondag wel gaat, Alleen maar hamas, anti joden, keihard 90 minuten lang, no mercy voor hun
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef daaaaan het volgende:
Droomscenario zondag : Ajax denkt er al te zijn, een hele snelle 1-0, Ajax overdondert en binnen een kwartier 2-0. Dan ligt alles weer open.
ga jij ook?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef CategoryC het volgende:
Voor iedereen die zondag wel gaat, Alleen maar hamas, anti joden, keihard 90 minuten lang, no mercy voor hun
quote:
en dan in de blessure tijd 5-1 en 6-1 door Kuijtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.
En dan knikt Huntelaar de 4-1 erin in de laatste seconde
Denk dan niet dat alles wat terug naar A'dam gaat, heel aankomtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.
En dan knikt Huntelaar de 4-1 erin in de laatste seconde
dus jij meent serieus als jullie dat gaan schreeuwen dat dat iets veranderd aan de uitslag ik denk het niet. En dan nog dan word de wedstrijd stil gelegt en mogen we hem opnieuw spelen zonder Feyenoord sups mij maakt niet uit hoor van mij mogen julliequote:
trots op jezelf?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Oops verkeerde topic
Zondag massale boycot?
die zien we zondag ook niet trugquote:
Vind je het héél gek?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe bedoel je gefrustreerd?
[afbeelding]
Hij had dat konijn zo hard in z'n rug moeten trappen dat ie nooit meer kon lopenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe bedoel je gefrustreerd?
[afbeelding]
Inderdaad, hij kwam naar hem toe om een hand te geven, de klootzakquote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Wat een rotjong die Huntelaar
Tot de macht 100 that is.quote:
het gaat om de taal die erbij gebruikt, dat kan niet op Fok!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef Fok_you het volgende:
rubbereend doe es niet zo zielig. het gaat er niet alleen om dat ik geen loek ben, maar dat ik er schijtesziek van wordt dat ons mooie topic al 3 maanden wordt vervuild met gemekker over een of andere josti die hier kennelijk een tijd geleden over het forum heeft gehuppeld
Dit is het Ajax Topic niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
wat zit je nou te janken..........iedereen zag dat er niets aan de hand wasquote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
Nee pienaar is lekker vriendelijk zeg.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Ok als er 1 van jullie gaat huilen om niks gaan wij toch ook niet doorspelenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken..........iedereen zag dat er niets aan de hand was
Mooi zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef TC03 het volgende:
Ik word hier echt niet goed van, bah. Ik gooi VBL ff uit mijn AT.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee pienaar is lekker vriendelijk zeg.
En steek de hand eens in eigen boezem, mongool
makkelijk praten als dat niet aan de orde isquote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok als er 1 van jullie gaat huilen om niks gaan wij toch ook niet doorspelen![]()
Haha, je hebt zeker alleen de samenvatting gezien? Kort na die "vermeende" strafschop van Kuijt, stort 'ie echt zonder dat er iemand in de buurt is ter aarde. Ik weet nog steeds niet waaromquote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
makkelijk praten als dat niet aan de orde is
wij maken trouwens geen theater
Huntelaar douwde hem omver man.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef twi het volgende:
Kuijt sprong zelf, je ziet 'm zich zelfs afzetten. Blij dat de scheids daar niet in trapte.
Ah, wat een mannetje is het toch die Klaas! Prachtigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Huntelaar douwde hem omver man.
Laatst ook bij Studiovoetbal. Hugo Borst vond Huntelaar een held omdat hij ooit Civard Sprockel op zijn bek sloeg bij een traning van jong oranje. Dat hat van Persie paarjaar terug eens moeten doen![]()
Volgens mij ging het om Vermaelen. Die had 'm wel vast, waardoor het best slim was van Kuijt om naar de grond te springen. Maar terecht dat 'ie geen strafschop kreeg. Heb Huntelaar amper in de buurt gezien van Kuijt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Huntelaar douwde hem omver man.
Laatst ook bij Studiovoetbal. Hugo Borst vond Huntelaar een held omdat hij ooit Civard Sprockel op zijn bek sloeg bij een traning van jong oranje. Dat hat van Persie paarjaar terug eens moeten doen![]()
lekker Feyenoord gerelateerd ditquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ah, wat een mannetje is het toch die Klaas! Prachtig
Die vieze belg had beide klauwen om Kuyts nek.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om Vermaelen. Die had 'm wel vast, waardoor het best slim was van Kuijt om naar de grond te springen. Maar terecht dat 'ie geen strafschop kreeg. Heb Huntelaar amper in de buurt gezien van Kuijt.
Moet je die duif voor je ogen weg halenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om Vermaelen. Die had 'm wel vast, waardoor het best slim was van Kuijt om naar de grond te springen. Maar terecht dat 'ie geen strafschop kreeg. Heb Huntelaar amper in de buurt gezien van Kuijt.
En vergeet pienaar nietquote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Erasmusch het volgende:
en ook nog van zon boutelftal verliezen. Daar staat gvd boukhari, rosales heitinga en galasek in de basis![]()
Die heeft welgeteld vijf minuten gespeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |