quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wie kan de links ff klikbaar maken
| 1 |
Lijkt me geen goed plan. Zeker als Babos en Aerts weggaan. Lodewijks zal vast geen 34 wedstrijden (plus PO en CLquote:18-04-2006: Ekramy wordt volgend seizoen mogelijk verhuurd
[Bron: FR-Fans.nl / Soccernews.nl]
Na een slechte reeks wedstrijden van Maikel Aerts en de blessure van Patrick Lodewijks stond Sherif Ekramy opeens als eerste keeper het goal van Feyenoord te verdedigen. Het is nog onduidelijk of Sherif Ekramy ook volgend jaar zal uitkomen voor de Rotterdammers. Nu Lodewijks weer fit is zal Ekramy weer naar de bank worden gestuurd.
Erwin Koeman weet nog niet precies wat hij met Ekramy aan moet, zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Ik heb met Sherif gesproken om te vertellen dat Patrick tegen Rbc weer zou spelen. Tegelijkertijd heb ik hem gecomplimenteerd voor zijn spel de afgelopen wedstrijden. Het kan zijn dat hij na de zomer definitief tweede keeper achter Lodewijks wordt, maar het kan ook zijn dat hij wordt verhuurd", aldus Koeman.
De bezoekers van FR-Fans.nl vinden in ieder geval niet dat Ekramy verhuurd moet worden. Slechts 7% vindt namelijk dat Feyenoord de Egyptenaar volgend seizoen tijdelijk bij een andere club onder moet brengen. Het merendeel (54%) vindt dat Ekramy tweede doelman moet zijn, van 40% mag hij zelfs eerste keeper worden.
Gewoon houden, Lodewijks/Ekramy is een prima koppel voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Zeker als Babos en Aerts weggaan. Lodewijks zal vast geen 34 wedstrijden (plus PO en CL) kunnen volmaken en dan kan Ekramy mooi halverwege t seizoen worden gebracht om in 07/08 een basisplek te hebben.
Inderdaad. Ik vind eigenlijk wel dat die 40% gelijk heeft. Geef Ekramy een kans in het eerste. Mocht hij het niet redden, dan hebben we altijd nog Lodewijks of een eventuele nieuwe keeper achter de hand.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Zeker als Babos en Aerts weggaan. Lodewijks zal vast geen 34 wedstrijden (plus PO en CL) kunnen volmaken en dan kan Ekramy mooi halverwege t seizoen worden gebracht om in 07/08 een basisplek te hebben.
quote:Jeetje wat vind ik die film kut laat ik daar eens heen gaan!!!
Gatver wat vind ik dit eten smerig dat ga ik niet eten!!!
Dit zijn dingen waarvan iedereen zegt, "dat doe je toch niet je gaat toch niet naar een film die je niet leuk vind" heel logisch dus. Nu zijn er playoffs in het leven geroepen, die iedereen kut vind, maar toch gaan heel veel mensen. Dit is ook weer te verklaren want, de objectieve mening word vertroebeld door emoties, de liefde voor feyenoord. Als je dit objectief bekijkt zonder die liefde dan zou iedereen zeggen krijg de schijt maar met je playoffs en waren er volgend seizoen geen playoffs meer.
Waarschijnlijk heeft iedereen het nieuws uit Frankrijk wel gezien waar een wet niet werd geaccepteerd door de franse jeugd. Die zelfde franse jeugd gaat SAMEN met zijn ALLEN STERK STAAN, door de straat op te gaan. Om daar de boel te verstieren en net zo lang door te blijven gaan totdat ze hun zin krijgen. MACHT heet dat als je er maar allemaal voor wilt knokken. SAMEN kan je er dus voor zorgen dat iets niet doorgaat, tenzij je ervoor word doodgeschoten, maar dat word je sinds '45 niet meer dus.... Maar goed door misbruik te maken van de liefde voor Feyenoord en alle andere clubs, want we zijn niet de enigen die de playoffs but vinden, kunnen de MONEYmakers van de voetbal weer lekker hun zakken vullen. Nou over MIJN lijk in elk geval en ik hoop over dat van vele anderen.
En om nog even een leuk feitje te melden, weet u nog dat er in de Championsleauge poeltjes waren in de tweede ronde, en dat er daardoor rekenvoetbal op de buis kwam, waar geen fuck aan was. Nou die hebben ze dus afgeschaft zoals u weet, om het voetbal aantrekkelijker te maken, en dat is gelukt. Heel goed van de UEFA. Nee wat doet de KNJB die doet ongeveer hetzelfde in de competitie, waarvoor???? Niet om de competitie aantrekkelijker te maken hoor... nee voor het geld!!! En wat nou als we ineens FC groningen in de CL krijgen, (wat geloof ik nu niet meer kan maar dat terzijde) of Utrecht, allemaal fantastisch voor hun. Ze vliegen er in de eerste ronde uit en de portugese clubjes winnen (zij staan dacht ik onder ons maar bind me er niet op vast). Dan hebben we ineens geen recht meer op een voorronde CL, nee want dan zijn we weer een plekje gezakt op de ranglijst in Europa. Kortom je schijt jezelf in je zak met deze kortzichtige geldklopperij!!!
Een competitie is al zo sinds het voetbal bestaat dont change it
BOYCOT DIE BUTPLAYOFFS HAND IN HAND
mee eens, Ekramy is een prima 2e keeperquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:39 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Gewoon houden, Lodewijks/Ekramy is een prima koppel voor volgend seizoen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik hoop echt dat FEYENOORD wint van 020!
hart onder de riem van een psv'er
quote:Cardiff en Feyenoord eens over Loovens
18 april 2006
Glenn Loovens zal vermoedelijk definitief overstappen van Feyenoord naar Cardiff City. De 22-jarige verdediger speelt dit seizoen op huurbasis voor de club uit Wales, dat uitkomt op het op één na hoogste niveau van het Engelse voetbal.
Naar verluidt betaalt Cardiff City ongeveer 300.000 euro voor de jonge mandekker, die bij Feyenoord nog een contract had tot de zomer van 2007. Loovens zelf heeft nog geen akkoord bereikt met de Britse club, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd. De verdediger gaf immers veelvuldig aan dat hij het bijzonder goed naar zijn zin heeft in Cardiff en dat hij graag bij wil tekenen bij de huidige nummer acht van het Britse Championship.
hard neerschoppenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Hoe gaan jullie Stuntelaar eigenlijk aanpakken?
Doodschoppen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Z'n benen brekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Zoals we de vorige keer ook hebben gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef renz0r het volgende:
FEYENOORD
JODEN GAAN 24X ERAAN!!!!111
Zo, moest er ff uit
Feijenoord moet nog wat meer vragen.quote:Ook Bayern aast op Kalou
18 april 2006, 16:29
Bayern München heeft zijn oog laten vallen op Salomon Kalou, zo meldt Kicker. De aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Feyenoord maar lijkt komende zomer de overstap te gaan maken naar een Europese topclub.
Afgelopen zondag was er al een delegatie van de Duitse topclub aanwezig bij de wedstrijd tegen RBC Roosendaal. Ondanks dat Kalou een matige wedstrijd speelde lijkt Bayern München komende zomer zo goed als zeker een bod uit te gaan brengen op de geboren Ivoriaan. Naar verluidt zal het bod zo'n twaalf miljoen euro bedragen. Ook Hamburger SV heeft belangstelling voor Kalou.
www.voetbalprimeur.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |