het venijn zit hem in het staartjequote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is dan je beloning na een seizoen goed presteren.
Ik heb jullie nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
Ja joh, accepteer het maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Merkie het volgende:
As always. Feyenoord is nooit constant genoeg. Helaas.
Mwa dat heeft toch niets met de uitslag te maken. Maar het blijft een klote systeem natuurlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef renz0r het volgende:
Daarom anti play offs. Of we nou al uefacup hadden of niet.
Ma 34 wedstrijden EINDE, punt
Yup, je moet het de KJVB wel nageven, ze wisten gewoon vorig jaar al dat ajax dit seizoen niet bij de eerste 3 zou zitten, dus kwamen ze met een systeem waarmee je CL afdwingt door een momentopname en dus een dosis geluk nodig hebt. En dat engeltje zit altijd ajax op de lat.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is dan je beloning na een seizoen goed presteren.
Het is al 30 jaar zo. Kan jij wel als een debiele Loek roepen dat het beter moet, maar 't is wel zo. Bovendien, het heeft echt veel zin om op Koeman te scheldenquote:
En beetje een teken van zwaktequote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef daaaaan het volgende:
Vuile mietjes. Klootzakken. Teringlijers.
Spelers die hun club en fans in de steek laten verdienen het Feyenoord-shirt niet.
Koeman![]()
Huilie. Feyenoord heeft dit gewoon aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
Yup, je moet het de KJVB wel nageven, ze wisten gewoon vorig jaar al dat ajax dit seizoen niet bij de eerste 3 zou zitten, dus kwamen ze met een systeem waarmee je CL afdwingt door een momentopname en dus een dosis geluk nodig hebt. En dat engeltje zit altijd ajax op de lat.
We wisten al aan het begin van dit seizoen dat dit zou gebeuren, ajax presteert een heel seizoen kut, en op basis van 2 wedstrijdjes mogen ze van de KJVB toch CL gaan spelen.
Puike seizoensprestatie hoor
Precies. Loekie is een gloryhunter. Nou, als je veel glory zoekt moet je niet bij Feyenoord zijn iig, dat is toch algemeen bekend. Loekquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
En beetje een teken van zwakte
Spelers die het hele seizoen hun best doen voor hun club, en een mooie plaats halen op de ranglijst, ga jij nu uitmaken voor Vuile mietjes. Klootzakken. Teringlijers. (ben overigens tegen het play-off systeem en ajax verdiend deze kans ook nog niet eens)
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef rotskibo het volgende:
Ik had het voorspeld, gewoon altijd hetzelfde liedje met die stinkjauden. En natuurlijk weer typisch Feyenoord dat ze het af laten weten.
Maargoed, om het maar even positief in te zien: die joden lopen nu weer polonaise met Blind maar zodra het ook maar weer ff kut gaat is het daar weer chaos. Bij ons wordt er nu een degelijk beleid gevoerd en ze moeten zich niet in de war laten brengen door deze oorwassing maar gewoon doorgaan op die weg die Jansen, Koeman en de rest zijn ingeslagen.
En natuurlijk klopt groningen ajax gewoon in de finale
Wel op het verkeerde moment dan....quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.
Sja, ach. Zondag gewoon 4-0 winnenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel op het verkeerde moment dan....
Krijg jij even heel snel ziektes met je Loekie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Loekie is een gloryhunter. Nou, als je veel glory zoekt moet je niet bij Feyenoord zijn iig, dat is toch algemeen bekend. Loek.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, ach. Zondag gewoon 4-0 winnen.
Boeiend, 't is toch zoquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Krijg jij even heel snel ziektes met je Loekie.
Tegenslag?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tegenslag?
- Kuijt weg
- Kalou weg
- Geen CL
- Geen miljoenen
- Geen kampioenschap : geen geld om in te kopen en geen topspelers meer want die gaan weg
En dan nog is Feyenoord op de goede weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tegenslag?
- Kuijt weg
- Kalou weg
- Geen CL
- Geen miljoenen
- Geen kampioenschap : geen geld om in te kopen en geen topspelers meer want die gaan weg
Wat een heldquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef CategoryC het volgende:
Voor iedereen die zondag wel gaat, Alleen maar hamas, anti joden, keihard 90 minuten lang, no mercy voor hun
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef daaaaan het volgende:
Droomscenario zondag : Ajax denkt er al te zijn, een hele snelle 1-0, Ajax overdondert en binnen een kwartier 2-0. Dan ligt alles weer open.
ga jij ook?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef CategoryC het volgende:
Voor iedereen die zondag wel gaat, Alleen maar hamas, anti joden, keihard 90 minuten lang, no mercy voor hun
quote:
en dan in de blessure tijd 5-1 en 6-1 door Kuijtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.
En dan knikt Huntelaar de 4-1 erin in de laatste seconde
Denk dan niet dat alles wat terug naar A'dam gaat, heel aankomtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.
En dan knikt Huntelaar de 4-1 erin in de laatste seconde
dus jij meent serieus als jullie dat gaan schreeuwen dat dat iets veranderd aan de uitslag ik denk het niet. En dan nog dan word de wedstrijd stil gelegt en mogen we hem opnieuw spelen zonder Feyenoord sups mij maakt niet uit hoor van mij mogen julliequote:
trots op jezelf?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Oops verkeerde topic
Zondag massale boycot?
die zien we zondag ook niet trugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |