Tegenslag?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Ik kan wel boos worden vanwege een momentopname, maar ik moet wel constateren dat er aan de weg getimmerd wordt bij Feyenoord. En daar kan een tegenslag tussen zitten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tegenslag?
- Kuijt weg
- Kalou weg
- Geen CL
- Geen miljoenen
- Geen kampioenschap : geen geld om in te kopen en geen topspelers meer want die gaan weg
En dan nog is Feyenoord op de goede weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tegenslag?
- Kuijt weg
- Kalou weg
- Geen CL
- Geen miljoenen
- Geen kampioenschap : geen geld om in te kopen en geen topspelers meer want die gaan weg
Wat een heldquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef CategoryC het volgende:
Voor iedereen die zondag wel gaat, Alleen maar hamas, anti joden, keihard 90 minuten lang, no mercy voor hun
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef daaaaan het volgende:
Droomscenario zondag : Ajax denkt er al te zijn, een hele snelle 1-0, Ajax overdondert en binnen een kwartier 2-0. Dan ligt alles weer open.
ga jij ook?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef CategoryC het volgende:
Voor iedereen die zondag wel gaat, Alleen maar hamas, anti joden, keihard 90 minuten lang, no mercy voor hun
quote:
en dan in de blessure tijd 5-1 en 6-1 door Kuijtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.
En dan knikt Huntelaar de 4-1 erin in de laatste seconde
Denk dan niet dat alles wat terug naar A'dam gaat, heel aankomtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, droomscenario inderdaad. De 3-0 valt, en kort daarna de 4-0.
En dan knikt Huntelaar de 4-1 erin in de laatste seconde
dus jij meent serieus als jullie dat gaan schreeuwen dat dat iets veranderd aan de uitslag ik denk het niet. En dan nog dan word de wedstrijd stil gelegt en mogen we hem opnieuw spelen zonder Feyenoord sups mij maakt niet uit hoor van mij mogen julliequote:
trots op jezelf?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Oops verkeerde topic
Zondag massale boycot?
die zien we zondag ook niet trugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |