Ga je volgend seizoen wel naar de eventuele CL wedstrijden?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Had nog veel meer beschikbaar moeten zijn....................
Ik heb zelf een pp gekocht, maar misschien dat ik uiteindelijk toch niet ga.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Had nog veel meer beschikbaar moeten zijn....................
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je volgend seizoen wel naar de eventuele CL wedstrijden?
't Fust waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef RedGuy het volgende:
Ok, waar in Rotterdam in een kroeg met Feyenoorders wordt de wedstrijd uitgezonden op groot scherm met goed bier?.
Ja, ik heb altijd gezegd dat ik niet naar de plee offs zou gaan en daar hou ik me aan. Ik heb nooit gezegd dat ik niet naar de eventuele CL zou gaan. Ik vind het overigens wel een vreemd toernooi, geef mij de oude Europa Cup I of de CL in z'n oude vorm, al zou dat de kans op deelname voor Feyenoord aleen maar verkleinenquote:
Wie is dat dan? Ken hem niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
Hij kijkt idd erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hij schijnt idd al veel nare overtredingen op zn naam te hebben jaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat? een nieuwe jeugdspeler van Ajax ofzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nicaragua, in Centraal Amerika dus, en heb hier wel kunnen genieten van Feyenoord - ADO, maar ik kan dit nergesn terug vinden bij ESPN jammer genoeg...quote:Op donderdag 20 april 2006 03:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
ESPN? Waar zit je dan? Z-Amerika of de Antillen?
Ik ook niet, dat wordt RRquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nicaragua, in Centraal Amerika dus, en heb hier wel kunnen genieten van Feyenoord - ADO, maar ik kan dit nergesn terug vinden bij ESPN jammer genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |