Of gewoon een feyenoorder die tijdens werktijd een site bezoekt.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
8. 19 april 07:48 Ministerie van Justitie, Den Haag, Nederland op mijn site
die zijn er vroeg bij, gaan ze nu alle feyenoord site's af![]()
![]()
Een agent is ook een ambtenaar, waarom zou hij dan wel zo vroeg al aan het werk zijn?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
werkt die al vroeg, niks voor ambtenaren
Wie is dat, waarvoor heeft hij dat gemaakt etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.solidrocketboosters.com/feyenoord/index.htm
Inderdaad, waarom pleurt hij altijd loos linkjes neer.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie is dat, waarvoor heeft hij dat gemaakt etc.
quote:De kans bestaat dat de Feyenoorders Maikel Aerts (29) en Christan Gyan (27) volgend seizoen voor Excelsior spelen. Feyenoord praat deze week met de promovendus over eventuele verhuur van spelers die bij de stadionclub onder contract staan.
De club werkt al tien jaar samen met Excelsior, maar heeft minder spelers in de aanbieding dan in voorgaande jaren. "Dat komt omdat we zelf aan het saneren zijn," zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. "De spoeling wordt dus steeds dunner, maar dat neemt niet weg dat wij meedenken met Excelsior. Spelers die bij Feyenoord niet in aanmerking komen voor een basisplaats, kunnen eventueel de overstap maken naar Excelsior. Christian Gyan zou bijvoorbeeld een goede versterking zijn voor Excelsior. Maikel Aerts? Daar hebben we nog niet officieel ove rgesproken. Na deze week zal daar meer duidelijkheid over komen," aldus Woerts in Voetbal International.
bron: soccernews
Jong hè.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Canisfire het volgende:
Is Gyan trouwens nog maar 27?
Voor iemand die al zo lang bij Feyenoord speelt..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jong hè.
Gyan is overigens een goede backup, moet gewoon blijven.
quote:1. AERTS, Maikel 8 0
2. ØSTLUND, Alexander (ZWE) 17 0
3. SAÏDI, Karim (TUN) 4 0
4. ANDRÉ BAHIA (BRA) 34 3
5. BOSSCHAART, Pascal 29 0
6. GHALI, Hossam (EGY) 16 2
7. KUIJT, Dirk * 33 22
8. ONO, Shinji (JAP) 4 0
9. LAZOVIC, Danko (SER) 0 0
10. HOFS, Nick 14 3
14. PARDO, Sebastián (CHL) 21 5
15. MTILIGA, Patrick (DEN) 0 0
16. SCHREUDER, Alfred 1 0
17. PAAUWE, Patrick 30 4
18. GREENE, Serginho 32 1
19. BOUSSABOUN, Ali (MAR) 25 4
20. LEONARDO (BRA) 1 0
21. KALOU, Salomon (IVK) 34 15
23. SNOYL, Ferne 7 0
24. GRAAF, Edwin de 2 0
25. GIBBS, Cory (VS) 0 0
26. OWOERI, John (NIG) 1 0
27. DERIJCK, Timothy (BEL) 1 0
28. CASTELEN, Romeo 23 9
29. VINCKEN, Tim 3 0
30. LODEWIJKS, Patrick 26 0
31. ZUIVERLOON, Gianni 0 0
32. EKRAMY, Sherif (EGY) 3 0
34. GYAN, Christian (GHA) 2 0
33. DE GUZMAN, Jonathan (CAN) 29 4
35. BISESWAR, Diego 6 1
20. VLAAR, Ron 16 0
37. DRENTHE, Roysten 3 0
9. HOOIJDONK, Pierre van 11 3
39. COLLEN, Pieter (BEL) 8 0
Schrale troost : de beste wint niet altijd.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef Corksterr het volgende:
Ik zie de play-offs somber in.
Ajax lijkt me niet bepaald de beste van de 4 deelnemers.
Gelukkig niet. Als de beste altijd zou winnen zou Ajax 10e zijn geëindigd, aangezien ze bijna elke wedstrijd de onderliggende partij zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Schrale troost : de beste wint niet altijd.
Als ze met z'n allen Radio Rijnmond gaan luisteren wel jaquote:Op woensdag 19 april 2006 22:07 schreef TC03 het volgende:
Het aantal hartaanvallen in Rijnomnd zal de komende paar dagen wel gaan stijgen vrees ik.
Hans van Vlietquote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze met z'n allen Radio Rijnmond gaan luisteren wel ja
ESPN? Waar zit je dan? Z-Amerika of de Antillen?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
Zijn er trouwens streams te vinden, want ik geloof dat ESPN het niet uitzendt, en wil het toch niet graag missen....
ja gister middag nog 1 gehaald voor vak xquote:Op donderdag 20 april 2006 00:01 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand of er nog veel losse kaarten voor zondag zijn?
eensch....quote:Op donderdag 20 april 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
We moeten winnen
Het begint nu een beetje te kriebelen, totaal geen zin meer om te werken
Ik ook niet, daarom heb ik vanmiddag maar vrij genomen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
We moeten winnen
Het begint nu een beetje te kriebelen, totaal geen zin meer om te werken
Ik ga ook niet, ik hou mezelf ook aan m'n woord, kijk wel op tv want anders trek ik het helemaal niet, sta nu al strak van de spanning.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:51 schreef footbal_lad het volgende:
Ik heb vóór 't seizoen gezegd niet te gaan en daar hou ik me aan.Jammer voor de wedstrijd,want dit is voor mij de meest mooi denkbare wedstrijd.Ik heb 'n bloedhekel aan die gasten.Maar principes zijn principes....
Ik ga vanavond lekker uit eten met 't vrouwtje en daarna filmpje pikken in de bioscoop.Ik merk wel wat 't geworden is...
Voor degenen die wél vandaag naar A'dam gaan:veel plezier!!!
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
Ja, dat weet ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
Het gaat nu niet om uitdoelpunten toch
Valt meequote:Beschikbare vakken **)
Loketten Klantenservice: BB, C, CC, D, DD, E, EE, J, JJ, K, N, NN, O, P (gezinsvak), PP, Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, V, VV, W, X, Z
TicketBox: BB, C, CC, D, DD, E, EE, J, JJ, K, N, NN, O, PP, Q, QQ, R*, RR, S, T*, TT, U, UU, V, VV, W1, W2*, W3, W4, X4*, Z1*, Z4voor dit vak zijn nog beperkt kaarten beschikbaar
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als het bv 1-3 en 0-2 wordt (dus 3-3)
tellen de uitdoelpunten zwaarder (europees systeem)
Ga je volgend seizoen wel naar de eventuele CL wedstrijden?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Had nog veel meer beschikbaar moeten zijn....................
Ik heb zelf een pp gekocht, maar misschien dat ik uiteindelijk toch niet ga.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Had nog veel meer beschikbaar moeten zijn....................
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je volgend seizoen wel naar de eventuele CL wedstrijden?
't Fust waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef RedGuy het volgende:
Ok, waar in Rotterdam in een kroeg met Feyenoorders wordt de wedstrijd uitgezonden op groot scherm met goed bier?.
Ja, ik heb altijd gezegd dat ik niet naar de plee offs zou gaan en daar hou ik me aan. Ik heb nooit gezegd dat ik niet naar de eventuele CL zou gaan. Ik vind het overigens wel een vreemd toernooi, geef mij de oude Europa Cup I of de CL in z'n oude vorm, al zou dat de kans op deelname voor Feyenoord aleen maar verkleinenquote:
Wie is dat dan? Ken hem niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
Hij kijkt idd erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hij schijnt idd al veel nare overtredingen op zn naam te hebben jaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat? een nieuwe jeugdspeler van Ajax ofzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nicaragua, in Centraal Amerika dus, en heb hier wel kunnen genieten van Feyenoord - ADO, maar ik kan dit nergesn terug vinden bij ESPN jammer genoeg...quote:Op donderdag 20 april 2006 03:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
ESPN? Waar zit je dan? Z-Amerika of de Antillen?
Ik ook niet, dat wordt RRquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nicaragua, in Centraal Amerika dus, en heb hier wel kunnen genieten van Feyenoord - ADO, maar ik kan dit nergesn terug vinden bij ESPN jammer genoeg...
Bij mij staag niks over omwisselbiljetquote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe werkt dat nou met die PP?
Er staat op dat het een omwisselbiljet is, dus moet ik hem as zondag gewoon inleveren ofzo?
Hee, zag ik die gister ook niet op het veld lopen bij Arsenal - Villareal?? ze hebben er zelfs de wedstrijd even voor stil gelegd.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nee, ook geen omwisselbiljet (net nog even goed gekeken)quote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij mij staag niks over omwisselbiljet
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hee, zag ik die gister ook niet op het veld lopen bij Arsenal - Villareal?? ze hebben er zelfs de wedstrijd even voor stil gelegd.
Thuis voor de buis is niks voor mij,dan zit ik me helemaal op te vreten!Nee,ik ga nu lekker met 't vrouwtje ergens 'n happie eten,filmpje pakken.Ik merk wel wat 't geworden is....quote:Op donderdag 20 april 2006 14:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, ik hou mezelf ook aan m'n woord, kijk wel op tv want anders trek ik het helemaal niet, sta nu al strak van de spanning.
toch leuk dat Kuyt mee doetquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opstelling:
Lodewijks; Gyan, Vlaar, Bahia, Bosschaart; Greene, De Guzman, Paauwe; Castelen, Kuyt, Kalou.
Wissels:
Ekramy, Hofs, Van Hooijdonk, Boussaboun, Drenthe, Abubakari.
Omdat Östlund verkocht is!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef yvette1982 het volgende:
waarom speelt gyan.
En Collen (nog) geblesseerd isquote:
Omdat 'ie weinig steekjes laat vallen denk ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat men niet zo veel van hem verwacht, Dirk?
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat men niet zo veel van hem verwacht, Dirk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |