Bij mij staag niks over omwisselbiljetquote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe werkt dat nou met die PP?
Er staat op dat het een omwisselbiljet is, dus moet ik hem as zondag gewoon inleveren ofzo?
Hee, zag ik die gister ook niet op het veld lopen bij Arsenal - Villareal?? ze hebben er zelfs de wedstrijd even voor stil gelegd.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
Nee, ook geen omwisselbiljet (net nog even goed gekeken)quote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij mij staag niks over omwisselbiljet
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hee, zag ik die gister ook niet op het veld lopen bij Arsenal - Villareal?? ze hebben er zelfs de wedstrijd even voor stil gelegd.
Thuis voor de buis is niks voor mij,dan zit ik me helemaal op te vreten!Nee,ik ga nu lekker met 't vrouwtje ergens 'n happie eten,filmpje pakken.Ik merk wel wat 't geworden is....quote:Op donderdag 20 april 2006 14:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, ik hou mezelf ook aan m'n woord, kijk wel op tv want anders trek ik het helemaal niet, sta nu al strak van de spanning.
toch leuk dat Kuyt mee doetquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opstelling:
Lodewijks; Gyan, Vlaar, Bahia, Bosschaart; Greene, De Guzman, Paauwe; Castelen, Kuyt, Kalou.
Wissels:
Ekramy, Hofs, Van Hooijdonk, Boussaboun, Drenthe, Abubakari.
Omdat Östlund verkocht is!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef yvette1982 het volgende:
waarom speelt gyan.
En Collen (nog) geblesseerd isquote:
Omdat 'ie weinig steekjes laat vallen denk ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat men niet zo veel van hem verwacht, Dirk?
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat men niet zo veel van hem verwacht, Dirk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |