Dit is het Ajax Topic niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
wat zit je nou te janken..........iedereen zag dat er niets aan de hand wasquote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
Nee pienaar is lekker vriendelijk zeg.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Ok als er 1 van jullie gaat huilen om niks gaan wij toch ook niet doorspelenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken..........iedereen zag dat er niets aan de hand was
Mooi zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef TC03 het volgende:
Ik word hier echt niet goed van, bah. Ik gooi VBL ff uit mijn AT.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee pienaar is lekker vriendelijk zeg.
En steek de hand eens in eigen boezem, mongool
makkelijk praten als dat niet aan de orde isquote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok als er 1 van jullie gaat huilen om niks gaan wij toch ook niet doorspelen![]()
Haha, je hebt zeker alleen de samenvatting gezien? Kort na die "vermeende" strafschop van Kuijt, stort 'ie echt zonder dat er iemand in de buurt is ter aarde. Ik weet nog steeds niet waaromquote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
makkelijk praten als dat niet aan de orde is
wij maken trouwens geen theater
Huntelaar douwde hem omver man.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef twi het volgende:
Kuijt sprong zelf, je ziet 'm zich zelfs afzetten. Blij dat de scheids daar niet in trapte.
Ah, wat een mannetje is het toch die Klaas! Prachtigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Huntelaar douwde hem omver man.
Laatst ook bij Studiovoetbal. Hugo Borst vond Huntelaar een held omdat hij ooit Civard Sprockel op zijn bek sloeg bij een traning van jong oranje. Dat hat van Persie paarjaar terug eens moeten doen![]()
Volgens mij ging het om Vermaelen. Die had 'm wel vast, waardoor het best slim was van Kuijt om naar de grond te springen. Maar terecht dat 'ie geen strafschop kreeg. Heb Huntelaar amper in de buurt gezien van Kuijt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Huntelaar douwde hem omver man.
Laatst ook bij Studiovoetbal. Hugo Borst vond Huntelaar een held omdat hij ooit Civard Sprockel op zijn bek sloeg bij een traning van jong oranje. Dat hat van Persie paarjaar terug eens moeten doen![]()
lekker Feyenoord gerelateerd ditquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ah, wat een mannetje is het toch die Klaas! Prachtig
Die vieze belg had beide klauwen om Kuyts nek.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om Vermaelen. Die had 'm wel vast, waardoor het best slim was van Kuijt om naar de grond te springen. Maar terecht dat 'ie geen strafschop kreeg. Heb Huntelaar amper in de buurt gezien van Kuijt.
Moet je die duif voor je ogen weg halenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om Vermaelen. Die had 'm wel vast, waardoor het best slim was van Kuijt om naar de grond te springen. Maar terecht dat 'ie geen strafschop kreeg. Heb Huntelaar amper in de buurt gezien van Kuijt.
En vergeet pienaar nietquote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Erasmusch het volgende:
en ook nog van zon boutelftal verliezen. Daar staat gvd boukhari, rosales heitinga en galasek in de basis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |