Hypocriet...niet echt. Windows is een noodzakelijk kwaad als je games wilt spelen. In een perfecte wereld was Mac OS X marktleider.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
Serieus..
We nemen mac.. maar wel wat blij dat Windows er op kan draaien, hoe bedoel je hypocriet
En....?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Vrijdag heerlijk uitgeslapen en lekker ontbeten. Afscheid genomen. Naar huis gegaan. 's Avonds King Kong gekeken. Met een fijn gevoel naar bed.
Zaterdag wat in huis gedaan, gegamed. Gebeld, gesms-ed. 's Avonds kwam een collega langs om te eten. Was erg gezellig.
Zondag en Maandag beetje thuis gehangen. Gebeld, gesms-ed. Gegamed. Tuinmeubelen op het balkon gezet. Af en toe in de zon kunnen zitten. Lezen, muziek luisteren. Aanvaring met een grote spin gehad wat minder relax was.
Ik ken haar nu drie weken, we vinden elkaar erg leuk, het is nog pril, het voelt wel ontzettend goed aan. En meer wil ik er even niet over kwijt.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ken haar nu drie weken, we vinden elkaar erg leuk, het is nog erg pril, het voelt wel ontzettend goed aan. En meer wil ik er even niet over kwijt.
Cupmaat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ken haar nu drie weken, we vinden elkaar erg leuk, het is nog pril, het voelt wel ontzettend goed aan. En meer wil ik er even niet over kwijt.
Ga je nog wat doen dan of rustig aan?quote:
Da`s de laatste week dat ze mag vliegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen dan of rustig aan?
Vlgs mij mag je vrouwtje niet meer vliegen nu he?
Gijssssssssssssssssquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef mr_Brown het volgende:
klussen klussen en klussen![]()
![]()
![]()
we zijn er weeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
alles goed met de gijsjes??
wat een hoop werk man hahahhaha maar ben wel blij dat ik best wel veel hulp heb... mn pa had vorige week ook een week vrij dus die heeft veel kunnen doen en Rens haar ma kan onwijs goed behangen en verven enzo..... maar we moeten nog best wel veel doen, maar op zich gaat het allemaal nog goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssss
Hoe bevalt je huis dan???
Zelf ook nog wat gedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef mr_Brown het volgende:
wat een hoop werk man hahahhaha maar ben wel blij dat ik best wel veel hulp heb... mn pa had vorige week ook een week vrij dus die heeft veel kunnen doen en Rens haar ma kan onwijs goed behangen en verven enzo..... maar we moeten nog best wel veel doen, maar op zich gaat het allemaal nog goed.
Lekker Gijs, lekkerquote:alles goed met je pik?
toekijken wordt je ook moe van manquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelf ook nog wat gedaan?
[..]
Lekker Gijs, lekker
GUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
BrownieGeile negert!
Hard gewerkt de afgelopen week?
Heerlijk man! Doe je ook ns wat
Hier, voor je harde werk: http://www.theprophet.nl/html/downloadfile.php?ID=110
Please register and login to The Prophet.nlquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
BrownieGeile negert!
Hard gewerkt de afgelopen week?
Heerlijk man! Doe je ook ns wat
Hier, voor je harde werk: http://www.theprophet.nl/html/downloadfile.php?ID=110
Prik anders ff een datum om die tegels te komen halenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Please register and login to The Prophet.nl
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prik anders ff een datum om die tegels te komen halen
Vrijdag as ben ik ook vrij
Tis weer gebeurt.quote:
Gijs alles goed met je vrouwtje? Ik sms je morgen over zaterdagquote:
Openen in je mediaplayer Gijsquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Please register and login to The Prophet.nl
Ik weet toch niet hoe dat moet Gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Openen in je mediaplayer Gijs
Wat doet het nog meer dan ruimte innemen?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:27 schreef kepler het volgende:
lekker weer de hele dag project
we moeten zo'n ding gaan ontwerpen:
[afbeelding]
een Solar Chimney![]()
Hoe meer ruimte, hoe meer warmte en zonne energie die kan opvangen !quote:Op woensdag 19 april 2006 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doet het nog meer dan ruimte innemen?
tofquote:Op woensdag 19 april 2006 08:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe meer ruimte, hoe meer warmte en zonne energie die kan opvangen !
NIet teveel over nadenken, gewoon doorgaan met werken.quote:
proestquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NIet teveel over nadenken, gewoon doorgaan met werken.
Schrok net wakker, zit ik op werk !!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NIet teveel over nadenken, gewoon doorgaan met werken.
quote:
Bling Bling BreeZaH!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Nieuw toestel besteld
Moto Razr V3 i
(DIng heeft meer specificaties dan mn auto)
En kan je er ook nog mee bellen?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Nieuw toestel besteld
Moto Razr V3 i
Ik kan Monkey Island spelen op mijn telefoonquote:Op woensdag 19 april 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een achtergrondje met Katamari Damacy, een ringtone van Monkey Island en ik kan Freecell op mijn telefoon spelen. Meer hoef ik eigenlijk niet behalve bellen en sms-en.
Nou ik zat gisteren CSI te kijken... en die hebben van die stoere klaptelefoontjes, heb ik nooit gehad.. en toen was er tijdens de reklame die moto reklame (Van die meteoriet die inslaat en afslijt tot een telefoon) .. GEILquote:
Ik ben ook meer voor Nokia, vind de rest maar kut. Wat wel zo is, die Pebl (van die meteoriet) is erg geil. Mooiste telefoon op dit moment zeg ikquote:Op woensdag 19 april 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
Ik ben eigenlijk een Nokia hoer.. weet helemaal niks van Motorola, dus tegen de tijd dat het toestel oud is weet ik hoe die werkt
Zeg jij.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor Nokia, vind de rest maar kut. Wat wel zo is, die Pebl (van die meteoriet) is erg geil. Mooiste telefoon op dit moment zeg ik
Struik heeft m ook in een oudere versie. Mooi ding, lekker plat, maar ik vind m te breed.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bastard het volgende:
Die moto die ik krijg is ook nog jong.. Maart 2006 intro.
Gadget collectorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Nieuw toestel besteld
Moto Razr V3 i
Vind Nokia echt niks.... ben Sony Ericsson fan.... maar voor iedereen blijft dit persoonlijk. Op uitzonderingen na zijn er bijna geen slechte telefoons meer te krijgen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor Nokia, vind de rest maar kut. Wat wel zo is, die Pebl (van die meteoriet) is erg geil. Mooiste telefoon op dit moment zeg ik
Zal vast wel bluetooth hebben. USB stick met bluetooth ontvangst werkt top. Kan je draadloos bestanden overzetten.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Nieuw toestel besteld
Moto Razr V3 i
Ik vind SE erg kut, en Samsung en Siemens eigenlijk ook... Het is de S denk ikquote:Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vind Nokia echt niks.... ben Sony Ericsson fan.... maar voor iedereen blijft dit persoonlijk. Op uitzonderingen na zijn er bijna geen slechte telefoons meer te krijgen.
Klap Gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Nou ik zat gisteren CSI te kijken... en die hebben van die stoere klaptelefoontjes, heb ik nooit gehad.. en toen was er tijdens de reklame die moto reklame (Van die meteoriet die inslaat en afslijt tot een telefoon) .. GEILdacht ik... dus wilde ook een klaptelefoon
USB, wat ouderwetsch. Ik gebruik bluetooth.quote:Maar helemaal bonus, zit bij dat toestel een USB draad voor mn pc... kan ik mooi dingen heen en weer gooien.. altijd al gewild![]()
Ik gebruik WiFiquote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
USB, wat ouderwetsch. Ik gebruik bluetooth.
Werkt echt top idd.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Slechtste grap van de week, nee MAANDquote:
Surfer-waardig idd.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slechtste grap van de week, nee MAAND
2006quote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechtste grap van de week, nee MAAND
Ik heb geen blauwe tand op mn pc.. geen zin in .. ken je dat?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Handig dingetjequote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zal vast wel bluetooth hebben. USB stick met bluetooth ontvangst werkt top. Kan je draadloos bestanden overzetten.
Hier... http://www.typhone.nl/index.php?go=accessoires&do=showspecs&showid=32
Nog geen 5 euro
Nee werkt echt prima... gewoon in USB ingang ploppen en klaar. Telefoon maakt dan Bluetooth connectie met het USB sticky.... Makkelijk voor foto'squote:Op woensdag 19 april 2006 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig dingetje
Dacht dat ik mn kast weer moest openenen om een kaart in te zetten, en software installeren wat dan weer niet werkt... nooit aan begonnen dus
* Bastard nu ook voor de geile ringtones kan gaan
Jij hebt ongeveer 261.000 slechte Gijs grappen gemist dus pleeeeasequote:
Ja die kon ik al nooit bekijken anders dan op mn toestel inderdaad.. net als filmpjesquote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee werkt echt prima... gewoon in USB ingang ploppen en klaar. Telefoon maakt dan Bluetooth connectie met het USB sticky.... Makkelijk voor foto's
Ze kunnen gewoon bijna niet slechter dan dit gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer 261.000 slechte Gijs grappen gemist dus pleeeease
Je hebt duidelijk de onderbroeken lol van de afgelopen 3 jaar hier gemist danquote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon bijna niet slechter dan dit gijs
Ken je Surfer al?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon bijna niet slechter dan dit gijs
Ik ga wel even alle 1166 voorgaande delen doorlezenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de onderbroeken lol van de afgelopen 3 jaar hier gemist dan
Jij hebt m dus ookquote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Motorola V3![]()
[hypemode]
Superding. Vijverbestendig tot 1 minuut
Serieus, ding is van gepoedercoat aluminium. Zit geenplastik
aan. Krijg er geen kras op of niks
en niet kapot te krijgen. Als een paar keer op de klinkersin de tuin laten kletsen, hij valt niet eens uit elkaar. Niet eens een krasje
En supercompleet, zit zo`n usb bij, leren hoesje, oordopje voor in de auto enz ....
[/hypemode]
[Centraal] Motorola Razr V3 - Deel 3quote:Op woensdag 19 april 2006 13:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Yep
[Centraal] Motorola Razr V3
Jij dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
Iemand interesse in een Canon EOS 300D spiegelreflex camera met veel accessoires?
[/Ker Plunk mode]
Had hij laatst nou weer gepost ergens?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
Iemand interesse in een Canon EOS 300D spiegelreflex camera met veel accessoires?
[/Ker Plunk mode]
Ah, die dinosaurus onder de digitale spiegelreflex camera`squote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
[/Ker Plunk mode]
Ik vind hem inderdaad te groot, en ik maak lang niet gebruik van alle mogelijkheden. Ik heb gewoon niet de tijd/zin om me erin te verdiepen. Ik wil gewoon een klikklakding wat ik in mijn binnenzak kan meenemen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Ah, die dinosaurus onder de digitale spiegelreflex camera`s
Serieus? Ik dacht echt dat ie dood was..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had hij laatst nou weer gepost ergens?
Dat dacht ik ook, maar ik kan me zoiets herinneren. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd hebquote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt dat ie dood was..
PROESTquote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt dat ie dood was..
Nee man...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat dacht ik ook, maar ik kan me zoiets herinneren. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd heb
Toch gedroomd denk ik, zn laatste post is in een Gijsjes topic van juli ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik kan me zoiets herinneren. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd heb
Wat droom jij vaagquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch gedroomd denk ik, zn laatste post is in een Gijsjes topic van juli ofzo
En het ging niet zo heel goed met m toen als ik mij goed herriner.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij refreshed sinds juni om te kijken wanneer die gemist wordt.... nou het duurde maar 10 maandenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grof maar goed om geproestquote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef Sjotime het volgende:
Double owned
http://www.dailysixer.com/doublepwn.shtml
Ja ik ook Gijs.... dat vallen daarna nog... hoog hoor denk ik !quote:
Whahahahaha dat terugkomen ookquote:
quote:
Najaaaaaaquote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef Sjotime het volgende:
Double owned
http://www.dailysixer.com/doublepwn.shtml
*PROESTquote:
Dat kind van die stoel,... die Alien in die kastquote:
Dit is serieus een bad ass neger mensenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooo daar zijn we weer
net gehoord dat dit mijn laatste maand is hier![]()
van wie,.... ? Bastard of Surfer? Ga je missenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooo daar zijn we weer
net gehoord dat dit mijn laatste maand is hier![]()
oh neequote:Op woensdag 19 april 2006 18:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
van wie,.... ? Bastard of Surfer? Ga je missen
BBQ nasmaakquote:Op woensdag 19 april 2006 18:35 schreef mr_Brown het volgende:
Pizza BBQ chicken op net![]()
![]()
![]()
ik had gewoon weer voor de spareribs moeten gaan
nasmaak weggeblust met chocolade ijsquote:
Ontslagen dan Gijs?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nasmaak weggeblust met chocolade ijs![]()
goed gijs... net gehoord dat volgende week mijn laatste week isen daar ben ik ook nog eens 2 dagen van vrij
daarna lekker rustig thuis zitten... huissie afmaken
neh....te duur blabla inkrimpen blabla kostenbesparen...... eerst de externen eruit en dan ook eerst de duurste externen eruit... en dan derest.... ben hier gelukkig gedetacheerd dusquote:
Negersquote:Op woensdag 19 april 2006 18:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit is serieus een bad ass neger mensenWat een sloper.
http://www.filecabi.net/video/bob-sapp.html
Ach zo.. nou ja je had het er toch niet naar je zinquote:Op woensdag 19 april 2006 19:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh....te duur blabla inkrimpen blabla kostenbesparen...... eerst de externen eruit en dan ook eerst de duurste externen eruit... en dan derest.... ben hier gelukkig gedetacheerd dus
Had ik jou wat gevraagdquote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Betaald thuis zitten ws, 1 van de weinige voordelen van detachering
yepquote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Betaald thuis zitten ws, 1 van de weinige voordelen van detachering
Bob Sappquote:Op woensdag 19 april 2006 18:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Beter nog, m`n 360 is al 7 dagen niet meer aan geweestquote:Op woensdag 19 april 2006 19:18 schreef Bastard het volgende:
Heb jij die patch nog gedownload van PGR3 Struik?
Ik ken het.. dwong mijzelf netquote:Op woensdag 19 april 2006 19:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter nog, m`n 360 is al 7 dagen niet meer aan geweest
Wat een fucking reusquote:Op woensdag 19 april 2006 18:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat zei ik vanacht ook tegen mijn vrouw, maar ze draaide zich om en sliep verder.quote:
Oblivion al uitgespeeld?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter nog, m`n 360 is al 7 dagen niet meer aan geweest
Whahahahahahahahahahhahahahahhaquote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zei ik vanacht ook tegen mijn vrouw, maar ze draaide zich om en sliep verder.
quote:Deze afbeelding is 1200 * 900 pixels en 501KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
mooi vijver hoor gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben de het hele paasweekend in de tuin bezig geweest, vooral met de vijver
Visjes groeien hard
[afbeelding]
Steurtje
[afbeelding]
[afbeelding]
Geeltje
[afbeelding]
Voetje vrijen
[afbeelding]
[afbeelding]
Vijver is weer zomerklaar
[afbeelding]
Dikke buik al !!![]()
[afbeelding]
echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd hetzelfde met die gastquote:
Eén foto, prima, maar 10quote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd hetzelfde met die gast
Nog plezier in je leven gehad?quote:
Zeker gijs, heb een mooi huis, schitterende vrouw en een baby op komst. Kan me niks meer wensenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog plezier in je leven gehad?
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog plezier in je leven gehad?
comeback +10quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeker gijs, heb een mooi huis, schitterende vrouw en een baby op komst. Kan me niks meer wensen
Touchéquote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeker gijs, heb een mooi huis, schitterende vrouw en een baby op komst. Kan me niks meer wensen
Betere looks?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hoor ik.... mis je dropiequote:Op woensdag 19 april 2006 18:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nasmaak weggeblust met chocolade ijs![]()
goed gijs... net gehoord dat volgende week mijn laatste week isen daar ben ik ook nog eens 2 dagen van vrij
daarna lekker rustig thuis zitten... huissie afmaken
ben bang van welquote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hoor ik.... mis je dropieTot Koninginnedag dan maar
hee een crewswitcherquote:
het crewknipperlicht héquote:Op woensdag 19 april 2006 22:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hee een crewswitcherbevalt het als reviewer?
Heldere vijver Gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben de het hele paasweekend in de tuin bezig geweest, vooral met de vijver
Visjes groeien hard
[afbeelding]
Steurtje
[afbeelding]
[afbeelding]
Geeltje
[afbeelding]
Voetje vrijen
[afbeelding]
[afbeelding]
Vijver is weer zomerklaar
[afbeelding]
Dikke buik al !!![]()
[afbeelding]
De 56K6 modem tijd is al voorbij Gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén foto, prima, maar 10Ben blij dat ik een TU lijn hier heb liggen
yup en die zonne-energie wordt vervolgens omgezet in warmte. Hierdoor stijgt de warme lucht omhoog door de 'schoorsteen' en met die stroming kun je turbines aandrijven om elekriciteit te generen. Onze 'schoorsteen' wordt ongeveer 2 kilometer hoog en kan 200 MegaWatt aan energie produceren (genoeg voor 200.000 huishoudens)quote:Op woensdag 19 april 2006 08:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe meer ruimte, hoe meer warmte en zonne energie die kan opvangen !
noem eens een prijsquote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
[/Ker Plunk mode]
2 kilometer hoogquote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
yup en die zonne-energie wordt vervolgens omgezet in warmte. Hierdoor stijgt de warme lucht omhoog door de 'schoorsteen' en met die stroming kun je turbines aandrijven om elekriciteit te generen. Onze 'schoorsteen' wordt ongeveer 2 kilometer hoog en kan 200 MegaWatt aan energie produceren (genoeg voor 200.000 huishoudens)
het is zeker wel technisch haalbaar, de vraag is of het dan ook kan concurreren met andere energie-bronnen zoals windmolens, kolencentrales enz. qua kostenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
2 kilometer hoogIs haalbaarheid onderdeel van het eindcijfer? Wel knap hoor wat jullie allemaal bedenken en doen........... respect
GAAAAAAAAAST, kan je mij sms-en? Ik ben denk ik je nummer kwijt geraakt tijdens de verhuizing naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb je gister een sms gestuurd, maar die is blijkbaar niet aangekomenquote:
Op een console kan ik mijn werk niet doenquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:45 schreef Tain het volgende:
Maar ik ga dan zo maar weer naar huis ofzo, kan toch niks doen zo
quote:
Wahahahahahhaaquote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Tain het volgende:
stomme kutschoonmaker beetje mijn stekkerblok uit het stopcontact halen
Godsamme ben je dan simpel... dat is actie nummer 1 van het alleroudste helpdesk boek "Zit de stekker er in"quote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Tain het volgende:
stomme kutschoonmaker beetje mijn stekkerblok uit het stopcontact halen
Dat is inderdaad helemaal geen geld Gijsquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
We gaan ws in onze meivakantie een weekje naar Griekenland. Prijzen gaan nergens meer over![]()
Heb een aanbieding gevonden; 8 dagen Kos incl vlucht met Transavia, 90 euro pp![]()
niet als die stekker onder mijn bureau zit, zou niet weten wat een schoonmaker daar moetquote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godsamme ben je dan simpel... dat is actie nummer 1 van het alleroudste helpdesk boek "Zit de stekker er in"
Kaaskruimels opruimen!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef Tain het volgende:
[..]
niet als die stekker onder mijn bureau zit, zou niet weten wat een schoonmaker daar moet
Ik heb geen mail gehad?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
We gaan ws in onze meivakantie een weekje naar Griekenland. Prijzen gaan nergens meer over![]()
Heb een aanbieding gevonden; 8 dagen Kos incl vlucht met Transavia, 90 euro pp![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik word zoooooooooooooooo moe van jou he
Ja? Wat wil je nouquote:
Nee, ik geef hem als buitenstaande die jullie vakantie-soap op de voet mag volgen, toch wel gelijk. Jij bent altijd aan het bitchen dat je niet kan, bbq, geen geld, toch weg, niet weg.. nee dan word je gewoon eens overgeslagen Ludo... euh Noot.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik word zoooooooooooooooo moe van je op FOK! he
Weet je dat er per week 4 moorden gebeuren?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
Dode bij schietpartij in café Amsterdam
En weer dichtbij
Daarom doe ik dus ook niet mee met de lottoquote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je dat er per week 4 moorden gebeuren?
Dat de kans voor een man om vermoord te worden 1 op de 100.000 is? En dat je dus inderdaad meer kans er op hebt om vermoord te worden dan dus de lotto te winnen?
Eén vakantie waar ik niet kon omdat mn pa 50 werd. Is dat zo gek?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem als buitenstaande die jullie vakantie-soap op de voet mag volgen, toch wel gelijk. Jij bent altijd aan het bitchen dat je niet kan, bbq, geen geld, toch weg, niet weg.. nee dan word je gewoon eens overgeslagen Ludo... euh Noot.
Prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 20 april 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén vakantie waar ik niet kon omdat mn pa 50 werd. Is dat zo gek?
Juist. Papa > Struikrover.quote:
Ik denk dat jij de enige bent die dat zo zietquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem als buitenstaande die jullie vakantie-soap op de voet mag volgen, toch wel gelijk. Jij bent altijd aan het bitchen dat je niet kan, bbq, geen geld, toch weg, niet weg.. nee dan word je gewoon eens overgeslagen Ludo... euh Noot.
Heerlijk in de tuinquote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Wordt goed weer trouwens, graad of 20 en veel zon
Nou dat gaat me weer te ver denk ik.. maar als ik er een stoute dag van maak dan open ik smiddags al wel een biertjequote:
Ik begreep m ff niet .. maar er staan er meerquote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef Tain het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On1Fez46VFQ
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begreep m ff niet .. maar er staan er meer
http://www.youtube.com/watch?v=nkjL3ThBsgc&search=office%20secretary%20commercial%20funny
De respectquote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Strol: Katamari-maker moet niks weten van Revolution
nee hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben er klaar mee, morgen nog een dag
Hij is blind en vergeet dat je ook GEWOON kan gamen met de Revolution. Er komt ook een gewone controller namelijkquote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De respect
Keita Takahashi: "I see what [Nintendo is] trying to do, but they're putting such emphasis on the controller; 'Woah, this controller lets you do this!' and I'm thinking - are you messing with us?"
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is blind en vergeet dat je ook GEWOON kan gamen met de Revolution. Er komt ook een gewone controller namelijkMaar hey, de hele wereld is dom, blind en uitermate kortzichtig en egocentrisch.
Kan me voorstellen dat je zijn opmerking niet trektquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is blind en vergeet dat je ook GEWOON kan gamen met de Revolution. Er komt ook een gewone controller namelijkMaar hey, de hele wereld is dom, blind en uitermate kortzichtig en egocentrisch.
Nee, die idiotie is weer het andere uiterstequote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je zijn opmerking niet trektMaar ben blij dat niet iedereen die idiote 'believe' idiotie blind aanneemt ! Hij heeft wel een punt. Ik heb ook interesse maar de revolutie achtige aanpak op basis van controls trek ik ook niet.
Meest bijzondere vond ik die kunstmatige haven die ze toen hebben aangelegd, en die er nog steeds, enigzins verzonken bij ligt.. dat gaf mij het meest tastbare gevoel van die periode.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Sjotime het volgende:
B. en Strol.... jullie zijn in Normandie geweest toch? Ik ga daar op doorreis even langs en zal daar een nachtje slapen. Dag later trek ik door naar Bretagne. Wat MOET ik nu in normandie echt zien en ik welke plaats ligt dat?
Arromanchesquote:Op donderdag 20 april 2006 17:03 schreef Bastard het volgende:
Meest bijzondere vond ik die kunstmatige haven die ze toen hebben aangelegd, en die er nog steeds, enigzins verzonken bij ligt.. dat gaf mij het meest tastbare gevoel van die periode.
Maar het plaatsje waar je dat vind weet strol zo te noemen, althans vorig jaar wel
GIIIIIJJJJJJJSSSSSSSSquote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Arromanches
Maar hij kan beter naar Bayeux gaan. Mooi plaatsje (enige wat tijdens WW2 heel is gebleven) en de landingsstranden zijn vlakbij.Die vond ik het indrukwekkends. Amerikaans kerkhof, Omaha Beach. Tussen de bunkers wandelen.
Pointe du Hoc vond ik trouwens het meest indrukwekkende.
[afbeelding]
Kun je nog naspelen ook in Call of Duty 2.
Maar wil je het inderdaad allemaal zien ben je toch wel een halve dag kwijt daar in de regio danquote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Arromanches
Maar hij kan beter naar Bayeux gaan. Mooi plaatsje (enige wat tijdens WW2 heel is gebleven) en de landingsstranden zijn vlakbij.Die vond ik het indrukwekkends. Amerikaans kerkhof, Omaha Beach. Tussen de bunkers wandelen.
[afbeelding]
Mijn baas kan nog wel meer naspelen in CoD2, zijn laatste aanwinst:quote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Arromanches
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef Tain het volgende:
Sjo, mail me is op tain@fok.nl, je zocht nog wat foto's geloof ik
Stuur even een mail als je wilt, ik heb visitequote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef kepler het volgende:
GIIIIIJJJJJJJSSSSSSSS
kan je ff online komenIk heb eventueel heel misschien wel interesse in die camera
Deze dan ................quote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Sjotime het volgende:
..............................................................................
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=8C3EBCD0-7DC6-4D32-9E13-C
.................................................................................quote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze dan ................
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=B403F9F3-494C-4243-A565-0&action=1
snieslimquote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
mijn vriendin heeft d'r nagel eraf gesneden op d'r werk![]()
Is ze slagerquote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
mijn vriendin heeft d'r nagel eraf gesneden op d'r werk![]()
AUWquote:
Ja vertel dan wat meer man !quote:
ze heeft een stukje afgesneden van d'r linker wijsvinger, stukje beginnend bij de nagel en dan naar voren, dus d'r vinger is zeg maar een stuk platter dan normaal. Oh en het stuk wat afgesneden was is heel slim weggegooidquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ze heeft een stukje afgesneden van d'r linker wijsvinger, stukje beginnend bij de nagel en dan naar voren, dus d'r vinger is zeg maar een stuk platter dan normaal. Oh en het stuk wat afgesneden was is heel slim weggegooid
Krijg je er toch niet meer aanquote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ze heeft een stukje afgesneden van d'r linker wijsvinger, stukje beginnend bij de nagel en dan naar voren, dus d'r vinger is zeg maar een stuk platter dan normaal. Oh en het stuk wat afgesneden was is heel slim weggegooid
Hooooly shiiiiittttquote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze dan ................
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=B403F9F3-494C-4243-A565-0&action=1
eehhh over tuin gesprokenquote:
Laminaat leggen...vreselijk saai werk...maar als het af is oogt het wel prachtig!quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:28 schreef mr_Brown het volgende:
goejesmorgensgisteren laminaat gelegd op de zolder
vanavond beginnen aan de slaapkamers
nog 1 week en dan moeten we uit de flat
![]()
zoooooooooooooooooooooooooo saai iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laminaat leggen...vreselijk saai werk...maar als het af is oogt het wel prachtig!
jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik hou van je Gijsquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
ja jammer hè lul!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik hou van je Gijs![]()
Jammer om te zien dat het allemaal goed gaat met klussen en dat het mooi wordt
of nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja jammer hè lul!we komen alleen een beetje in tijd nood
as dinsdag komt de vloer van beneden.... voor die tijd moet alles nog geverfd wordendaarna moet de keuken nog geplaatst worden
en dan is het in de flat ook nog een typhuszooi
maar we redden het wel...
Maakt mij niet uit, zeg maar wat jou het beste uitkomtquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehhh over tuin gesprokenkan jij zaterdag of zondag?
zou het niet weten ben nog niet buiten geweestquote:
Ik wel, ben vij, papa dag vandaag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
zou het niet weten ben nog niet buiten geweest
Cameron Diazquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
gijsserieus... scroll nu 5x op en neer.... maar ik snap em eeeeeeeeeeeecht niet
zie alleen een leuke string
is dat t?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Alles wat je altijd wilde weten van Bridget
WTF!!!!!!!!!!quote:
zie het nu pas....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |