Het is een muts...maar mooie foto's, kan niks anders zeggen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Alles wat je altijd wilde weten van Bridget
Ik zie een naakte vrouw... maar word er niet anders van.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een muts...maar mooie foto's, kan niks anders zeggen.
nee man...quote:
Maar welke dag kwam je nou Gijs?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man...nog een weekie waarvan ik er ook nog 2 van vrij ben
zondag wordt het waarschijnlijk....quote:
voor dr vinger?? hoest daarmee?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
Zo naar het ziekenhuis geweest, boodschapjes gedaan en heerlijk weekend aan het vieren
Gaat wel, nog steeds pijn, maar ziekenhuisbezoekje was voor een allergische reactie die ze al tijden heeft, dus gaat lekker...quote:
Homo !quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie een naakte vrouw... maar word er niet anders van.
Serieusquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:Yeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, belastinggeld is gestort
Dinsdag van hun een bevestiging van Opgaaf 2005, gisteren een overzicht. Vandaag stond het eropquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
SerieusHeee dan ga ik ook thuis eens kijken. Had je al wel een overzicht gehad of dat nog niet.
Oh dan moet ik het nog krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dinsdag van hun een bevestiging van Opgaaf 2005, gisteren een overzicht. Vandaag stond het erop
geef je meeladres nog eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zondag wordt het waarschijnlijk....gast is nu een aanhangwagen aan het regelen....
kan je nog es je adres mailen
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
eeehhh ik sms je vanavond nog ff... t wordt zondag trouwens
![]()
ga nu naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |